Science Festival

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

“Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ”
30.04.2014 – 04.05.2014

ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ, Πειραιώς 100 (μετρό Κεραμεικός)

Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και θα λάβει χώρα από τις 30 Απριλίου μέχρι τις 4 Μαΐου στη Τεχνόπολη στο Κεραμεικό, καθημερινά από τις 9.30 έως τις 22.00. Περιλαμβάνει τρεις ζώνες:

A. Την πρωϊνή ζώνη (Τετάρτη και Παρασκευή 10.00-14.00 και Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή 10.00-16.00), όπου έχουν σχεδιασθεί και θα παρουσιασθούν για παιδιά και για οικογένειες ένα σύνολο εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων με τις εξής θεματικές: Φυσική / Χημεία / Βιολογία / Γεωλογία / Μαθηματικά / Περιβάλλον / Υγεία/ Διατροφή / Αστρονομία / Τεχνολογία / Επιστήμη Υλικών / Επιστήμη και Τέχνη

i. Διαδραστικά εκθέματα
ii. Επιστημονικά Πειράματα
iii. Εργαστήρια
iv. Εκπαιδευτικά παιχνίδια
v. Παραστάσεις επιστημονικού θεάτρου
vi. Ντοκιμαντέρ
vii. Μαθητικοί Διαγωνισμοί

B. Τη μεσημεριανή ζώνη (13.00 -17.00) όπου θα προβάλλονται ντοκιμαντέρ και ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

C. Την απογευματινή ζώνη (16.00 – 22.00), όπου θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε καφενεία της επιστήμης, αντιπαραθέσεις (debates), παραστάσεις και σεμινάρια.

Ολόκληρο το πρόγραμμα του φεστιβάλ μπορείτε να το βρείτε στο:http://www.athens-science-festival.gr/wp-content/uploads/2014/04/ASF2014_PROGRAMME.pdf και περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.athens-science-festival.gr/

Οδηγίες για τις εξετάσεις του Ιουνίου Φυσική Α’ Γυμνασίου

Αξιολόγηση Φυσικής

Για την εξέταση του μαθήματος της Φυσικής ισχύουν τα εξής:

Δίνονται στους μαθητές φύλλα αξιολόγησης τα οποία συνθέτονται από τον εκπαιδευτικό με βάση τα γνωστά στους μαθητές φύλλα εργασίας του μαθήματος, τα οποία έχουν την παρακάτω μορφή και περιλαμβάνουν τα εξής ζητούμενα:

α ερώτημα: Περιγραφή της σύνθεσης, της λειτουργίας και της εξέλιξης ενός πειράματος το οποίο περιλαμβάνεται / εικονίζεται στα φύλλα εργασίας και έχει πραγματοποιηθεί από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και περιγραφή του τρόπου βέλτιστης μέτρησης των φυσικών μεγεθών τα οποία ενδεχομένως έχουν μετρηθεί στο πείραμα.

β ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος α.

γ ερώτημα: Αξιοποίηση τιμών μέτρησης οι οποίες έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια ενός από τα προβλεπόμενα πειράματα στην τάξη και παρέχονται σε πίνακα από τον εκπαιδευτικό για τη σύνθεση διαγράμματος (όπως αυτό το οποίο περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας του μαθήματος).

δ ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος γ.

ε έως θ ερωτήματα: Απάντηση σε δύο από πέντε ερωτήματα τα οποία αφορούν σε εφαρμογές, γενικεύσεις ή ερμηνείες συμπερασμάτων από τα φύλλα εργασίας που έχουν διδαχθεί οι μαθητές.

Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά στα τέσσερα πρώτα ερωτήματα (α, β, γ, δ) και επιλέγουν δύο από τα επόμενα πέντε ερωτήματα (ε, στ, ζ, η, θ).  Τα ερωτήματα είναι ισοδύναμα και οι απαντήσεις βαθμολογούνται ισότιμα.

Για την αξιολόγηση θα ακολουθήσει ρύθμιση με έκδοση Προεδρικού Διατάγματος.