Η πρώτη μου λύση στο επίπεδο 67 (Decimal Doubler) στο 7ΒΗ

Η πρώτη μου λύση ,σε σχέση με τα υποβληθέντα από betatesters αποτελέσματα είναι στις χειρότερες και απο πλευράς εντολών (68) και απο χρόνου| η χειρότερη! 1300 δευτ. Στο gif φαίνεται η αρχή μόνο (για λόγους μεγέθους του αρχείου) αλλά φαίνεται οπτικά η λογική μου. Κάθε εργάτης διπλασιάζει το ψηφίο του και να έχει κρατούμενο το […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Ένα νεκρό Φωτόδενδρο

Κατά καιρούς εχω βρεί ενδιαφέρουσες μικρες πολυμεσικες παρουσιάσεις για ΤΠΕ. Αλλά με σύγχρονους όρους αναπτυξης λογισμικού και μάλιστα ανοιχτού , όσον αφορά τις ΤΠΕ, αποτελεί νεκρό εγχείρημα που δείχνει πόσο είναι αναγκαίο να αλλάξει ριζικα το μοντέλο ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για τις ΤΠΕ.  

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Tο περιβάλλον snap με μικρές διορθώσεις στα ελληνικά

Φέτος διδάσκω το μάθημα ΕΑΕΗΥ. Ξεκίνησα με τα πολύ καλά προβλήματα βαρκάρης και δοχεία από την εξαιρετική δουλειά του συναδέλφου Χαριτόπουλου Κοσμά Όμως λόγω της ανομοιογένειας της τάξης (από διαφορετικούς τομέις ) συνέχισα για την ώρα με κάρτες δραστηριοτήτων ώστε να εξοικειωθούν οι μαθητές με το περιβάλλον και να ‘χαρουν’ τον προγραμματισμό σαν διαδικασία , […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: ΕΑΕΗΥ, ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑ.Λ, οπτικός προγραμματισμός, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Χτίζοντας γέφυρες.

Ένας από τους αγαπημένους μου τίτλους παιχνιδιών είναι ο Polybridge. Απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι – εξομοιώσης κατασκευής γεφυριών. Θα το κατέτασσα και  στην κατηγορία edugames. Εκτελείται άνετα και σε Linux. (προσωπικά το τρέχω σε Ubuntu 18.04). Θα ήταν ενδιαφέρον , από κάποιο συνάδελφο να κάνει μια ανάλυση ως προς τη φυσική ρεαλιστικότητα (νόμοι μηχανικής κτλ).

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: παιχνίδια

Η λύση μου στο επίπεδο 38 (Seek and Destroy) του 7BH

Το πρόβλημα είναι να βρείς τον μικρότερο αριθμό. Η λύση μου είναι να βρεί ο κάθε εργαζόμενος το μικρότερο στη στήλη του και ο εργαζόμενος που είναι δίπλα στον καταστροφέα θα αναλάβει να βρει τον μικρότερο από αυτούς που λογικά θα είναι και ο μικρότερος από όλους.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: 7BH, programming_games, οπτικός προγραμματισμός, Παιχνίδια_με_προγραμματισμό, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η λύση μου στο επίπεδο 20 του 7BH (Reverse line)

     Με δυσκόλεψε αρκετά. 2 ώρες και.. Δυστυχώς δεν πήγε το μυαλό μου στο να κάνουν τη βόλτα.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: 7BH, οπτικός προγραμματισμός, παιχνίδια, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Οι βάσεις.. μιας τέχνης.

Εχω το μάθημα φέτος ‘Τεχνική Υποστήριξη Υπολογιστικών Συστημάτων και Δικτυακών Υποδομών’ Και σκέφτομαι: Μπορεί τα θεμέλια μιας τέχνης , ενός επαγγέλματος,  ενός τεχνίτη να είναι διαδικτυακά περιοδικά προσωπικά ιστολόγια , εταιριών παροχής υπηρεσιών υποστήριξης,επιδιόρθωσης βιντεοεπιδείξεις κτλ  ;              

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Η λύση μου στο επίπεδο 18 του 7ΒΗ

Το πρόγραμμα χωρίζεται σε δυο τμήματα. Πρώτα διατάσσουμε τους εργάτες σε ξεχωριστή στήλη και μετά προχωράμε.      

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: 7BH, οπτικός προγραμματισμός, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η λύση μου στο επίπεδο 13 του 7BillionHumans

Με παίδεψε μια δυο ώρες, τελικά η προσεγγισή μου που απεδωσε ήταν να ασχοληθώ πρώτα με την κινηση ζικ-ζακ και το πως θα την πετυχω και οι περεταιρω συνθηκες ελεγχου για να αφήσουμε το πακετο προεκυψαν ευκολα σχετικα. — 7 Billion Humans (2053) — — 13: Injection Sites 2 — step s pickup c a: […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: οπτικός προγραμματισμός

4ο θέμα , Δίκτυα ( πανελλήνιες 2018)

Δ1: Η εκφώνηση έχει την εξής παραλλαγή: Μας δίνεται η διεύθυνση του αρχικού δικτόυ αλλα όχι η μάσκα του . Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να θυμόμαστε την προκαθορισμένη μάσκα από την θεωρία για δίκτυα συγκεκριμένης τάξης. Και δεύτερον μας δίνεται έτοιμη η μάσκα των υποδικτύων! Ενώ συνήθως πρέπει εμείς να την υπολογίσουμε. ‘Αρα το πρώτο […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία