Πρώτη Δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1

 

Οι επιμορφούμενοι1 καλούνται:

Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας

αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου

να υπάρχει σύνδεσμος (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και

  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο Ανάρτησης Εργασιών Ενότη

τας» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας με θέμα: «Αλγόριθμοι Κρυπτογράφησης, Ψηφιακές Υπογραφές», κρίθηκε σκόπιμο οι μαθητές να παρακολουθήσουν ένα video σε σχέση με το τι είναι η κρυπτογράφηση, ποιες είναι οι μέθοδοι κρυπτογράφησης και τα ασφαλή πρωτόκολλα επικοινωνίας. Επίσης να καταλάβουν σε ποιες περιπτώσεις η κρυπτογράφηση είναι χρήσιμη, όπως για παράδειγμα η δημοσίευση κρίσιμων πληροφοριών όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών, κωδικοί και άλλα κρίσιμα στοιχεία, σε τράπεζες, αγορές, εφορία κ.λ.π. Ζητήθηκε από τους μαθητές να ακολουθήσουν τον σύνδεσμο του video και στην συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση στην τάξη, σχετικά με τα πλεονεκτήματα αλλά και τους κινδύνους από την χρήση κρυπτογραφημένων δεδομένων.

Βαβουλίδης Χρήστος

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 3 σχόλια

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο