Μετάβαση στα σχόλια

Μαθήματα Logo

Τα μαθήματα που ακολουθούν είναι προσανατολισμένα στην ύλη του μαθήματος Πληροφορικής της Γ” τάξης και φιλοδοξούν να αποτελέσουν ένα επιπλέον βοήθημα για τους μαθητές  στην προσπάθεια τους να μάθουν την γλώσσα προγραμματισμού Logo.

Μάθημα 1: Βασικές Εντολές Γραφικών Χελώνας.

Μάθημα 2: Εντολή Επανάλαβε

Μάθημα 3: Διαδικασίες

Μάθημα 4: Υπερδιαδικασίες

Μάθημα 5: Αριθμητικές Πράξεις

Μάθημα 6: Εντολές Εισόδου-Εξόδου

Μάθημα 7: Μεταβλητές

Μάθημα 8: Επίλυση Απλών Ατιθμητικών Προβλημάτων

Μάθημα 9: Παραμετρικές Διαδικασίες

Μάθημα 10: Εντολές: Αν, ΑνΔιαφορετικα

Μάθημα 11: Κίνηση Χελώνας, Μεταβολείς

Μάθημα 12: Κουμπιά, Αντίγραφα Χελώνας

Παράρτημα 1: Η Βοήθεια του Microworlds Pro

Παράρτημα 2ο: Εγκατάσταση του Microworlds Web Player

Σχoλια»

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια