Αργυρώ Παπαδοπούλου

Οι εξισώσεις που άλλαξαν τον κόσμο

ΤΣΙΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | 9 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι εξισώσεις που άλλαξαν τον κόσμο

Τα Μαθηματικά και η Φυσική είναι παντού γύρω μας και διαμορφώνουν την αντίληψη που έχουμε για τον κόσμο με αμέτρητους τρόπους.

Η σύμπραξη των δύο επιστημών διαφαίνεται σε πλήθος εξισώσεων οι οποίες καθόρισαν την εξέλιξη της ανθρωπότητας.

Οι πιο γνωστές είναι: το Πυθαγόρειο Θεώρημα (530 π.Χ.), ο νόμος της Βαρύτητας (Newton 1667), η κατανομή Gauss (1810), η κυματική εξίσωση (1746), οι μετασχηματισμοί Fourier (1822),  οι εξισώσεις Maxwell (1865), ο 2ος νόμος της Θερμοδυναμικής (Boltzmann 1874), οι νόμοι της Σχετικότητα (1905-1915), η εξίσωση Schrodinger (1927).

Το επόμενο video επιβεβαιώνει το μεγαλείο της συνεργασίας Μαθηματικών και Φυσικής.

 

Τα γενικά χαρακτηριστικά των τεσσάρων θεμάτων που θα περιλαμβάνει ένα διαγώνισμα Μαθηματικών στο Λύκειο.

ΠΕΤΕΙΝΑΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 8 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα γενικά χαρακτηριστικά των τεσσάρων θεμάτων που θα περιλαμβάνει ένα διαγώνισμα Μαθηματικών στο Λύκειο.

Ένα θέμα που ανήκει στο πρώτο επίπεδο Γνωστικής Απαίτησης, ελέγχει την ικανότητα των μαθητών να ανακαλούν και να αναπαράγουν έννοιες και διαδικασίες που έχουν διδαχθεί.

Ένα θέμα που ανήκει στο δεύτερο επίπεδο Γνωστικής Απαίτησης, ελέγχει την ικανότητα των μαθητών να εφαρμόζουν θεωρίες, ιδιότητες και αλγόριθμους σε οικείες-σε σχέση με τη διδασκαλία-καταστάσεις (Άμεση εφαρμογή).

Ένα θέμα που ανήκει στο τρίτο επίπεδο Γνωστικής Απαίτησης, ελέγχει την ικανότητα των μαθητών να επιλύουν απλά προβλήματα, για τα οποία δεν υπάρχει άμεσος γνωστός αλγόριθμος επίλυσής τους και για τα οποία απαιτείται ανάλυση της κατάστασης και στρατηγική σκέψη (Δημιουργική εφαρμογή).

Ένα θέμα που ανήκει στο τέταρτο επίπεδο Γνωστικής Απαίτησης, ελέγχει την ικανότητα των μαθητών να επιλύουν προβλήματα περισσότερο σύνθετα από αυτά του τρίτου θέματος  αναπτύσσοντας κατάλληλες στρατηγικές και δημιουργώντας συνδέσεις και συσχετισμούς μέσα στην ίδια μαθηματική περιοχή καθώς και μεταξύ διαφορετικών περιοχών. Ελέγχει επίσης την ικανότητα τους να ανασύρουν τις απαιτούμενες πληροφορίες από την εκφώνηση του προβλήματος και να επιλέγουν το κατάλληλο μαθηματικό μοντέλο για την επίλυσή του.

2cellos

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 7 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2cellos

Η κριτική σκέψη

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 7 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η κριτική σκέψη

View this document on Scribd

παραγοντοποίηση με κοινό παράγοντα

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 7 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο παραγοντοποίηση με κοινό παράγοντα

Ποιώ-παράγοντα δηλαδή δημιουργώ όρους γινομένου. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγοντοποίηση με κοινό παράγοντα μέσα από πολλά παραδείγματα.

Πολυτεχνείο

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 7 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολυτεχνείο

Σήμερα θυμόμαστε και τιμούμε…

Πριν από 72 χρόνια η Ελλάδα κατάφερε να αποτινάξει τον ζυγό των Γερμανών Ναζί που την είχαν κατακτήσει το 1940. Αυτό το κατάφερε εν μέρει με την βοήθεια των Άγγλων συμμάχων της αλλά κυρίως με την αυτοθυσία των Ελλήνων πατριωτών που έμειναν στην χώρα τους και πολέμησαν τους ναζιστές ως αντάρτες στα βουνά και στις πόλεις, οργανωμένοι στο ΕΑΜ (Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο) και στον ΕΛ.Α.Σ (Ελληνικός Απελευθερωτικός Στρατός).

Δυστυχώς την ένδοξη νίκη και την απελευθέρωση δεν την ακολούθησε περίοδος ανάπτυξης και ομόνοιας, αντίθετα οι Έλληνες χωρίστηκαν σε δυο μεγάλες ομάδες (αριστεροί – δεξιοί ) και για πολλά χρόνια μετά τη λήξη του Β΄ παγκοσμίου πολέμου, συνέχισαν να πολεμάνε μεταξύ τους (εμφύλιος πόλεμος). Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Τεστ στις ταυτότητες Γ΄Γυμνασίου

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 2 Δεκεμβρίου, 2017 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τεστ στις ταυτότητες Γ΄Γυμνασίου

Να λύσετε τις ασκήσεις που βρίσκονται σ’ αυτό το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Επαναληπτικές ασκήσεις Α΄ Γυμνασίου στα κλάσματα

Παπαδοπούλου Αργυρώ | 5 Δεκεμβρίου, 2015 | Χωρίς κατηγορία  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναληπτικές ασκήσεις Α΄ Γυμνασίου στα κλάσματα

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

  • Ο Γιάννης θέλει να αγοράσει δώρα για τους 3 φίλους του και διαθέτει γι’ αυτό το σκοπό 60 €.

Για τον καθένα θα ξοδέψει αντίστοιχα 1/3 , 1/6, 3/10των χρημάτων του. Πόσα χρήματα θα δώσει για κάθε δώρο; Πόσα χρήματα θα του περισσέψουν και τι μέρος των αρχικών χρημάτων του αποτελούν; Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα