Αντιπαράθεση επιχειρημάτων για τις 4 εποχές

Οδηγίες για την διδασκαλία

Αφορμή γι’ αυτή την δραστηριότητα αποτελούν οι 4 εποχές του χρόνου και οι εναλλαγές των καιρικών φαινομένων κατά τη διάρκεια των εποχών. Αρχικά, χωρίζουμε τους μαθητές σε 4 ομάδες, όσες είναι δηλαδή και οι εποχές. Κάθε ομάδα καλείται να αναπαραστήσει μία εποχή σε ένα παιχνίδι ρόλων. Προτού ξεκινήσει η συζήτηση, προβάλλουμε σε όλη την τάξη μέσω του βιντεοπροβολέα έναν χάρτη εννοιών που έχουμε σχεδιάσει αποκλειστικά γι’ αυτή την δραστηριότητα.

Στη συνέχεια, δίνουμε στους μαθητές περίπου 10′ προκειμένου να συζητήσουν και να συμφωνήσουν στα επιχειρήματα που θα χρησιμοποιήσουν για να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα της εποχής που εκπροσωπούν. Έπειτα δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος σε κάθε ομάδα, ώστε να αναπτύξει επαρκώς τα επιχειρήματά της. Αφού ολοκληρώσει η κάθε ομάδα τα επιχειρήματά της, είναι σε θέση να δεχτεί ερωτήσεις από τις “αντίπαλες” ομάδες, οι οποίες προσπαθούν να τα αναιρέσουν. Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να αναπτύξουν και να διαμορφώσουν την κατάλληλη επιχειρηματολογία για το θέμα που τους δόθηκε.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αντιπαράθεση επιχειρημάτων για τις 4 εποχές

Δραστηριότητα αρίθμησης

Μαθαίνω να μετράω…………παίζοντας δημιουργικά. 



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα αρίθμησης

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο