Διατροφικές Συνήθειες Μαθητών

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Στο σχολείο μας διεξήχθη μια έρευνα που μελετούσε τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 μαθητές από τους 120 του σχολείου μας.Τα δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνα είναι τα παρακάτω. Φτιάξτε ένα γράφημα στηλών χρησιμοποιώντας το λογισμικό υπολογιστικών φύλλων, σύμφωνα με τις οδηγίες που σας δίνονται παρακάτω.

 

κατηγορία τροφίμων 1φ/εβδομάδα 2φ/εβδομάδα 3φ/εβδομάδα 4φ/εβδομάδα >4φ/εβδομάδα
κρέας 10 30 17 13 20
ψάρι 42 28 7 13 10
ζυμαρικά 14 29 26 21 10
φρούτα 7 11 17 25 40
λαχανικά 5 12 28 20 35
γλυκά 4 10 26 20 40

 

 

  1. Καταγράψτε τα δεδομένα του πίνακα, ακριβώς όπως σας δίνονται, στο υπολογιστικό φύλλο.
  2. Επιλέξτε με αριστερό κλικ την περιοχή των δεδομένων του πίνακα.
  3. Από την επιλογή Εισαγωγή, επιλέξτε από την ομάδα Γραφήματα την Στήλη.
  4. Από τα εικονίδια που εμφανίζονται επιλέξτε τη Στήλη Τμημάτων.Τα στοιχεία θα σας φανούν αμέσως στο γράφημα.
  5.  Αποθηκεύστε το υπολογιστικό σας φύλλο με όνομα αρχείου: Διατροφικές Συνήθειες
  6. Κάντε αριστερό κλικ στο Κουμπί Office από την γραμμή εργαλείων και επιλέξτε: Αποθήκευση.
  7. Γράψτε το όνομα του αρχείου σας και πατήστε Αποθήκευση.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διατροφικές Συνήθειες Μαθητών

ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ

sxolioagg


(πηγή: www.paidiatros.gr)

Το βάρος της σχολικής τσάντας ίσως και να βοηθά στη σωστή ανάπτυξη των παιδιών αρκεί να μην ξεπερνά το 15% του σωματικού βάρους τους, δηλώνει Αυστραλός ερευνητής.

Το πρόβλημα του βάρους της σχολικής τσάντας κυρίως για τα παιδιά του δημοτικού και του γυμνασίου είναι γνωστό και όχι καθαρά ελληνικό. Ίσως όμως να υπάρχει και μια θετική πλευρά στο πρωινό “φόρτωμα” των παιδιών.

Σύμφωνα με έρευνα του Αυστραλού καθηγητή Λέον Στράκερ, από το πανεπιστήμιο Κέρτιν, που δημοσιεύεται στο περιοδικό φυσικοθεραπείας “Australian Journal of Psychotherapy”, οι μαθητές που περπατούν ή πάνε με το ποδήλατο στο σχολείο τους, έχουν λιγότερους πόνους στη μέση και τον αυχένα σε σχέση με όσους μετακινούνται με το αυτοκίνητο των γονιών τους ή με το λεωφορείο.

Ο Στράκερ συνιστά στους γονείς να φορτώνουν τα παιδιά τους με τη σχολική τσάντα και να τα στέλνουν περπατώντας σχολείο, αρκεί το βάρος της τσάντας να μην ξεπερνά το 15% του σωματικού βάρους των παιδιών. Αν π.χ. ένα παιδί ζυγίζει 40 κιλά, η τσάντα του δεν πρέπει να ξεπερνά τα έξι κιλά.

Σύμφωνα με τον Αυστραλό ερευνητή, το περπάτημα ή το ποδήλατο με τη σχολική τσάντα βελτιώνει τη δύναμη και την αντοχή των μυών γύρω από τη σπονδυλική στήλη, πράγμα που μειώνει τους πόνους στη μέση. Η έρευνά του (σε 1.200 παιδιά ηλικίας 14 ετών) έδειξε ότι τα τρία τέταρτα μετακινούνταν με λεωφορείο ή αυτοκίνητο και ότι περίπου τα μισά παιδιά είχαν πόνους στη μέση ή και τον αυχένα (ελαφρώς μεγαλύτερα ήταν τα ποσοστά για τα κορίτσια).

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο