ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1

Ελάτε μαζί μας στην επιμόρφωση Β1…

Παιδαγωγική αξιοποίηση του ιστολογίου

Απρ 201814

Τα ιστολόγια αποτελούν ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που «κερδίζει έδαφος» στον τομέα της εκπαίδευσης, σε όλες τις σχολικές βαθμίδες. Στο πλαίσιο της ενσωμάτωσης της χρήσης των Τ.Π.Ε. στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, ένας μεγάλος και συνεχώς αυξανόμενος αριθμός εκπαιδευτικών χρησιμοποιεί το ιστολόγιο για εκπαιδευτικούς σκοπούς και με ποικίλους τρόπους. Το ιστολόγιο αποτελεί ένα εύχρηστο, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον και η ενσωμάτωσή  του στην εκπαίδευση για την υποστήριξη της διδασκαλίας αποτελεί μια ενδιαφέρουσα προοπτική. Η υιοθέτησή του ως παιδαγωγικού «εργαλείου» από τους εκπαιδευτικούς οφείλεται στη θετική συμβολή του στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, καθώς προωθεί την κριτική και αναλυτική σκέψη, αλλά και τη δημιουργική, διαισθητική και συλλογική σκέψη. Επιπροσθέτως, αποτελεί ένα ισχυρότατο μέσο για την πρόσβαση και έκθεση στην ποιοτική πληροφόρηση, καθώς διευρύνει το περιβάλλον  της μάθησης πέρα από τα αυστηρά σχολικά όρια και προσφέρει ευκαιρίες για εξατομικευμένη, βιωματική, συνεργατική και δια βίου μάθηση. Τα μειονεκτήματα, που πιθανόν προκύπτουν από την αξιοποίηση του ιστολογίου στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία δε σχετίζονται με την φύση του, αλλά με τον τρόπο αξιοποίησής του από τον χρήστη και εξαλείφονται με την ορθή χρήση του εργαλείου. Το ιστολόγιο δε θα πρέπει να προωθείται ως μέσο ατομικής προβολής και προσωπικής ανάδειξης ή ως μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, αλλά να αποτελεί χώρο προβολής προβληματισμών και συνεργατικής μάθησης.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιδαγωγική αξιοποίηση του ιστολογίου    

Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια

Απρ 201814

Αξιοποιείστε στην τάξη το εργαλείο http://padlet.com/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια    

Μικροσενάριο με μορφή animation

Απρ 201813

Αξιοποιείστε στην τάξη το εργαλείο https://www.animaker.com/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικροσενάριο με μορφή animation    

Αφήγηση ιστορίας με τη μορφή comic

Απρ 201813

Αξιοποιείστε στην τάξη το εργαλείο https://www.pixton.com/gr/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αφήγηση ιστορίας με τη μορφή comic    

Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια

Απρ 201813

Αξιοποιείστε στην τάξη το εργαλείο https://www.postermywall.com/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια    

Κίνδυνοι – Απειλές – Αρνητικά Στοιχεία του Διαδικτύου

Απρ 201811

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κίνδυνοι – Απειλές – Αρνητικά Στοιχεία του Διαδικτύου    

Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια

Μαρ 201831

Αξιοποιείστε στην τάξη το εργαλείο https://www.easel.ly/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μικροσενάριο – Μικροδιδασκαλία – Δομή – Στάδια    

Διαδραστικά βιβλία εμπλουτισμένου περιεχομένου

Μαρ 201831

Περισσότερα για τα χαρακτηριστικά των εμπλουτισμένων σχολικών βιβλίων θα δείτε εδώ.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδραστικά βιβλία εμπλουτισμένου περιεχομένου    

Εργαλεία web 2.0 – Εννοιολογική Χαρτογράφηση

Μαρ 201813

Αξιοποιείστε το εργαλείο στην τάξη: https://bubbl.us/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαλεία web 2.0 – Εννοιολογική Χαρτογράφηση    

Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η αξιοποίησή του µέσα στην τάξη

Μαρ 201813

Αξιοποιείστε το εργαλείο στην τάξη: https://www.jigsawplanet.com/

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η αξιοποίησή του µέσα στην τάξη    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων