ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μετά από την  ανακοίνωση του Δήμου Καρδίτσας, τα Σχολεία δεν  θα λειτουργήσουν αύριο Δευτέρα 15/2 και  Τρίτη 16/2/2021.  Το  διάστημα που τα Σχολεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω της κακοκαιρίας, τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν μέσω της πλατφόρμας webex,  με το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης  Νοεμβρίου που ήδη έχετε,  έναρξη  14:10 έως 16:20μ.μ

Η Δ/ντρια

Τσανάκα Χριστίνα

Αγιασμός -Ανακοίνωση

12ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας

Τηλ: 2441076277- 2441041660

Αγιασμός -Ανακοίνωση

Αγαπητοί  Γονείς  και Κηδεμόνες.

Ο Αγιασμός για την έναρξη της  νέας σχολικής χρονιάς 2020-21 θα γίνει τη Δευτέρα 14-09-2020  και ώρα 10.15π.μ., στον  προαύλιο χώρο του 1ου Δημοτικού σχολείου ( μπροστά από τα Νηπιαγωγεία ).

Οι μαθητές με τη συνοδεία ενός μόνο γονέα, όλοι με μάσκα,  θα  οδηγηθούν  σε προκαθορισμένους χώρους , από τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου.

Μετά τη λήξη του  Αγιασμού  θα διανεμηθούν μάσκες σε όλα τα παιδιά και θα αποχωρήσουν από το σχολείο.

Η προϊσταμένη και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εύχονται σε όλους τους μαθητές μια ΥΓΙΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2020-21

Αγαπητοί γονείς  σας εύχομαι να έχουμε καλή σχολική χρονιά με υγεία και δημιουργία!!!

 

Τα σχολεία ανοίγουν τη Δευτέρα 14-09-2020 ,για να σας ενημερώσουμε για αυτή τη διαφορετική έναρξη των μαθημάτων λόγω πανδημίας, σας προσκαλούμε:

 

Την παρασκευή 11-09-2020  και ώρα 9.00 π.μ. στην αυλή του σχολείου ( στην αυλή του δημοτικού σχολείου) να συζητήσουμε και να ενημερωθείτε   στα καινούργια μέτρα λειτουργίας σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου και του ΕΟΔΥ.

 

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας

Η Προϊσταμένη του   12ου Ν/Γ Καρδίτσας

Τσανάκα Χριστίνα

οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Νηπιαγωγεία για COVID-19

COVID_νηπιαγωγεια_οδηγιες-Αυγουστος-2020

1_Checklist ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΕ_ΔΕ

7 Οδηγι-ες μα-σκας για_ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ- ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

Ξανά λοιπόν πάλι μαζί , μετά από 3 σχεδόν μήνες!

Λίγο… διαφορετικά ξεκινάμε  αλλά με την ίδια αγάπη  προς τα παιδιά.

Εφαρμόζοντας τις εγκυκλίους του υπουργείου και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ , διαμορφώσαμε τις τάξεις έτσι ώστε να υποδεχτούν τα παιδιά σύμφωνα με τα νέα δεδομένα ,τα οποία είναι:

Χωρίσαμε τα παιδιά σε δύο ομάδες που θα έρχονται στο σχολείο εναλλάξ.

Οι τάξεις έχουν διαμορφωθεί ανάλογα με αυτά  που μας έχουν ζητηθεί. Το κάθε παιδί θα έχει τη δική του θέση στο τραπεζάκι όπου θα κάθονται δύο παιδιά σε τέτοια διάταξη ώστε να πετύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση . Ανάλογη διαρρύθμιση έχει γίνει και στην παρεούλα.

Οι αίθουσες θα αερίζονται συνεχώς και θα γίνεται απολύμανση των χώρων από την καθαρίστρια μία φορά κατά την διάρκεια του ωραρίου και μία με τη λήξη του ωραρίου.

 

Κάθε παιδί έχει τα δικά του ατομικά υλικά.

Έχουν αποσυρθεί τα περισσότερα παιχνίδια και έχουν παραμείνει τόσα ώστε το κάθε παιδί να έχει το παιχνίδι του.

Κάθε μέρα ,τα παιχνίδια που χρησιμοποιούνται καθαρίζονται και απολυμαίνονται, ώστε να είναι έτοιμα προς χρήση της επόμενης μέρας.

Πολλές οργανωμένες δραστηριότητες  θα γίνονται στην αυλή πάντα υπό την επίβλεψη των Νηπιαγωγών και τηρώντας τις αποστάσεις.

Τα παιδιά θα πλένουν πολλές φορές στη διάρκεια της μέρας τα χέρια τους και θα χρησιμοποιούν αντισηπτικά κάθε φορά που αρχίζουν και  τελειώνουν μία δραστηριότητα !

Έχουμε προμηθευτεί  όλα τα απαραίτητα για τον καθαρισμό, απολύμανση των χώρων και για την προστασία μας.

Στη διάρκεια της ημέρας δεν θα εισέρχεται κανένας στο χώρο του σχολείου.

Η προσέλευση των παιδιών θα είναι από  8.00 π.μ. έως τις 13.00 μ.μ. Δεν θα λειτουργήσει το ολοήμερο πρόγραμμα

Θα φέρνετε τα παιδιά σας στη είσοδο και θα τα παραδίδετε στις δασκάλες, το ίδιο και κατά την αποχώρηση θα περιμένετε έξω από την περίφραξη. Τα παιδιά θα κρατάνε την τσάντα τους και θα μπαίνουν στο σχολείο ένα- ένα  δεν θα υπάρχει επαφή ανάμεσα στα παιδιά.

     

  

Στόχος  μας  είναι να προστατέψουμε την υγεία τους, να τους κάνουμε να τα δούνε όλα αυτά σαν ένα καινούριο παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να μην αγχωθούν περισσότερο από ότι ήδη έχουν αγχωθεί και θα τους μάθουμε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να δείχνουμε την αγάπη και το ενδιαφέρον μας στους άλλους!

Δεν θα λείψει το παιχνίδι, η μάθηση  και θα κάνουμε δραστηριότητες έτσι ώστε  τα παιδιά να περάσουν καλά και να φύγουν χαρούμενα έστω και αν χρειαστεί να αναθεωρήσουμε πολλά από όσα τους διδάσκαμε μέχρι τώρα όπως η κοινωνικοποίηση ,το πέρασμα από το εγώ στο εμείς ,η χαρά της συναναστροφής και του μοιράσματος, η αυθόρμητη επαφή, η αγκαλιά και το άγγιγμα  που ακυρώνονται εξαιτίας του κορωναϊού  Ας  είναι αυτό το μικρότερο κόστος!

Σε όλα αυτά τα καινούργια που καλούμαστε  να αντιμετωπίσουμε όλοι μας θα κάνουμε ότι μας έχει ζητηθεί από τους αρμόδιους το καλύτερο για τα νηπιάκια  μας. Εμπιστευτείτε μας όπως κάνετε μέχρι τώρα.

Θέλουμε να ξέρετε και να σας τονίσουμε ότι πολλά θα είναι διαφορετικά στο χώρο της τάξης και ένα καινούργιος τρόπος επικοινωνίας θα υπάρχει μεταξύ μας, όμως ΕΝΑ  δεν πρόκειται να αλλάξει και ούτε θα  κάνουμε εκπτώσεις και  ούτε θα βάλουμε μεζούρα και είναι η ΑΓΑΠΗ  για τα παιδιά!!!!

Σας περιμένουμε και το χαμόγελό των μικρών μας θησαυρών να φωτίσει τις τάξεις μας όπως και πριν τρεις μήνες!

ΚΑΛΗ  ΕΠΑΝΟΔΟ!!!!!

 

Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

ΟΙ ΕΓΓΥΚΛΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΟΔΥ

ΕΞΕ – 63417 – 2020 – Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΟδηγίες για νηπιαγωγεία- παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Ο ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΚΗ ΣΠΙΤΑΚΗ

Όταν ξαφνικά μια μέρα ανακοινώθηκε το κλείσιμο των σχολείων ,μια ομάδα μεγάλη από σχολεία της Ελλάδας συνεργαστήκαμε  σε ένα πρόγραμμα Etwinning ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ….ΜΑΖΙ. Αυτό έγινε για τη  συνέχιση της επαφής των μαθητών μας με τη μαθησιακή διαδικασία, για το χρονικό διάστημα που οι σχολικές μονάδες δεν θα λειτουργούν.
Δύο μήνες πέρασαν από την πρώτη αποστολή. Όλον αυτό το καιρό ζωγραφίσαμε,κάναμε camping στο σπίτι, πειραματιστήκαμε με τον Άκη Σπιτάκη, μαγειρέψαμε,χτίσαμε πύργους,ανακαλύψαμε!!!!
Σήμερα φτάσαμε στην τελευταία αποστολή μας!!!

Ο ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΚΗ ΣΠΙΤΑΚΗ

Δείτε το βίντεο!

Ελάτε να παρουσιάσουμε στα άλλα σχολεία της Ελλάδας την πόλη μας την Καρδίτσα
Φωτογραφίστε όλα τα μέρη της πόλη μας που σας αρέσουν για να γνωρίσουν όλοι τις ομορφιές της
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ!!!!!
Ευχαριστούμε πολύ για άλλη μια φορά όλα τα παιδιά και γονείς για την όμορφη εξ αποστάσεως επικοινωνία μας !!!

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021»

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30ηΜαΐουθεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ολοήμερο τμήμα, συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσειςμαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30): 1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια. 3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Ολόκληρη η εγκύκλιος:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%A9%CE%9A2%CE%A446%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%A9%CE%917_%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82_%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD_2020-21.pdf

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ … Πλησιάζει η Διεθνής Ημέρα Μουσείων στις 18 Μαΐου. Αυτή την εβδομάδα στο σχολείο μας θα πηγαίναμε επίσκεψη στο Μουσείο της πόλης μας και θα μαθαίναμε πολλά!! Όμως παιδάκια και από το σπίτι ας προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε με ένα διαφορετικό τρόπο το μουσείο. Με αφορμή αυτή τη μέρα φτάσαμε στην προτελευταία αποστολή του προγράμματος Μένουμε σπίτι …μαζί!!!

Σας στέλνουμε λοιπόν το μαγικό εισιτήριο για να “μπείτε” στο Μουσείο.

Πρέπει όμως πρώτα να βρείτε το μυστικό στοιχείο που βρίσκεται στο εισιτήριο. Πώς θα γίνει αυτό; Ζωγραφίζοντας μια ζελατίνα ή μια διαφάνεια κόκκινη και τοποθετώντας την πάνω στο κρυμμένο αντικείμενο του εισιτηρίου. Κάπως έτσι

Τώρα μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι που ακολουθεί.

https://view.genial.ly/5eb53e54639bfa0d0fdc066c/game-breakout-to-moyseio-twn-moyseiwn

Ψάξτε, λοιπόν, στο σπίτι σας για κάτι παλιό, οτιδήποτε. Κάτι που σας αρέσει πολύ! Ένα παλιό παιχνίδι ή ρούχο ή τσάντα ή μια παραδοσιακή φορεσιά, οτιδήποτε. Ψάξτε καλά! Γράψτε σε μια ταμπελίτσα το όνομά του, φωτογραφίστε το και στείλτε τη φωτογραφία για να φτιάξουμε το δικό μας εικονικό μουσείο! Περιμένουμε τις φωτογραφίες σας!!! Θα είναι κάτι μοναδικό. 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! 

Μπορείτε αν δυσκολεύεστε να πάτε κατευθείαν,  στο τελευταίο βήμα της αποστολής

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

https://www.artsteps.com/view/5eb578bf10c39832edadf2cb?fbclid=IwAR3m5nvgVtxuEOiok-ApdWm_uW1Ka2wPXQMvIV6AQBWg1lAOgqfq4WLO0k4

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=bRmOvlgGMiE&feature=emb_logo

https://read.bookcreator.com/PSDZEejEm3eGwc4MbUHprppCNm33/7-aU_HQSTAukfZK_XLBPCg?fbclid=IwAR2_f9nBg3oJFDA7RSIj6NXnqdiGAGJ0UgFiMWmTJIx7cfkLAX7uPhFPOQw

https://www.thinglink.com/scene/1316095850010640387

 

https://www.liveworksheets.com/bn485107jh

https://learningapps.org/watch?v=p8qqyamh520&fbclid=IwAR1xxcmAgLoh9xcyJKAd1bi9XHFaTpDsFdxETjOQ0orv_ffYYtiylJ4j_eY

https://learningapps.org/watch?v=pap39e1jn20&fbclid=IwAR2a41Ioh-xq7ooGubIGStDdywKudRPlybX5AeFO1smWGjlQGD23gS10fZI

 

Εtwinning: ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ-10η Αποστολή-Γιορτή της μητέρας

 Στις 10 Μαϊου γιορτάζουν οι Μανούλες και ο Άκης ο Σπιτάκης θέλει την βοήθειά μας για να φτάξει την τέλεια συνταγή για την καλύτερη ΜΑΜΑ!!

Τι λέτε ; θα τον βοηθήσουμε ;

Βίντεο

https://video.sch.gr/asset/detail/O2HlcIVYOXWsQYiXxF3boWMW/cZsfJRtYVPQYgRohhvFcG3no

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Παιχνίδι με πίνακες 

https://view.genial.ly/5e9f4a6c60e2f20daa5d3864/learning-experience-challenges-giorth-mhteras-paixnidia-me-pinakes

ο κάθε μαθητής/ γονιός   γράΦει ΕΝΑ υλικό ( μεταφορικά δλδ μια κούπα αγκαλιές ..μια κουταλιά χαμόγελο.. 2 δόσεις αγάπη κλπ ) για την συνταγή της καλύτερης μαμάς.

Στη συνέχεια το παιδί ζωγραφίζει το υλικό που έχει προτείνει.

Μπορείτε αν θέλετε   να ηχογραφήσετε την πρόταση του υλικού του  για την συνεργατική συνταγή του κάθε παιδιού και  να  μας τη στείλετε.

Παραμύθι << Κι εγώ σ`αγαπώ>>

(μας το παραχώρησε για το έργο η κ. Μίνα Ζαφειρίου και την ευχαριστούμε πολύ)

Το παραμύθι μπορείτε να το δείτε και εδώ :

https://youtu.be/x_GrQk5FX20

https://safeYouTube.net/w/uYL9( δεν ανοίγει σε tamplet και κινητά)

Αφού ακούσει κάθε παιδί το παραμύθι ζωγραφίζει το πορτραίτο της μαμάς και γράφει πάνω τη λέξη   <<Σε αγαπώ>>, τη φωτογραφίζεται και μας τη στέλνετε.

Παιχνίδι για το παραμύθι 

https://learningapps.org/11302217?&fbclid=IwAR3RXZGGJvqcs5ggwL98JbX1QyO5lkIPNReNbMQX3-nfF0u89t7h83s4x7U

Ευχαριστούμε για την συνεργασία όλους τους γονείς!!!

Χρόνια πολλά Μανούλες!!!

Τραγούδια για τη μαμά

https://www.youtube.com/watch?v=F38gK8Uz9Mc

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=G88v18HUl1M&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=Po4gToNMgdM&feature=emb_logo

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΑΜΑΣ

https://youtu.be/eo1rpKYRWNA

 

9η Αποστολή: ΠρωτοΜαγιά

ΠρωτοΜαγιά

Ο Μάιος μας έφτασε!!!

Εμπρός!! Βήμα ταχύ!!

Την Πρωτομαγιά του 2020, εμείς

“Μένουμε Σπίτι….ΜΑΖΙ!!!!”

Ας βοηθήσουμε τον Άκη Σπιτάκη

να ‘πιάσει΄τον Μάη

κι ας φτιάξουμε μαζί ένα διαφορετικό στεφάνι

για την πόρτα της καρδιάς μας!

https://video.sch.gr/asset/detail/q18ccaeXmLepmVWVGIERW6bk/ESKVPciUYIaR4MaWZN6o4SW5?fbclid=IwAR0S1njBei2x8DyCfZCpFmnGNkcHE6C2JRfJG7Oc01AIf1W3QX1_8Auuocw

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!