Τα κουίζ μας

Καλημέρα σε όλους. Βάζω στο blog μας τα κουίζ που έχουμε κάνει στην ψηφιακή μας τάξη e-me ώστε να μπορούν να παίξουν και να μάθουν και άλλα παιδιά, αν το επιθυμούν. Στα κρυπτόλεξα (τα τρία πρώτα) μόλις εντοπίσω μια λέξη κάνω κλικ στη μία άκρη της και σύρω μέχρι την άλλη. Στα επόμενα τρία κάνω κλικ μόνο πάνω στις λέξεις που ανήκουν στη κατηγορία που ζητάει η άσκηση. Η τελευταία είναι πολλαπλών επιλογών. Κάνω κλικ στη σωστή απάντηση.

Τα κρυμμένα ζώα

Τα κρυμμένα φρούτα

Πασχαλινό κρυπτόλεξο

Βρες τα ρήματα

Βρες τα ουσιαστικά

Βρες τα επίθετα

Προπαίδεια

 

Πάσχα

Αγαπητά μου παιδιά

μπήκαμε πλέον στη Μεγάλη Εβδομάδα. Είναι καιρός να σταματήσουμε για λίγο τις εργασίες μας, να ξεκουραστούμε, να οργανωθούμε καλύτερα και  να συνεχίσουμε με νέα όρεξη μετά τη διακοπή. Θα τα πούμε ξανά την Τετάρτη, μετά την Κυριακή του Πάσχα. Στο διάστημα αυτό μπορείτε να διαβάσετε τα κείμενα του κεφαλαίου 21 από το βιβλίο της Γλώσσας. Είναι κείμενα γιορτινά, στα οποία θα βρείτε και ωραίες ιδέες για όμορφες κατασκευές. Επίσης μπορείτε να δείτε και αυτό το ΣΥΝΔΕΣΜΟ   για να βρείτε πληροφορίες σχετικά με Πασχαλινά έθιμα του τόπου μας. Στην κυψέλη μας θα βρείτε και ένα Πασχαλινό κρυπτόλεξο. Μην ξεχνάτε να γράφετε κάθε μέρα στο ημερολόγιό σας. Εύχομαι σε όλους υγεία και δύναμη.

Κρυπτόλεξο-Προπαίδεια

Καλημέρα σας παιδιά.

Σήμερα σας έχω βάλει στην κυψέλη μας δύο κουίζ. Το ένα είναι ένα κρυπτόλεξο με κρυμμένα φρούτα και το άλλο είναι ένα κουίζ πολλαπλών επιλογών με την προπαίδεια. Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο. Θα τα πούμε πάλι τη Δευτέρα.

Επίθετα-Προπαίδεια

Καλημέρα σας παιδιά.

Σήμερα στα μαθηματικά, όπως είχαμε πει χθες, θα κάνουμε ένα ΚΟΥΙΖ  για την προπαίδεια του 4 και του 5. Το κουίζ έχει χρονικό όριο, αλλά ο χρόνος είναι παραπάνω από αρκετός για κάποιον που την έχει μάθει ικανοποιητικά. Αν δεν καταφέρεις να το ολοκληρώσεις σωστά μέσα στον χρόνο που δίνεται δεν πειράζει. Κάνε λίγη ακόμα επανάληψη στην προπαίδεια και ξαναδοκίμασε. Είμαι σίγουρος ότι με λίγη προσπάθεια τελικά θα τα καταφέρεις.

Στη γλώσσα θα ασχοληθούμε με τα επίθετα. Πρώτα άνοιξε το φυλλάδιο ΕΠΙΘΕΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ και διάβασέ το καλά. Μετά πήγαινε στην κυψέλη μας και κάνε το κουίζ με τα επίθετα.

 

Ουσιαστικά-Προπαίδεια

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά όλου του πλανήτη.

Είδα με μεγάλη μου χαρά ότι τα πήγατε εξαιρετικά στο κουίζ με τα ρήματα. Ελπίζω όσα παιδιά δεν έχουν κάνει ακόμα τα κουίζ μας να τα κάνουν σύντομα. Για σήμερα έχουμε ένα παρόμοιο κουίζ μόνο που αντί για ρήματα, ψάχνουμε να βρούμε τα ουσιαστικά. Πρώτα θα ανοίξετε το φυλλάδιο “Τα ουσιαστικά ονόματα” και θα το διαβάσετε πολύ προσεκτικά. Έπειτα θα πάτε στην κυψέλη μας και θα κάνετε το αντίστοιχο κουίζ. Για τα μαθηματικά να κάνετε μια καλή επανάληψη την προπαίδεια του 4 και του 5. Αύριο θα βάλω ένα μαθηματικό κουίζ με χρονικό όριο. Να μην ξεχνάτε να γράφετε κάθε μέρα κάτι στο ημερολόγιό μας. Επίσης να μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε και τις ψηφιακές τάξεις των άλλων ειδικοτήτων μια φορά την εβδομάδα.

Ημερολόγιο-Ρήματα

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά όλης της Ευρώπης.

Είδα χθες με χαρά ότι αρκετοί μπήκαν και έλυσαν το κρυπτόλεξο. Μάλιστα οι χρόνοι που χρειάστηκαν οι περισσότεροι ήταν εξαιρετικοί. Βέβαια, όπως έγραψα και στο σχόλιο στον τοίχο της κυψέλης, κάθε φορά που το παίζουμε οι λέξεις αλλάζουν θέση, οπότε κάποια λύνονται εύκολα και κάποια πιο δύσκολα. Μπορείτε λοιπόν τα παίξετε πολλές φορές. Ελπίζω να το δοκιμάσουν και οι υπόλοιποι. Σήμερα σας έβαλα ένα νέο κουίζ (το κρυπτόλεξο εξακολουθεί να υπάρχει φυσικά). Στόχος μας είναι να εντοπίσουμε τα ρήματα μέσα σε ένα μικρό κείμενο. Κάνουμε κλικ ΜΟΝΟ σε όσες λέξεις θεωρούμε ρήματα και στο τέλος πατάμε έλεγχο για να δούμε τι καταφέραμε. Από σήμερα θα ξεκινήσουμε και μια νέα εργασία. Θα γράφουμε ημερολόγιο καραντίνας. Σε ένα τετράδιο (όποιο θέλουμε) θα γράφουμε κάθε μέρα την ημερομηνία και από κάτω ένα μικρό κείμενο. Στο κείμενο μπορούμε να γράψουμε για κάτι που μας έκανε εντύπωση εκείνη τη μέρα, μια σκέψη μας,μια επιθυμία μας, μια ευχή ή ότι άλλο νομίζουμε. Δε χρειάζεται να είναι μεγάλο. Δύο-τρεις προτάσεις αρκούν. Να μην περάσει όμως μέρα χωρίς να γράψουμε τίποτα. Όταν ανοίξουν τα σχολεία θα φέρουμε όλοι τα ημερολόγιά μας και θα τα διαβάσουμε.

Κυψέλες-Εικαστικά-Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά της Ελλάδας.

Στην καρτέλα “Χρήσιμοι ιστότοποι” έχω προσθέσει σύνδεσμο με τον οποίο μπορείτε να μπαίνετε στις κυψέλες (την δική μας και της Μουσικής). Έχω επίσης προσθέσει σύνδεσμο και για το μάθημα της Πληροφορικής. Έτσι τώρα από το blog μας μπορείτε να μπαίνετε σε όλες τις ηλεκτρονικές τάξεις χωρίς κόπο. Πρέπει κάθε μέρα να επισκέπτεσθε το blog  και να βλέπετε αν έχω βάλει κάποια ενημέρωση για τα δικά μας μαθήματα αλλά και για τα μαθήματα των άλλων ειδικοτήτων. Η κυρία Μαρία των εικαστικών έχει αναρτήσει νέο υλικό. Επίσης έχω βάλει κι εγώ ένα πολύ ωραίο κρυπτόλεξο στον τοίχο της κυψέλης μας. Μπείτε να το δείτε και να παίξετε. Η κυψέλες πλέον λειτουργούν καλά και σιγά σιγά τα περισσότερα πράγματα θα τα κάνουμε εκεί. Πρέπει όμως να μπαίνετε πρώτα εδώ όπου θα υπάρχουν πληροφορίες για όλα τα μαθήματα συνολικά. Έπειτα από την καρτέλα “Χρήσιμοι ιστότοποι” θα μπορείτε να μπαίνετε όπου αλλού χρειάζεται. Εκεί έχω βάλει επίσης έναν σύνδεσμο για τα μαθήματα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης που αφορούν τη Β΄τάξη. Έτσι δεν θα χρειάζεται να τα ψάχνετε και θα μπορείτε να τα δείτε ότι ώρα θέλετε. Μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο μαθήματα, αλλά θα προστεθούν και άλλα στη συνέχεια. Για σήμερα εκτός από το κρυπτόλεξο θα κάνουμε και μια άσκηση για τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ. Ο σύνδεσμος θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα του Φωτόδεντρου. Ανοίξτε την άσκηση από την εικόνα της (αριστερά). Όταν ανοίξει πατήστε την πεταλούδα και διαβάστε τις οδηγίες. Συμβουλή: Φροντίστε η λέξη που θα σύρετε να καλύψει ένα μέρος από το γαλάζιο πλαίσιο της λέξης με την οποία θέλετε να την ταιριάξετε. Μην την πάτε απλά δίπλα γιατί θα γλιστρήσει και θα γυρίσει στην αρχική της θέση. Έτσι θα χάσετε βαθμούς.

Να έχετε μια καλή μέρα.

Ο σκαντζόχοιρος

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά όλης της Θεσσαλονίκης.

Για το Σαββατοκύριακο θα κάνουμε το εξής: Πρώτα θα ανοίξεις την καρτέλα “Χρήσιμοι ιστότοποι”. Από εκεί θα επιλέξεις το σύνδεσμο “Ανοιχτή βιβλιοθήκη”. Άνοιξέ τον και άκουσε το παραμύθι “Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν”. Μην ξεχάσεις να γυρίζεις τις σελίδες με τα βελάκια που βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης, ώστε ταυτόχρονα να το διαβάζεις και να βλέπεις τις εικόνες. Αφού το τελειώσεις φτιάξε μια δική σου ζωγραφιά που να ταιριάζει με το παραμύθι. Βάψε την με ωραία χρώματα. Όταν ανοίξουν πάλι τα σχολεία να μου την φέρεις να την δω. Θα είναι κάτι σαν χαιρετισμός. Σου έφτιαξα επίσης ένα κουίζ σωστού/λάθους για να δεις πόσο καλά θυμάσαι το σχολείο και τους κανόνες του. Καλό Σαββατοκύριακο. Θα τα πούμε πάλι τη Δευτέρα.

Χρόνοι-Πράξεις

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά των Συκεών.

Σήμερα στη γλώσσα θα κάνουμε δύο ασκησούλες σχετικές με τους χρόνους των ρημάτων. Η πρώτη είναι από τα Διαδραστικά Βιβλία. Πρέπει να γράψεις στα κενά που υπάρχουν τα ρήματα που είναι μέσα στις  παρενθέσεις ώστε να είναι στον Αόριστο και στο σωστό αριθμό και πρόσωπο. Η δεύτερη είναι η άσκηση 5 που βρίσκετε στο Τετράδιο Εργασιών στη σελίδα 65. Στην πρώτη στήλη έχει γραμμένα τα ρήματα στον Ενεστώτα. Στη δεύτερη στήλη πρέπει να τα γράψεις στον Παρατατικό και στην τρίτη στον Αόριστο. Ένας εύκολος τρόπος για να τους ξεχωρίζεις είναι να σκέφτεσαι ότι ο Παρατατικός μιλάει για πολλές φορές και ο Αόριστος για μία φορά. Ακολούθησε το παράδειγμα που υπάρχει και θα τα καταφέρεις εύκολα.

Για τα μαθηματικά σου έχω φτιάξει ένα κουίζ πολλαπλών επιλογών.  Έχει προσθέσεις και αφαιρέσεις με μονοψήφιους αριθμούς και την προπαίδεια του δύο και του τρία. Πρόσεχε όμως, έχει χρονικό περιορισμό γι αυτό πρέπει να είσαι γρήγορος/η.

Ο Αόριστος

Καλημέρα στα καλύτερα παιδιά του σχολείου.

Σήμερα στη γλώσσα θα ασχοληθούμε με τον Αόριστο. Πρώτα θα ανοίξεις και θα διαβάσεις καλά το φυλλάδιο με τις  ΟΔΗΓΙΕΣ. Μετά θα κάνεις τα δύο ψηφιακά κουίζ που έχω φτιάξει για ‘σένα.  Το πρώτο είναι βασισμένο στην άσκηση 4 που υπάρχει στο Βιβλίο Μαθητή στη σελίδα 55. Αφού κάνεις το κουίζ συμπλήρωσε μετά και την άσκηση στο βιβλίο.

Το δεύτερο βασίζεται στην άσκηση 6 που υπάρχει στο Τετράδιο Εργασιών στη σελίδα 65. Δεν χρειάζεται να κάνεις την άσκηση στο βιβλίο.

 

Για τα μαθηματικά σου έφτιαξα ένα κουίζ με πράξεις  στο οποίο πρέπει να διαλέξεις το σωστό αποτέλεσμα ανάμεσα σε αυτά που σου προτείνονται. Αν τα βρεις όλα σωστά με την πρώτη είσαι άσσος στα μαθηματικά.

Καλή διασκέδαση.