Δημιουργία παρουσίασης στο Impress (LibreOffice)

Δημιουργία παρουσίασης μέσω ελέυθερου λογισμικού παρουσίασης libreoffice impress . To libreoffice μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Δυο σημαντικά εμπόδια είναι : Η ενσωμάτωση βίντεο και η μουσική επένδυση. Εισαγωγή βίντεο Μπορούμε να δούμε τους τύπους βίντεο που υποστηρίζει το Impess από το παράθυρο διαλόγου που εμφανίζεται όταν δίνουμε εντολη εισαγωγής βίντεο στο πτυσσόμενο μενού […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Εισαγωγή τύπου δεσμευμένης πιθανότητας στο LibreOffice Writer

Χρησιμοποιήθηκε η έκδοση 4.3.3.2 του Libreoffice σε Linux.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Δεδομένα και Πληροφορία

Οι έννοιες της Πληροφορίας και των Δεδομένων στα σχολικά εγχειρίδια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάθε επιστήμη οργανώνει ένα “σώμα” γνώσεων με τρόπο συστηματικό και κοινά αποδεκτό σε τουλάχιστον ανάμεσα στους επιστήμονες . Και ίσως θα θέλαμε η εγκυρότητα αυτή να είναι ποίο υψηλή στις βάσεις μιας επιστήμης. Στο πλαίσιο αυτό στα μαθήματα […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Βοηθήματα Windows

Τask manager , Διαχειριστής Εργασιών, startup manager – Τον ξεκινάμε με CTRL + ALT + DEL  ή  ποιό άμμεσα με CTRL + SHIFT + ESC. Η εναλλακτικά από μενού αντικειμένου της γραμμής εργασιών (taskbar) Παρέχει στατιστικά για όλο το σύστημα πχ χρήση ΚΜΕ συνολικά Για κάθε διεργασία  (ιδιωτικό workingset) , cpu , hdd , network […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Λειτουργικά Συστήματα, ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑ.Λ

Ψευδογλώσσα στα πλαίσια του μαθήματος ΕΑΕΗΥ

Η ψευδογλώσσα και η Γλώσσα διδάσκεται στο βιβλίο ΑΕΠΠ Λογική δεν υπάρχει ή δεν την βλέπω σ’αυτό το καθόλου κολακευτικό για τον κλάδο μπέρδεμα. Παραθέτω πηγές που αναφέρονται, βασίζονται και παρουσιάζουν  αυτές τις δύο παραλλαγές

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Αρχές Προγραμματισμού, ΕΑΕΗΥ, Χωρίς κατηγορία

Human Resource Machine (γνωριμιά με τον συμβολικό προγραμματισμό )

Ένα χαριτωμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι που βοηθάει στην γνωριμία με βασικές έννοιες του προγραμματισμού είναι το Human Resource Machine

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: οπτικός προγραμματισμός, παιχνίδια, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, συμβολική γλώσσα (assembly), χαμηλού επιπέδου

Διόρθωση του βιβλίου “Σχεδίαση Ιστοτόπων” Β ΕΠΑΛ

Στο βιβλίο  “Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοτόπων” Σημειώσεις στη σελίδα 30 αναφέρει στην παράμετρο style δίνουμε κανόνες (rule) μορφοποίησης .

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Σχεδιάση Ιστοτόπων

Το κόσκινο του Ερατοσθένη σε Python

Πηγές: http://users.sch.gr/geoman22/mathP/Eratosthenis.htm https://el.wikipedia.org/wiki/Κόσκινο_του_Ερατοσθένη Επίσης σε Linux based διανομές μπορείτε να κάνετε έπαλήθευση και με το command line tools “primes” που θα βρείτε στο πακέτο bsdgames.   # -*- coding: utf-8 -*- N = input(«Δώσε N:») # χρειαζόμαστε μια λίστα που να γεμίσει με ακεραίους από 1 εως Ν lista = range(0,N+1) print lista # πρέπει […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Python, Αρχές Προγραμματισμού

Πολεμικά παιχνίδια .. reality check από σουηδό Πατέρα !

Πρόσφυγες και ..reality check (γείωση που θα λέγαμε ..) Τυχαία ενώ έψαχνα πληροφορίες για έλληνες που είχαν συνεισφορά στην δημιουργία του παγκόσμιου ιστού έπεσα πάνω στο άρθρο: Swedish dad takes gamer kids to warzone υπάρχει και ελληνικό σχετικό άρθρο εδώ αλλά το ξένο περιέχει ποιό πολλές πληροφορίες για το σκεπτικό του πατέρα και μια ενδιαφέρουσα […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: παιχνίδια, ΥΓΕΙΑ

Σημειώσεις στο νέο βιβλίο Σχεδίασης Ιστοτόπων.

Όποιως μελετήσει τα specs (πρότυπα) της html5 θα διαπιστώσει ότι ενώ κάποτε το να γράψεις μια html στατική σελίδα φάνταζε παιχνιδάκι πλεον δεν είναι τόσο απλό. Πάρτε για παράδειγμα τον πίνακα που έχει το παλιό (αλλά ακόμα ενεργό βιβλίο) Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Σχεδιάση Ιστοτόπων