MOODLE EVALUATION

Wordle: MoodleWordleVolos2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο MOODLE EVALUATION

Πρόγραμμα Ευέλικτης Ζώνης Στ΄ Δημοτικού σχολικό έτος 2014-2015

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

ΘΕΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

  • Ο Κύκλος του νερού
  • Υδροφόρος Ορίζοντας
  • Αειφόρος διαχείριση του νερού (Ύδρευση, Άρδευση, Μόλυνση νερού, Λειψυδρία)
  • Υπέρεια Κρήνη στη μυθολογία
  • Υπέρεια Κρήνη στην ιστορία (αρχαιότητα έως σήμερα)
  • Ήθη, έθιμα και παραδόσεις που σχετίζονται με την Υπέρεια Κρήνη
  • Υπέρεια Κρήνη και λογοτεχνία

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

  •  Προώθηση της Βιωματικής μάθησης
  •  Καλλιέργεια ομαδοσυνεργατικού πνεύματος  στην τάξη
  •  Ανάπτυξη της ερευνητικής ικανότητας και των εκφραστικών δεξιοτήτων των μαθητών
  •  Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και  ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης
  •  H σύνδεση με την τοπική ιστορία
  •  Γνωριμία με τις ελληνικές και τοπικές παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα
  •  Καλλιέργεια ελληνικού και αγγλικού λεξιλογίου σχετικά με τον κύκλο του νερού και άλλους βασικούς όρους.
  •  Οι μαθητές δημιουργούν ένα Γλωσσάρι με όρους – λέξεις που σχετίζονται με τα ποτάμια. Μετάφραση και στα Αγγλικά (Glossary)
  •  Ασφαλής χρήση του διαδικτύου στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου για εύρεση πληροφοριών και εικόνων σχετικών με το θέμα.
  • Συνδυασμός ψυχικής χαλάρωσης – διασκέδασης και μάθησης μέσω της βιωματικής παρατήρησης του φυσικού περιβάλλοντος του .. που βρίσκεται πλησίον του χώρου του σχολείου.

ΩΡΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Από 9/ 2014 έως 6/2015  34 ώρες (Ευέλικτη Ζώνη) για 2 ώρες την εβδομάδα ημέρα Πέμπτη την 4η και 6η ώρα στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Στ’ τάξης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Εξάρχου Δέσποινα, κλάδος ΠΕ06, Αγγλικής γλώσσας

 

.the water cycle

water cycle

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Ευέλικτης Ζώνης Στ΄ Δημοτικού σχολικό έτος 2014-2015

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο