Συνεργασία έργου eΤwinning.

Tη σχολική χρονιά 2015-16 υλοποιήσαμε το eTwinning έργο με τίτλο IDIOMATIK στα μαθήματα Αγγλικής και Γερμανικής Γλώσσας.

Δεν επιτρέπονται Σχόλια

Χρήσιμες συμβουλές

Με τον όρο πρότζεκτς εννοούμε τα σχέδια εργασίας που εκπονούμε με τους μαθητές μας στα πλαίσια των μαθημάτων μας. Μπορούν να είναι συνεργατικά με άλλους εκπαιδευτικούς ή να εκπονηθούν και από ένα μόνο άτομο. Επίσης μπορούν να αφορούν σε ένα γνωστικό αντικείμενο ή να είναι διαθεματικά (προτείνεται).

Προσοχή: Η δημιουργία διάφορων θεματικών πόστερς/αφισών που τοιχοκολλούνται στην τάξη δε νοούνται ως πρότζεκτς, εκτός εάν εντάσσονται σε ένα ολοκληρωμένο πολύμηνο σχέδιο.

Δεν εκπονούνται από ένα μαθητή, αλλά προϋποθέτουν τη συμμετοχή του συνόλου της τάξης (προτείνεται προς αποφυγή διαχωρισμών και διακρίσεων) ή ομάδας μαθητών (κυρίως για τη Β΄θμια εκπ/ση), όπου οι σχολικές δραστηριότητες εκπονούνται εκτός διδακτικού ωραρίου. Επίσης μπορούν να συνεργαστούν περισσότερες από δύο τάξεις, σε αυτήν την περίπτωση όμως πρέπει να καθορίζονται με σαφήνεια οι στόχοι κάθε μιας τάξης.

Ένα επιτυχημένο σχέδιο εργασίας πρέπει να έχει έναν καλό προγραμματισμό, αρχή, μέση και τέλος. Φυσικά και κατά τη διάρκεια εκπόνησης του σχεδίου υπάρχουν παρεκκλίσεις και συμπληρωματικές δράσεις. Αυτό άλλωστε καθιστά και την όλη διαδικασία ευχάριστη και όχι βαρετή. Όπως λέει και η λαϊκή παροιμία “τρώγοντας έρχεται η όρεξη”!

Μη διστάσετε να βάλετε τους μαθητές σας να αξιολογήσουν το πρότζεκτ στο τέλος ως ανατροφοδότηση για την προσωπική μας εξέλιξη και μόνο. Επίσης, να τολμάτε και να έχετε θάρρος να διαχέεται τα αποτελέσματα των σχεδίων σας και εκτός τάξης. Καλό είναι επίσης στις συναντήσεις γονέων να ενημερώνετε για την υλοποίηση και πορεία των σχολικών δραστηριοτήτων, που συμμετέχουν τα παιδιά τους.

Δεν επιτρέπονται Σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων