Σχολικές ηλιαχτίδες

Φιλοξενείται στο Blogs.sch.gr

Διατροφικές συνήθειες παιδιών

Ιούν 201711

 diatrofi

ΤΑΞΗ: Στ΄ τάξη

ΜΑΘΗΜΑ: Μαθηματικά της Στ΄ τάξης Δημοτικού στην 4η Ενότητα: Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, Κεφ. 47, Το πήρες το μήνυμα; ( Άλλοι τύποι Γραφημάτων)

ΣΤΟΧΟΣ:

  • Να γίνει η χρήση του προγράμματος υπολογιστικών φύλλων για την κατασκευή γραφημάτων στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και οι μαθητές/τριες να μάθουν να δημιουργούν γραφήματα συλλέγοντας, καταγράφοντας και ταξινομώντας δεδομένα.
  • Να ανακαλύψουν οι μαθητές/τριες τη χρησιμότητα των γραφημάτων και να μάθουν να αντλούν πληροφορίες μέσα από αυτά πάνω στο θέμα των διατροφικών τους συνηθειών το πρωί.

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ:

Στη δραστηριότητα αυτή παρουσιάζονται δύο πίνακες με καταγεγραμμένες διατροφικές συνήθειες για το πρωινό (δεδομένα) παιδιών Στ΄ τάξης (24 παιδιά- δείγμα) πριν και μετά την εφαρμογή προγράμματος Αγωγής Υγείας για τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών το πρωί κατά το σχολικό έτος 2016-17. Έγινε συζήτηση για τον τρόπο συγκέντρωσης των δεδομένων και χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Συζητήθηκαν, επίσης και οι εναλλακτικοί τρόποι συλλογής δεδομένων, όπως συνέντευξη, μέσω αλληλογραφίας, τηλεφωνικά κ.λπ. Τα παιδιά προβληματίστηκαν για την ανάγκη συλλογής δεδομένων και πληροφοριών σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες το πρωί. Συγκέντρωσαν τα ερωτηματολόγια και διαπίστωσαν την ανάγκη επεξεργασίας αυτών, ώστε να «έχουν νόημα». Έτσι, μετέφεραν τα δεδομένα σε ένα πίνακα συχνοτήτων, όπου φαινόταν η συχνότητα προτίμησης σε κατηγορίες τροφίμων.

Έπειτα, με βάση τα δεδομένα του πίνακα χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα των υπολογιστικών φύλλων για την κατασκευή γραφημάτων (στήλη, ράβδος, πίτα). Είδαν διάφορους τύπους γραφημάτων και προτίμησαν το ραβδόγραμμα και την πίτα που δείχνει τα ποσοστά και κατέληξαν σε συμπεράσματα σχετικά με τον υγιεινό τρόπο διατροφής το πρωί.

Στα γραφήματα φαίνονται οι διατροφικές συνήθειες των παιδιών το πρωί πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος. Πριν ήταν πιο συχνή η κατανάλωση του κρουασάν σε ποσοστό 29% και της έτοιμης τυρόπιτας σε ποσοστό 25%, ενώ μετά φάνηκε κάποια αλλαγή στις συνήθειες με προτίμηση στα φρούτα σε ποσοστό 42% και σε σπιτικό σάντουιτς σε ποσοστό 34%. Αυτό δείχνει πως η εφαρμογή του προγράμματος διατροφής βοήθησε στην αλλαγή συνηθειών.

Παρακάτω παρουσιάζονταιτα γραφήματα πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος, καθώς και το γράφημα των συγκρίσεων.

diatrofi1

diatrof2

 

diatrofi3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διατροφικές συνήθειες παιδιών    

Διατροφικές συνήθειες παιδιών

Ιούν 20178

S5_ws_Biboudi_Maria

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διατροφικές συνήθειες παιδιών    

Η Ακρόπολη

Μάι 201730

Ακρόπολη

akropoliΗ λέξη Ακρόπολη προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων άκρος και πόλις και κυριολεκτικά σημαίνει πόλη στην άκρη (ή σε ακρότατο). Για αμυντικούς σκοπούς, οι οικιστές επέλεγαν ένα υπερυψωμένο σημείο, συχνά ένα λόφο με απότομες πλευρές. Σε πολλά μέρη στον κόσμο, αυτοί οι πρώιμοι οχυροί οικισμοί γίνονταν ο πυρήνας μεγάλων πόλεων, που επεκτείνονταν στο επίπεδο έδαφος γύρω από την

Ακρόπολη. Τέτοια παραδείγματα είναι οι πόλεις της Αθήνας και της Ρώμης.

Η Ακρόπολη, παρ’όλο που συνδέεται κυρίως με ελληνικές πόλεις, όπως η Αθήνα, το Άργος, η Αρχαία Θήβα και η Αρχαία Κόρινθος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί γενικά για όλους τους οχυρούς οικισμούς πάνω σε λόφους, μεταξύ αυτών στη Ρώμη, στην Ιερουσαλήμ, στην κελτική Μπρατισλάβα και σε πολλές πόλεις της Μικράς Ασίας.

Η πιο γνωστή ακρόπολη είναι η Ακρόπολη της Αθήνας[1], όπου δεσπόζει το μνημείο του Παρθενώνα. Παρόλο που αρχικά οι ακροπόλεις εντοπίζονται στην ηπειρωτική Ελλάδα, η κατασκευή τους γρήγορα εξαπλώθηκε στις ελληνικές αποικίες όπως η Δωρική Λατώ στην Κρήτη κατά την Αρχαϊκή περίοδο.

Λόγω του κλασικού ελληνορωμαϊκού ρυθμού, η μεγάλη πέτρινη εκκλησία της Ιεραποστολής Σαν Χουάν Καπιστράνο έχει ονομαστεί η «Αμερικανική Ακρόπολη».

Δείτε  σχετικό βίντεο

από κάτω από: Εκπαιδευτικό υλικό | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ακρόπολη    

Καλημέρα κόσμε!

Μάι 201730

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων