Ολοκαύτωμα
Κάθε χρόνο την Κυριακή του Θωμά, μία εβδομάδα μετά το Πάσχα, τιμάται το ολοκαύτωμα των Ναουσαίων από τους Τούρκους. Το ολοκαύτωμα της Νάουσας είναι κυρίως γνωστό από τη θυσία των γυναικών που έπεσαν στην Αράπιτσα. Όμως πολύ μεγαλύτερη ήταν η θυσία και ο αγώνας των Ναουσαίων για ελευθερία.
Δραστηριότητα
Γράψτε τι σας εντυπωσίασε από αυτά που ακούσατε στο βίντεο, τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ Δ΄ ΤΑΞΗ (6/4 – 10/4/2020)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Δραστηριότητα 1
Φωτογραφίστε από το παράθυρο ή το μπαλκόνι του σπιτιού σας ό,τι βλέπετε.
Περιγράψτε στο τετράδιό σας όλα όσα βλέπετε και τα συναισθήματα που σας δημιουργούνται.
Το τοπίο προφανώς δεν άλλαξε! Άλλαξαν όμως οι συνθήκες στις οποίες ζούμε τον τελευταίο καιρό!
Πώς νιώθετε σήμερα;
Στείλτε τη φωτογραφία και το κείμενό σας.
(Αν θέλετε, ενσωματώστε τη φωτογραφία σε ένα έγγραφο word και γράψτε από κάτω το κείμενό σας.)
Δραστηριότητα 2
- Παρακολουθήστε το βίντεο ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. Ακούστε και διαβάστε τους στίχους του Μιχάλη Στασινόπουλου και απολαύστε τη μουσική του μεγάλου μας συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.
- Αν θέλετε προσπαθήστε να μάθετε την προσευχούλα. Ηχογραφήστε τη φωνούλα σας και στείλτε μου το αρχείο ήχου που θα δημιουργήσετε.
Δραστηριότητα 3
- Ζωγραφίστε το στίχο, που σας συγκινεί περισσότερο από την ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ και στείλτε μου τις ζωγραφιές σας.
- Γράψτε τη δική σας προσευχούλα. Σκεφτείτε όλα τα καλά, που έχετε στη ζωή σας κι ας είστε μέρες τώρα μέσα στο σπίτι! Σκεφτείτε όλα εκείνα τα παιδάκια που δεν έχουν όσα έχετε εσείς και πείτε μια μικρή προσευχούλα. Τη δική σας προσευχούλα. Να έχει μέσα τα ευχαριστώ, που θέλετε να πείτε και όσα θέλετε να παρακαλέσετε για εσάς και για τα παιδάκια, που μπορεί να μην είναι τόσο τυχερά όσο εσείς.Θα μου δώσετε μεγάλη χαρά αν μου γράψετε κάπου αυτήν την προσευχούλα και μου τη στείλετε!
Δραστηριότητα 4
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
Δραστηριότητα 5
Χαρτοδιπλωτική (Στείλτε μου φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ Δ΄ ΤΑΞΗ (30/3/ έως 3/4/2020)
Παιδιά μου,
για την εβδομάδα που διανύουμε ανεβάζω για την τάξη μας το υλικό που ακολουθεί.
Το υλικό αποτελείται από 5 δραστηριότητες, που αντιστοιχούν στις πέντε μέρες που θα δουλεύουμε μαζί διαδικτυακά.
Εσείς θα επιλέξετε ποια μέρα και με ποια δραστηριότητα θέλετε θα δουλέψετε πρώτα!
Οι δραστηριότητες μας είναι δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης που στόχο έχουν για αυτή την εβδομάδα να μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε, να εκφραστούμε μέσω της τέχνης, να παίξουμε διαδικτυακά.
Από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή θα είμαι στη διάθεσή σας διαδικτυακά, να λύνω απορίες, να λαμβάνω και να βλέπω τις εργασίες σας.
Θα μπορείτε να μου στέλνετε τις εργασίες σας μέχρι και την Παρασκευή, 3/4/2020.
Αν είστε έτοιμοι… ξεκινάμε!
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (α)
Μαθαίνω διαβάζοντας και διασκεδάζοντας…
«ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΟΡΩΝΑ» (Χαρά Πάτρα)
Στην Ιούπολη, την χώρα των ιώσεων, από νωρίς επικρατούσε φασαρία στο μέγα συμβούλιο των ασθενειών.
Η γρίπη είχε πάρει τον λόγο και μιλούσε για την λήξη της εποχής που εμφανίζεται.
«Χα, χα, χα», ακούστηκε στο βάθος ένας ιός. «Σε είχα για πιο δυνατή. Τι είναι αυτά; Άντε, αρρωστήσαμε κάμποσα παιδάκια κι αυτό ήταν; Εγώ άλλα ονειρεύομαι για την καριέρα μου…»
ΠΗΓΗ: www.openbook.gr
Διάβασε το βιβλίο εδώ ή αν θέλεις κατέβασέ το στον υπολογιστή σου: Ένας ιός με κορώνα – Χαρά Πάτρα
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (β)
Διάβασε μεγαλόφωνα ένα απόσπασμα ή ολόκληρο το βιβλίο. Βάλε έναν μεγάλο να σε ηχογραφήσει. Στείλε το αρχείο ήχου στο email μου.
Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο εκφραστική ανάγνωση!
3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
Εικονογράφησε το απόσπασμα του βιβλίου που σου άρεσε περισσότερο. Ζήτα από έναν μεγάλο να φωτογραφίσει τη ζωγραφιά σου και να μου τη στείλει στο email μου.
Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο πολύχρωμη ζωγραφιά!
4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ
Το βιβλίο, που διαβάσαμε, μάς παρουσίασε “χαριτωμένα” και ταυτόχρονα πολύ σοβαρά το μεγαλύτερο και το σοβαρότερο πρόβλημα που ζει η ανθρωπότητα αυτές τις μέρες.
Στο βιβλίο μας τα παιδιά κατάφεραν να νικήσουν τον κορονοϊό. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνουμε όλοι εμείς για να τον νικήσουμε επίσης;
Δημιουργήστε μία αφίσα με τα μηνύματά σας προς τους συναθρώπους μας. Τι θα τους συμβουλεύατε να κάνουν για να νικήσουν – να νικήσουμε τον κορονοϊό;
Ζωγραφίστε την αφίσα σας ή δημιουργήστε την στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή μας. Αν την ζωγραφίσετε, ζητήστε από κάποιον μεγάλο να τη φωτογραφίσει και να μου τη στείλει στο email μου. Αν την δημιουργήσετε στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή σας, αποθηκεύστε την ως αρχείο εικόνας και στείλτε την στο email μου.
Όλες οι αφίσες θα δημοσιευθούν στο ιστολόγιόμας.
5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Με κλικ πάνω στην εικόνα θα μεταφερθείτε σε μία ασφαλή πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, το Quizlet.
Στο παιχνίδι που ανοίγεται στην οθόνη σας μπορείτε να κάνετε παίζοντας… επανάληψη στην προπαίδεια!
Πριν κάνετε όμως κλικ διάβασε στην εικόνα τις πληροφορίες που σας δίνει.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ…
Κατεβάστε τα παρακάτω αρχεία:
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ!
Αγαπημένοι μου μαθητές, αγαπημένες μου μαθήτριες
Μέχρι τώρα επικοινωνούσαμε διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου μας.
Όλο το υλικό που έχω ανεβάσει μέχρι στιγμής εκεί, βρίσκεται στην σελίδα “Δ΄ τάξη …εξ αποστάσεως“, στη διεύθυνση http://6dim-naous.ima.sch.gr/?cat=63
Από σήμερα και μετά παιδιά μου θα έχουμε τον δικό μας διαδικτυακό χώρο. Την δική μας ηλεκτρονική τάξη.
Αποθηκεύστε τον ιστοχώρο μας στον υπολογιστή σας (https://blogs.sch.gr/ascharat/).
Τη Δευτέρα 30/3/2020 θα σας περιμένει εδώ καινούρια δουλειά!
Καλή αρχή σε όλους μας!