header image
 

Έχω το σωστό βάρος;

family-kids-exercising

Είσαι ως 20 ετών; Βάλε στο αρχείο excel που θα κατεβάσεις παρακάτω τα σωματομετρικά σου στοιχεία (ύψος και βάρος) και ηλικία και δες το δείκτη μάζας σώματος (body mass index – BMI). Ο δείκτης μάζας σώματος με βάση το ύψος και το βάρος παρέχει μία εικόνα του πόσο παχύς ή λεπτός είσαι.

Δες ακόμη στο γράφημα πού βρίσκεσαι σε σχέση με άλλα άτομα της ηλικίας σου (πράσινο σημάδι). Αν απέχεις πολύ από τη μεσαία ζώνη του φύλου σου (πάνω από το 90% ή κάτω από το 10% ας πούμε-πρόσεχε πάντα το σωστό χρώμα-κόκκινο για κορίτσια και μπλε για αγόρια!), ίσως πρέπει να διορθώσεις τη δίαιτά σου, τον τρόπο ζωής σου ή ακόμη και να αθληθείς. Κάποιος ειδικός διαιτολόγος ή και γυμναστής, ίσως κάποιος ιατρός αν χρειάζεται, μπορούν να σε βοηθήσουν. Συζήτησέ το με τους γονείς σου. Λύσεις υπάρχουν!

Για τους ενήλικους, το bmi πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 18,5 και 25. Εκτός αυτού του εύρους τιμές ίσως σημαίνουν πως πρέπει να αναζητήσετε βοήθεια ειδικού.

Κατέβασε εδώ το φύλλο excel: Δείκτης BMI (πατήστε πάνω στο Excel “ενεργοποίηση επεξεργασίας” για να μπορείτε να εισαγάγετε δεδομένα!)

Sample BMI

Sample BMI

 

Κατηγορία:  Επιστήμη ,Ζωή     

Η Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης του σχολείου μας επί το έργον!

Το σχολείο μας στηρίζει τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε τέσσερα άλλα δημοτικά σχολεία του Βόλου. Τα μέλη της ομάδας αξιολογούν, παραπέμπουν, συμβουλεύουν γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή εκπαιδευτική πορεία.

Μαθήτρια ενώ εξετάζεται με τη δοκιμασία νοημοσύνης Raven.

Μαθητής ενώ εξετάζεται με τη δοκιμασία μαθησιακών δυσκολιών ΛΑΜΔΑ

 

Κατηγορία:  Επιστήμη ,Σχολικά     

Το ταινιάκι μας από το Erasmus+ στην Ισλανδία

Του Αργύρη Μπίρη

 

DSC01727

Ο περίφημος παγετώνας Vatnajökull (φωτ. Α. Μπίρης, 2016)

 

Δείτε εδώ μία ταινία από τις φωτογραφίες μας καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας και σεμιναρίου μας στο πλαίσιο του Erasmus+ στην Ισλανδία, για την περιβαλλοντική εκπαίδευση που εμπνέει (inspiring environmental learning). Ελπίζουμε να σας ταξιδέψουμε μαζί μας σε αυτή τη υπέροχη χώρα. Περιμένετε νεότερα στο πλαίσιο της διάχυσης: Σεμινάρια, δραστηριότητες και άλλα πολλά και όμορφα!

Κατηγορία:  Ζωή ,Σχολικά     

15 ομιλίες του TED talks για εκπαιδευτικούς που εμπνέουν

Του Αργύρη Μπίρη

Ψυχολόγου

Καταρχάς, τι είναι το TED talks;

Όπως αναφέρεται και στην επίσημη ιστοσελίδα του ( http://www.ted.com/ ), το TED είναι μία μη κερδοσκοπική οργάνωση αφιερωμένη στη διάδοση αξιόλογων ιδεών (Ideas Worth Spreading). Ξεκίνησε πριν από 25 περίπου χρόνια στην Καλιφόρνια και επεκτάθηκε μέχρι σήμερα σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα αρχικά του προέρχονται από τις λέξεις Technology – Entertainment – Design, αν και πλέον η ατζέντα της εκδήλωσης περιλαμβάνει μια ευρύτερη θεματολογία, καθώς παρουσιάζονται ενδιαφέρουσες ιδέες ανεξάρτητα από τον τομέα εφαρμογής τους (TED history).

Στις εκδηλώσεις του TED προσκαλούνται διακεκριμένα παγκοσμίως πρόσωπα της διανόησης και της δράσης και μιλούν για 18 λεπτά, για ιδέες οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν “τροφή” για το μυαλό του κάθε θεατή και να οδηγήσουν σε έναν παραγωγικό προβληματισμό. Ορισμένοι από τους ομιλητές που έχουν κατά καιρούς λάβει μέρος σε εκδηλώσεις του TED είναι οι Bill Clinton, Bill Gates, Sir Richard Branson, Philippe Starck, Jane Goodall, Frank Gehry, Paul Simon, Jeff Bezos, Bono κ.α.
Το ετερόκλητο, αλλά ταυτόχρονα σημαντικό και μοναδικό κοινό, μαζί με τους ομιλητές των εκδηλώσεων αυτών μπορούν να αποτελέσουν μια τεράστια δεξαμενή σκέψης, ικανή να καινοτομήσει και να κάνει τη διαφορά “διαταράσσοντας” το status quo της παγκόσμιας σκηνής.

Βρείτε εδώ το link για τις 15 ομιλίες για εκπαιδευτικούς και πείτε και σε μας ποια σας ενθουσίασε περισσότερο. 

Κατηγορία:  Επιστήμη ,Σχολικά ,Φιλοσοφία     

Το πείραμα συμμόρφωσης του Asch

Του Αργυρίου Μπίρη

Ψυχολόγου

Tα πειράματα “συμμόρφωσης” του Asch, ήταν μία σειρά μελετών που δημοσιεύτηκαν τη δεκαετία του ’50, επιδεικνύοντας την δύναμη της συμμόρφωσης στις ομάδες. Γνωστό και ως το “Παράδειγμα του Ας”. Στα πειράματα υπό τον Σολομώντα Ας, ζητούνταν από μία ομάδα να πάρει μέρος σε ένα δήθεν “οπτικό τεστ”. Στην πραγματικότητα, όλοι οι συμμετέχοντες πλην ενός ήταν συνεργάτες του ερευνητή, και το αντικείμενο της μελέτης ήταν το πως αυτός ο ένας θα αντιδρούσε στην συμπεριφορά των “συννενοημένων” συμμετεχόντων.

Στις παρούσες παραλλαγές γίνεται αναφορά και στο κατά πόσο επηρεάζεται η συμπεριφορά του υποκειμένου από τους παράγοντες της ύπαρξης συνεταίρου ή δυνατότητας ανώνυμης έκφρασης.

Δείτε το βίντεο παρακάτω:

Κατηγορία:  Επιστήμη ,Πολιτική ,Φιλοσοφία