Προσωπικό ιστολόγιο Κωνσταντίνου Βιολιντζή (ΠΕ19)

31/05/2014

1ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Στερεάς Ελλάδας

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣΕνόψει του 1ου Περιφερειακού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Στ.Ελλάδας που πρόκειται να διεξαχθεί στην πόλη της Λαμίας την Κυριακή 22.06.2014, για την καλύτερη προετοιμασία του χώρου και των τεχνικών απαιτήσεων, παρακαλούνται οι ομάδες που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό να το δηλώσουν όσο πιο άμεσα μπορούν.
Η δήλωση συμμετοχής γίνεται στην online φόρμα της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού Ρομποτικής (www.wrohellas.gr), όπου μπορούν επίσης να βρουν πληροφορίες για τις προκλήσεις και τους όρους του διαγωνισμού.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το διαγωνισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Οργανωτικά Υπεύθυνο κ.Δήμο Ιωάννη στο 6947727674 και 22310-38676.

Η Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού.

22/01/2014

18ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet «ΛΥΣΙΑΣ»

Ο ΛΥΣΙΑΣ είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet, ο οποίος οργανώνεται για 18η συνεχή χρονιά. Ο διαγωνισμός διεξάγεται, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, τη Microsoft Hellas και τον OTE, με τη συνεργασία του Ιδρύματος Λαμπράκη, της ΕΕΔΕ, της ΕΠΥ και της Cyprus Computer Society, διακεκριμένων επιστημόνων από Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ινστιτούτα, Πανεπιστήμια, καθώς και εκπαιδευτικών απ’ όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης.

Σκοποί του διαγωνισμού

  • Η ευγενής άμιλλα μεταξύ μαθητών και μαθητριών σε θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τις σχολικές γνώσεις.
  • Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης με διερευνητικό και παιγνιώδη τρόπο μέσα από το τρίπτυχο: «ΑΝΑΖΗΤΩ – ΒΡΙΣΚΩ – ΕΠΙΛΥΩ/ΑΠΑΝΤΩ».
  • Η έμφαση στην κριτική αντιμετώπιση προβλημάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απομνημόνευση και παράθεση πληροφοριών.
  • Η εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας και η αξιοποίηση των εφαρμογών τους, με την απόκτηση εμπειρίας σχετικά με το διαδίκτυο.
  • Η χαρά από τη διαδικασία της συμμετοχής σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αναζήτησης και στρατηγικής.

Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί τη σημαντική ιδέα «Παίζω και Βοηθάω»! Για κάθε συμμετοχή οι διοργανωτές, καταβάλλουν χρηματικό ποσό σε ίδρυμα που βοηθάει παιδιά.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

(Πηγή: www.lysias.gr)

Online παραμύθια για μικρούς και μεγάλους!

bandaboura

Διαβάστε, ακούστε και ταξιδέψτε στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών

με τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή το κινητό σας, πατώντας εδώ!

Ένας δικτυακός τόπος φτιαγμένος με πολύ μεράκι για όλες τις ηλικίες. Σε αυτό τον ιστότοπο θα βρείτε παραμύθια που μιλούν για την αγάπη, τον έρωτα, τη φιλία, την οικογένεια καθώς και για τις έννοιες της ανακύκλωσης, της αποταμίευσης, της μόλυνσης του περιβάλλοντος, τους κινδύνους του διαδικτύου και της σύγχρονης κοινωνίας. 

Τα περισσότερα παραμύθια προσφέρονται με αφήγηση και συνοδεύονται από ηχητικά εφέ και μουσική, εξάπτοντας έτσι τη φαντασία των μικρών μας φίλων.

Η προβολή των παραμυθιών μπορεί να γίνει το ίδιο καλά χρησιμοποιώντας είτε τον προσωπικό σας υπολογιστή, είτε οποιοδήποτε iPad, iPod, tablet (Windows – Android), iPhone ή smartphone.

 (Πηγή: www.pandaboura.com)

06/01/2014

Η ΠΕΣΣ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Το ΔΣ της ΠΕΣΣ μετά από απόφασή του στη συνεδρίαση στις 20/12/2013, σε σχέση με το ΠΔ 152/2013, θέλει να ενημερώσει τους συνάδελφους ότι είχε τοποθετηθεί έγκαιρα για την αξιολόγηση, και ειδικότερα:

Πριν από τη δημοσιοποίηση του σχεδίου του ΠΔ 152/2013 είχε θέσει στο δημόσιο διάλογο πλαίσιο αρχών, στη βάση των οποίων θα ήταν δυνατή η αξιολόγηση σημειώνοντας : «Σε κάθε περίπτωση, πριν την οριστικοποίηση των αποφάσεων για την αξιολόγηση, κρίνουμε απαραίτητη τη διαβούλευση και τη συναίνεση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, καθώς και της ΠΕΣΣ» (αρ.πρωτ.157/30-9-2012/ΠΕΣΣ)
Μετά τη δημοσιοποίηση του σχεδίου του ΠΔ 152.2913 έκανε μακροσκελή ανακοίνωση στην οποία εντοπίζονταν προβλήματα εφαρμογής του καθώς και σοβαρά τεχνικά ζητήματα γράφοντας: «Το συγκεκριμένο σχέδιο ΠΔ κρίνεται πρόχειρο, περιέχει αποσπασματικές, ακόμη και άδικες διατάξεις, χαρακτηρίζεται από ουσιώδεις ελλείψεις και ασάφειες και δεν αντιμετωπίζει ουσιαστικά ένα σύνθετο, εξαιρετικά σημαντικό και ευαίσθητο θέμα, όπως είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, ώστε και μέσω αυτής να επιδιωχθεί η βελτίωση της Εκπαίδευσης» (αρ.πρωτ.7/12-3-2013/ΠΕΣΣ).

Μετά την υπογραφή του ΠΔ 152/2013, το ΔΣ της ΠΕΣΣ αποφάσισε και γνωστοποιεί στους συνάδελφους ότι:

Η ΠΕΣΣ επαναβεβαιώνει, τον πυρήνα της κριτικής την οποία άσκησε στο σχέδιο του ΠΔ (αρ.πρωτ.7/12-3-2013/ΠΕΣΣ).
Η ΠΕΣΣ παραμένει στο πλαίσιο των αρχών τις οποίες είχε δημοσιοποιήσει (αρ.πρωτ.157/30-9-2012/ΠΕΣΣ) και στην εκτίμηση ότι μια αξιολόγηση στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσε να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση.
Η ΑΕΕ παρά τα θετικά της στοιχεία και πέρα από το γεγονός ότι χρειάζονται αλλαγές λειτουργικού χαρακτήρα, επί της ουσίας συμπαρασύρεται από την ένταξή της στο ΠΔ 152 /2013.

Το ΔΣ της ΠΕΣΣ εκτιμά ότι, όσο η αξιολόγηση συνδέεται με ποσοστώσεις του Ν.4024/2011 οι οποίες οδηγούν σε μισθολογικές καθηλώσεις και παραμένει αποσυνδεδεμένη από την επιμόρφωση, δεν μπορεί να επιτελέσει τον διαμορφωτικό της ρόλο της και εξ’ αντικειμένου εντάσσεται σε μοντέλα του παρελθόντος τα οποία διεθνώς έχουν υποστεί κριτική και εγκαταλείπονται.

Γι’αυτό το λόγο το ΔΣ της ΠΕΣΣ θεωρεί ότι η παράθεση  ενός καταλόγου επί μέρους προβλημάτων του ΠΔ 152/2013, που κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι,  δεν έχει νόημα αν δεν αντιμετωπιστούν πρώτα τα παραπάνω θεμελιακά προβλήματά του.

Διαχρονικά οι αποφάσεις που λαμβάνονται χωρίς τη θεσμική εκπροσώπηση των εμπλεκόμενων φορέων και χωρίς τις απαιτούμενες συναινέσεις, έχουν προδιαγεγραμμένη πορεία, πολύ περισσότερο μάλιστα όταν πρόκειται για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που ταλανίζει επί 32 συναπτά έτη την εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΠΕΣΣ δηλώνει ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα κάνουν το καθήκον τους όπως το επιβάλλουν οι νόμοι και η συνείδησή τους, υπερασπιζόμενοι την παιδαγωγική και επιστημονική διάσταση του έργου τους, η οποία αποτέλεσε και τη διαχωριστική γραμμή με τους επιθεωρητές της προ του 1982 εποχής.

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             ΜΠΑΡΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ      ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

(Πηγή: www.alfavita.gr)

09/12/2013

Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα

Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα

 [9-15/12/2013] Eβδομάδα για την Eπιστήμη Η/Υ & Πληροφορικής

http://cseduweek.files.wordpress.com/2013/11/code-hour-final_all.jpg

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής με την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ (182942/Γ2/29-11-2013) διοργανώνουν την“Εβδομάδα Πληροφορικής: Ωρα Κώδικα” μια εκπαιδευτική εβδομάδα για την Επιστήμη Η/Υ & Πληροφορικής που διοργανώνουμε 9-15 Δεκεμβρίου 2013 στην Ελλάδα παράλληλα με δράση «Ώρα Κώδικα» διεθνώς.

Αυτή την χρονιά το Code.org υλοποιεί την «Ώρα Κώδικα» στο πλαίσιο των ετήσιων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην Εκπαιδευτική εβδομάδα για την επιστήμη των Η/Υ & Πληροφορικής. H δράση αυτή αποσκοπεί στο να παροτρύνει οποιονδήποτε να δει ότι μπορεί να αποκτήσει βασικές γνώσεις γύρω από την επιστήμη της πληροφορικής με το σύνθημα «όλοι μπορούν» και να αναπτύξουν ικανότητες δημιουργικότητας και καινοτομίας.

Στις μέρες μας, είμαστε «περικυκλωμένοι» από την τεχνολογία. Σήμερα όλο και περισσότεροι μαθητές έχουν τα δικά τους έξυπνα τηλέφωνα και tablets αλλά παρόλα αυτά πολύ λίγοι γνωρίζουν πως πραγματικά λειτουργούν αυτές οι συσκευές. Οι απλές επιστημονικές δραστηριότητες με την χρήση υπολογιστών μπορούν να καλλιεργήσουν την δημιουργικότητα και τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων. Με την πρόωρη απόκτηση υπολογιστικής σκέψης, οι μαθητές μπορούν να θεμελιώσουν την επιτυχία στην μελλοντική επαγγελματική τους διαδρομή.

Τι είναι η «Ώρα Κώδικα»;

Η διοργάνωση γίνεται από το Code.org και απευθύνεται σε κάθε πολίτη με σκοπό να αντιληφθεί ότι μπορεί να αποκτήσει βασικές γνώσεις γύρω από την επιστήμη της πληροφορικής και να αναπτύξει ικανότητες δημιουργικότητας και καινοτομίας.

Η «Ώρα Κώδικα» είναι μια καθοδηγούμενη δραστηριότητα την οποία θα μπορεί να υλοποιήσει κάθε μαθητής/τρια οποιασδήποτε τάξης. Ένα σύνολο από τέτοιες ωριαίες δραστηριότητες θα δημιουργηθούν και θα είναι διαθέσιμες σε μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες ώστε να μπορέσουν να τις υλοποιήσουν στη συγκεκριμένη εβδομάδα στο πλαίσιο της διδασκαλίας των μαθημάτων πληροφορικής.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.csedweek.org

(Πηγή http://cseduweek.wordpress.com)

04/11/2013

Όλα τα διαθέσιμα on line εκπαιδευτικά λογισμικά για το δημοτικό ανά τάξη και ανά μάθημα!

Δημοτικό

(Πηγή: http://ts.sch.gr/software)

22/10/2013

21/10/2013 Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό – Γλώσσα, E” και ΣΤ” Δημοτικού !

Εισαγωγή στην εφαρμογή

21/10/2013

21/10/2013 Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό – Γλώσσα, Γ” και Δ” Δημοτικού !

 

Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό – Γλώσσα, Α’ και Β’ Δημοτικού !

 

 

 

 

Σωστή θέση σώματος στον υπολογιστή!

swsth_thesh_swmatos

©2024 Προσωπικό ιστολόγιο Κωνσταντίνου Βιολιντζή (ΠΕ19) Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση