Eγώ πέρισυ δεν είχα επίσημες οδηγίες να μην διδάξω το 6ο κεφάλαιο και το δίδαξα κανονικά.Φυσικά δεν τέλειωσα το 7ο είχα φτάσει μέχρι τις δυνάμεις.Την άσκηση αυτή οι φετινές οδηγίες λένε να την διαπραγματευτούμε στην τάξη και για να κερδίσω χρόνο τη δημιούργησα στο Geogebra.Την διαπραγματευτήκαμε σήμερα με χρήση προβολέα.Δεν είχα πρόβλημα στην εμάνιση παρόλο που στο σχολείο κουβαλώ το Netbook με 11αρα οθόνη .
Για περισσότερα θα σας στείλω email
Φτιαγμένο σε ευρυγώνια οθόνη, δεν μπορούμε να το δούμε στις κανονικές… Δεν είχα δει την 3η ημιευθεία…
Και βασικά απορώ πώς φτάνει ο χρόνος ΚΑΙ για τέτοια άσκηση (δεν ήξερα ότι υπάρχει), όταν πήραμε (πέρισυ, προφανώς ισχύει και φέτος) οδηγία να μην κάνουμε το 6ο κεφάλαιο, για να κάνουμε οπωσδήποτε (κακώς κατά την γνώμη μου) το 7ο…
2 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:10 μμ
Eγώ πέρισυ δεν είχα επίσημες οδηγίες να μην διδάξω το 6ο κεφάλαιο και το δίδαξα κανονικά.Φυσικά δεν τέλειωσα το 7ο είχα φτάσει μέχρι τις δυνάμεις.Την άσκηση αυτή οι φετινές οδηγίες λένε να την διαπραγματευτούμε στην τάξη και για να κερδίσω χρόνο τη δημιούργησα στο Geogebra.Την διαπραγματευτήκαμε σήμερα με χρήση προβολέα.Δεν είχα πρόβλημα στην εμάνιση παρόλο που στο σχολείο κουβαλώ το Netbook με 11αρα οθόνη .
Για περισσότερα θα σας στείλω email
2 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:14 μμ
Φτιαγμένο σε ευρυγώνια οθόνη, δεν μπορούμε να το δούμε στις κανονικές… Δεν είχα δει την 3η ημιευθεία…
Και βασικά απορώ πώς φτάνει ο χρόνος ΚΑΙ για τέτοια άσκηση (δεν ήξερα ότι υπάρχει), όταν πήραμε (πέρισυ, προφανώς ισχύει και φέτος) οδηγία να μην κάνουμε το 6ο κεφάλαιο, για να κάνουμε οπωσδήποτε (κακώς κατά την γνώμη μου) το 7ο…