Αθανάσιος Κ. Ρισβάς

5η Περιφέρεια Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής& Εκπαίδευσης με έδρα την Πάτρα

Πρόγραμμα Ημερίδας «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Ενημέρωση – Ευαισθητοποίηση» – 5 Απριλίου 2017

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 4 Απριλίου 2017

Δείτε  ΕΔΩ  το Πρόγραμμα της Ημερίδας

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Καλλιέργειες λουλουδιών στo Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Αγρινίου

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 28 Μαρτίου 2017

Για ακόμη μια φορά οι μαθητές του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου δημιούργησαν….. Απολαύστε ένα μικρό δείγμα της δουλειάς τους….(Χρωματοθεραπεία!!!!!)

17274342_1845388319033516_577067191_n17361273_1847590092146672_822704244_n

17391775_1847590155479999_520523767_n17392939_1847590055480009_1135681552_n

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2017, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 14 Μαρτίου 2017

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2017, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για να δείτε την εγκύκλιο πατήστε ΕΔΩ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Τα εγκεκριμένα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα του υπουργείου Υγείας

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 7 Μαρτίου 2017

α) Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα :

 Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Παλλήνης

2  Ψυχιατρικό Τμήμα Ναϊάδων 117Α Παλαιό Φάληρο

  Παν. ΑΧΕΠΑ  Θεσσαλονίκη Κυριακίδη 1

4   Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αγία Τριάδα Πρέβεζα

5   Κέντρο Ψυχικής Υγείας- Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Κεφαλληνίας

που ήταν στον πίνακα των εγκεκριμένων Ιατροπαιδαγωγικών που διαβιβάστηκε στο με αριθμ.πρωτ. 4682/Γ6/ 15-01-2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, οι γνωματεύσεις τους είναι σε ισχύ για το σχολικό έτος 2016-2017.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Μιχαλήνειο εξακολουθεί να είναι πιστοποιημένο   από το Υπουργείο Εργασίας και συνεπώς είναι σε ισχύ οι γνωματεύσεις  του συγκεκριμένου Ιατροπαιδαγωγικού.

β) ΤΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: Διαβάστε την συνέχεια »

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2017- 2018

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 26 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Κανόνες Συμπεριφοράς Καθημερινής Επικοινωνίας με Άτομα με Αναπηρία

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 16 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημητρούκειου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, Ειδικού Νηπιαγωγείου και ΚΔΑΠ ΜΕΑ Μεσολογγίου

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 9 Ιανουαρίου 2017

Θερμό το χειροκρότημα για τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Μεσολογγίου στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή τους (ΦΩΤΟ)

kdap_eidiko-sxoleio_mesologgi_onairnews15

Σε κλίμα χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημητρούκειου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, Ειδικού Νηπιαγωγείου και ΚΔΑΠ ΜΕΑ Μεσολογγίου. Το απόγευμα της Πέμπτης, η αίθουσα του Τρικούπειου Πολιτιστικού Κέντρου Μεσολογγίου , γέμισε με γονείς, συγγενείς, φίλους και επίσημους προσκεκλημένους. Διαβάστε την συνέχεια »

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

18ο Γυμνάσιο – Λ.Τ. Κωφών και Βαρήκοων

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 22 Δεκεμβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  18ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Δημοτικό Σχολείο Κατασταρίου Ζακύνθου – Παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 15 Δεκεμβρίου 2016

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου)

Στο Δημοτικό Σχολείο Κατασταρίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης-ενσυναίσθησης όλων των μαθητών, ώστε να προσεγγίσουν την έννοια αναπηρία, όχι ως ένα πρόβλημα-βλάβη ή έλλειμμα του κάθε ατόμου, αλλά ως το κοινωνικό κάθε φορά εμπόδιο(πρόβλημα)που αντιμετωπίζουν τα άτομα αυτά καθημερινά – είτε ως μαθητές μέσα στο υπάρχον δομημένο εκπαιδευτικό σύστημα – είτε αργότερα, ως ενήλικες στην κοινωνία, σχετικά με την επαγγελματική τους αποκατάσταση και θέματα που αφορούν την καθημερινή τους διαβίωση. Να αντιληφθούν τα παιδιά τις προβληματικές- ελλειμματικές εκείνες καταστάσεις που δημιουργούνται κάθε φορά μέσα στο πλαίσιο που αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι και που τους καθιστά αμέτοχους στα κοινά, στην εκπαίδευση, στην επικοινωνία και γενικά ενισχύουν, ως αποτέλεσμα, τη μη ισότιμη συμμετοχή-πρόσβασή τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η άρση των προκαταλήψεων και των κοινωνικών ταμπού είναι ακόμα ζητούμενα. Η αλλαγή προς μια κατεύθυνση παιδαγωγικής φιλοσοφίας και εκπαιδευτικών πρακτικών που έχουν ως επίκεντρο τις ανάγκες του κάθε μαθητή για την ολόπλευρη ανάπτυξή του θα πρέπει να αποτελεί συλλογικό  και καθημερινό αγώνα. Από νωρίς μέσα στο σχολείο καλούμαστε να «αγκαλιάσουμε» όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως της όποιας διαφορετικότητάς τους.

Μ’ αυτές τις σκέψεις, η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, της εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης, των ειδικοτήτων και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού, πραγματοποίησαν βιωματικές δράσεις, κυρίως για την αναπηρία όρασης και κινητικής αναπηρίας. Εκτός από τη γνωριμία των παιδιών με τις διάφορες μορφές αναπηρίας, διαπιστώθηκαν  οι ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, όπως ράμπες και τουαλέτες, ειδικά σχεδιασμένες για την κάλυψη των αναγκών των ατόμων με κινητική αναπηρία, ειδικά λογισμικά, μηχανές Braille και βιβλία σε Braille για τα άτομα με αναπηρία όρασης, έλλειψη διερμηνέα για τα άτομα με αναπηρία ακοής, ώστε να μεταφράζει στην νοηματική γλώσσα και γενικά τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που δημιουργούνται κατά τη διδασκαλία στο σχολείο και που χρειάζονται κατάλληλες διαφοροποιήσεις στα αναλυτικά προγράμματα από τους εκπαιδευτικούς, ώστε το παιδί να μπορεί να συμμετέχει βάση των αναγκών του και να μην απομονώνεται στην τάξη ή στο διάλειμμα  κ.α.

Όλοι έχουμε ανάγκη την αποδοχή και τη δημιουργία σχέσεων με τους άλλους, απλά καθένας από μας είναι διαφορετικός σε προτιμήσεις, συνήθειες και συμπεριφορά. Η διαφορετικότητα αυτή του κάθε ανθρώπου τον καθιστά μοναδικό και αποτελεί τον πλούτο για την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, μέσω της δημιουργικότητας και της πολυπλοκότητας μας.

                                                                                                                                                                                                     ΔΕΡΝΙΚΑ ΝΙΚΗ

                                                                                                                                                                                             ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ Π.Ε.71

 

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: φωτό1 , φωτό2φωτό3

 

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Όλα τα κομμάτια μαζί: Μια ιστορία και μια ταινία για τον αυτισμό

Συγγραφέας: ΡΙΣΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στις 21 Νοεμβρίου 2016

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »