Πόσο συχνά τρώω πρωινό;

Να ρωτήσετε τους μαθητές του σχολείου μας : << Πόσο συχνά τρώτε πρωινό; >>

Κάθε μαθητής που θα ρωτάτε θα σημειώνει ένα Ι  στο αντίστοιχο σημείο του πρώτου πίνακα. Εσείς, αφού συλλέξετε τα δεδομένα, θα συμπληρώσετε τη συχνότητα με αριθμούς.

Στον δεύτερο πίνακα θα παρουσιάσετε οργανωμένα τα δεδομένα της έρευνάς σας.

Με τα δεδομένα του δεύτερου πίνακα θα δημιουργήσετε στο Excel ένα ραβδόγραμμα και ένα κυκλικό διάγραμμα, για να δείξετε το ποσοστό κάθε απάντησης προς το σύνολο των παιδιών.

ΟΔΗΓΙΕΣ : Στο Excel θα εργαστείτε ως εξής:

Ανοίξτε ένα φύλλο εργασίας (βιβλίο) στο πρόγραμμα του Excel.

Για το ραβδόγραμμα: Πρώτα θα δώσετε τα στοιχεία σας. Στην πρώτη στήλη, Α, ως εξής :

Πάντα, στην πρώτη σειρά της πρώτης στήλης

Ποτέ, στη δεύτερη σειρά της πρώτης στήλης

Συχνά, στην τρίτη σειρά της πρώτης στήλης

Σπάνια, στην τέταρτη σειρά της πρώτης στήλης

Στη δεύτερη στήλη, Β, θα δώσετε τα δεδομένα που συγκεντρώσατε από τις απαντήσεις των μαθητών που ρωτήσατε ως εξής :

Π.χ.

20, στην πρώτη σειρά της δεύτερης στήλης

10, στη δεύτερη σειρά της δεύτερης στήλης

Κ.τ.λ.

Έπειτα, στο ίδιο φύλλο εργασίας του Excel, στη γραμμή εργαλείων, θα πατήσετε Εισαγωγή και μετά Στήλη. Θα διαλέξετε όποιο ραβδόγραμμα σας αρέσει και θα κάνετε κλίκ επάνω του. Θα το εγκαταστήσει αμέσως. Αμέσως μόλις εγκαταστήσει το ραβδόγραμμα, θα εμφανιστεί στη γραμμή εργαλείων το εικονίδιο Διατάξεις Γραφήματος. Θα επιλέξετε ένα από τα εικονίδια στις Διατάξεις Γραφήματος και στο ραβδόγραμμά σας θα εμφανιστεί η φράση Τίτλος Γραφήματος. Θα κάνετε κλικ επάνω του για να το επιλέξετε και θα προσθέσετε τίτλο, στην έρευνά μας, Πόσο συχνά τρώω πρωινό;

Με το ίδιο τρόπο, για το κυκλικό διάγραμμα :

Θα πατήσετε Εισαγωγή και μετά Πίτα. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε και στην πίτα τίτλο!

 

Πίνακας 1. Πόσο συχνά τρώω πρωινό; ( Καταμέτρηση με  Ι )  

Πάντα Ποτέ Συχνά Σπάνια

 

 

 

Πίνακας 2. Πόσο συχνά τρώω πρωινό; ( Συχνότητα, με αριθμούς)

Πάντα Ποτέ Συχνά Σπάνια
Τρώω πρωινό

 

60 30 45 20

Σύνολο : 155 παιδιά

 

 

 

Ραβδόγραμμα

 

 

Κυκλικό διάγραμμα

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόσο συχνά τρώω πρωινό;

1η εργασία

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ

ΚΣΕ ΒΕΛΟΥ – ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΕΠΙΜΟΦΩΤΡΙΑ : ΚΤΕΝΙΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗ : ΠΟΥΤΑΚΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

 

 

 

1η ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ : ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1&2

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ : ΠΟΥΤΑΚΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

 

 

 

Τίτλος : Εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.

Εκφώνηση – Περιγραφή του ζητουμένου : 

Οι επιμορφούμενοι[1] καλούνται:

Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά σε ένα γνωστικό αντικείμενο του κλάδου τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.
  •  


 

Το παρακάτω βίντεο μπορεί να αξιοποιηθεί στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωγραφίας της ΣΤ΄ Τάξης και πιο συγκεκριμένα στη β΄ ενότητα, η οποία αναφέρεται στο ανάγλυφο της Γης.

Το συγκεκριμένο video θα μπορούσε να καταστεί χρήσιμο στη διδακτική πράξη καθώς εξυπηρετεί τους στόχους: οι μαθητές διακρίνουν διαδραστικά τις έννοιες οριζόντιος και κατακόρυφος διαμελισμός, αντιλαμβάνονται τα κύρια χαρακτηριστικά του ηπειρωτικού αναγλύφου της Γης, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, προβαίνουν σε ανακοινώσεις και ελέγχουν τις γνώσεις που απέκτησαν.

Ως προς τη διδακτική αξιοποίηση, το video διευρύνει τη διδακτική διαδικασία έξω από τα στενά όρια του σχολικού βιβλίου. Πρόκειται για ένα διαδραστικό παιχνίδι Γεωγραφίας, το οποίο μεταφέρει νοερά τους μαθητές σε τοποθεσίες της Γης που δύσκολα θα μπορούσαν να προσεγγίσουν (οροσειρές, ισθμοί, πορθμοί, ακρωτήρια, φαράγγια, κοιλάδες, οροπέδια κ.ά.). Επίσης, το video ξεκινά με δραστηριότητες σχετικές με τις έννοιες της ενότητας και ολοκληρώνεται καλώντας τους μαθητές σε συζήτηση και ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τους στην ολομέλεια.

https://www.bing.com/videos/search?q=%cf%84%ce%bf+%ce%b1%ce%bd%ce%ac%ce%b3%ce%bb%cf%85%cf%86%ce%bf+%cf%84%ce%b7%cf%82+%ce%b3%ce%b7%cf%82&&view=detail&mid=D73280F54F58AC1B59D3D73280F54F58AC1B59D3&FORM=VRDGAR

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1η εργασία

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο