Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

Καλωσήρθατε  στο ιστολόγιό μου ως Συμβούλου Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας με έδρα τα Ιωάννινα. Στόχος μου είναι το ιστολόγιο να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς, ενημέρωσης και επικοινωνίας  για τους εκπαιδευτικούς  ΠΕ06 που εργάζονται στις σχολικές μονάδες  της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων Άρτας και Ιωαννίνων.

Αρετή Κεραμίδα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06, Αγγλικής Γλώσσας

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

Εμπλουτισμός των εγχειριδίων για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας



Λήψη αρχείου

Περίληψη

Αντικείμενο της εργασίας αυτής αποτελούν τα σχολικά εγχειρίδια που χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία και εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Βασίζεται στα πορίσματα εκπαιδευτικών ερευνών που δείχνουν ότι τα εγχειρίδια διαδραματίσουν καίριο ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και ότι ο εμπλουτισμός των εγχειριδίων, έτσι ώστε αυτά
να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τη διαφορετικότητα των μαθητών, είναι απαραίτητος. Με βάση αυτή την παραδοχή, στην αρχή της εργασίας παρουσιάζουμε μια σύντομη ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, αξιοποιώντας τα πορίσματα της εκπαιδευτικής έρευνας και την εμπειρία μας από τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, προτείνουμε τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμπλουτίσουν και να
προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό υλικό και οι δραστηριότητες που περιέχονται στα εγχειρίδια έτσι ώστε να θέσουν τους μαθητές στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πράξης, να αυξήσουν τα μαθησιακά τους κίνητρα και να οδηγήσουν σε καλύτερη εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας.

Βιβλιογραφική αναφορά

Κεραμίδα, Α. & Τσιπλακίδης, Ι. (2019). Εμπλουτισμός των εγχειριδίων για την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας. Στα πρακτικά του 5oυ Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (σελ. 1194-1202, Τόμος Β’),  Λάρισα, 11, 12 & 13 Οκτωβρίου 2019. [ISSN: 2529‐1580].

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εμπλουτισμός των εγχειριδίων για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας

Project Work and Information and Communication Technologies in the Teaching of English as a Foreign Language



Λήψη αρχείου

Abstract

 The incorporation of project work and Information and Communication Technologies (ICT) in the teaching of English as a foreign language can have many beneficial outcomes. Research has shown that it can enrich the teaching and learning process, increase student motivation, collaborative skills and foreign language performance. Educationalists argue that it provides opportunities for authentic use of the English, increases willingness to participate in the teaching and learning process, as well as enjoyment. In addition, it develops language skills and critical thinking skills. Bearing the above into consideration, in this article we present a case study of project-based learning for the teaching of English as a foreign language in a primary school. We present the project organization, the stages we followed in sequencing the project activities, the expected challenges and difficulties and the beneficial outcomes. We conclude that the incorporation of Information and Communication Technologies and collaborative project work should form an integral part of the teaching of English as a foreign language.

Cite This Article: Keramida Areti, “Project Work and Information and Communication Technologies in the Teaching of English as a Foreign Language.” Journal of Linguistics and Literature, vol. 2, no. 1 (2018): 20-24. doi: 10.12691/jll-2-1-3.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Project Work and Information and Communication Technologies in the Teaching of English as a Foreign Language

Why do we need ICT in education?

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Why do we need ICT in education?

ICT IN THE TEACHING OF ENGLISH

USING ICT IN THE TEACHING OF ENGLISH

ΜΙΚΡΟΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Τίτλος: A glimpse into different countries: Ο επεξεργαστής κειμένου ως βασικό εργαλείο παραγωγής γραπτού λόγου και συνεργατικής μάθησης.

 

English language

 

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΑΓΓΛΙΚΑ

TEXTBOOK: THINK TEEN 2ND GRADE (advanced), LESSON 2

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ: ΓΥΜΝΑΣΙΟ, Β’ ΤΑΞΗ(ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ)

ΗΛΙΚΙΑ : 13-14

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 45 ΛΕΠΤΑ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές να είναι σε θέση να:

-εντοπίσουν τη σωστή πληροφορία από μια πληθώρα πληροφοριών στο διαδίκτυο.

-μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για μία άλλη χώρα.

-εργαστούν σε ομάδες για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.

-κάνουν σύνθεση πληροφοριών και να τις παρουσιάσουν σε ένα κείμενο το οποίο θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου τους ως μέρος ψηφιακής αφίσας.

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Οι μαθητές έχουν διαβάσει τα κείμενα στα οποία δύο παιδιά από την Ιαπωνία και τη Γαλλία παρουσιάζουν χρήσιμες πληροφορίες για τη χώρα τους. Ο εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των 5 ατόμων. Η κάθε ομάδα καλείται να δημιουργήσει ένα κείμενο σαν αυτά που ήδη έχουν διαβάσει για μία άλλη χώρα που θα επιλέξουν μόνοι τους. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν οι ομάδες είναι: έθιμα, φαγητά, αθλήματα,τέχνη. Η διαδικασία αυτή θα γίνει στα google docs. Όταν οι μαθητές της ομάδας βρουν και καταγράψουν τις σχετικές πληροφορίες, κάνουν σύνθεση των πιο σημαντικών και δημιουργούν το κείμενο που τους ζητήθηκε. Τα κείμενα όλων των ομάδων θα χρησιμοποιηθούν σε άλλη φάση για την δημιουργία ψηφιακής αφίσας που θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

  1. Να συντάξετε ένα σύντομο κείμενο για μια άλλη χώρα. Κάθε ομάδα επιλέγει τη χώρα της προτίμησής της και την ανακοινώνει στις υπόλοιπες ομάδες, έτσι ώστε η κάθε ομάδα να εργαστεί με βάση διαφορετική χώρα.
  2. Το κείμενο θα πρέπει να έχει τη μορφή ενός μικρού οδηγού (mini guide) και θα αποτελεί μέρος ψηφιακής αφίσας, η οποία θα δημοσιευτεί στο blog του σχολείου μας. Θα πρέπει να εστιάσετε σε 5 θεματικές ενότητες: 1) έθιμα, 2) αξιοθέατα, 3) φαγητό, 4) δημοφιλή αθλήματα, 5) τέχνη (γνωστοί καλλιτέχνες, συγγραφείς, ποιητές, μουσικοί, κ.τ.λ.).
  3. Η δημιουργία και σύνθεση του κειμένου θα πρέπει να γίνει με τη βοήθεια των googledocs, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η συνεργατική επεξεργασία των κειμένων.
  4. Η αναζήτηση στο διαδίκτυο πρέπει να είναι στοχευμένη στις παραπάνω θεματικές ενότητες. Προσέξτε ιδιαίτερα τις πηγές σας (καταλληλότητα, εγκυρότητα, αξιοπιστία). Αποφύγετε την απλή παράθεση πληροφοριών με αντιγραφή. Συνθέστε τις πληροφορίες σας και παραθέστε τις με δικά σας λόγια.
  5. Τέλος, έχετε πάντα στο μυαλό σας σε ποιο κειμενικό είδος ανήκει το κείμενο που θα παραγάγετε, για ποιον σκοπό το γράφετε και ποιοι θα είναι οι πιθανοί αναγνώστες του.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ICT IN THE TEACHING OF ENGLISH

European Day of Languages

European Day of Languages

 

Slide-show---European-Day-of-Languages-2011

 

Με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης, στο Στρασβούργο,  η Ευρωπαïκή Μέρα Γλωσσών γιορτάζεται  κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου από το  2001.

Σε όλη  την  Ευρώπη,  800  εκατομμύρια  Ευρωπαίοι που  εκπροσωπούν  στο  Συμβούλιο  της  Ευρώπης τα  47  κράτη  μέλη  ενθαρρύνονται  να  μάθουν  περισσότερες  γλώσσες,  σε  οποιαδήποτε  ηλικία,  στο  σχολείο  ή  εκτός  σχολείου.  Το  Συμβούλιο  της  Ευρώπης  έχοντας  πεισθεί  ότι  η  γλωσσική  πολυμορφία  αποτελεί  εργαλείο για  επίτευξη  μεγαλύτερης  διαπολιτισμικής  κατανόησης  και  βασικό  στοιχείο στην  πλούσια  πολιτιστική  κληρονομιά  της  ηπείρου  μας,  προωθεί  την  πολυγλωσσία σε  όλη  την  Ευρώπη.

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο European Day of Languages

Αρετή Κεραμίδα

Σύμβουλος Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας με έδρα τα Ιωάννινα.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρετή Κεραμίδα