Diary Excerpts – MDDE602 – Assignment 2

Diary Excerpts

Day 1:

Having read the relevant articles and Neuman’s ‘bible’ I am ready to read the transcript for the first time. I feel a little bit scared cause although I feel that I have understood the necessary theory so as to proceed with the assignment I feel that coding won’t be something easy to do.

Day 3:

I feel frustrated. For the past two days I have been reading and rereading the transcript. I managed to find two or three codes in each meaning. ‘Change’, ‘Life-long learning’, ‘design’, ‘support’ and learning ‘seem to stand out’. I think that I must search deeper and look thoroughly each meeting for more codes. Perhaps I should ask myself ‘Why does she/he say that?’ and ‘what does she/he imply?’

Day 4:

Time is passing, the deadline for the assignment is approaching and coding seems to be extremely … difficult to cope with. I have difficulty in sleeping without thinking constantly about the assignment.

Day 6:

After taking a day off from the assignment I returned looking back at my compilation of codes so far. I started reading the transcript line by line and more codes seem to appear regarding ‘family’, ‘technology’. I try to restrict my codes into a simple word or two the most. I am beginning to see re-occurring patterns. ‘Adult learning’ seems to be something that is on the mind of the interviewees along with their competence regarding technology. My notebook has more codes than before. I am trying to support my codes with textual evidence. Hidden codes such as “co-operative learning” seem to appear. I am about to memorize the transcript!!!

Day 7:

I am starting connecting relevant issues that have come up from the codes. I feel more confident now. “Incentive/drive” seems to relate with “learning” under the broader definition of “education”. Anyway, that’s a first thought, we’ll see. I often return back to my codes thinking them over and wondering whether they cover adequately the concept they represent. I believe that I have reached saturation. A lot of reflection takes place!

Day 8:

Adding frequencies to the table was the easiest part. I am ready to start writing the assignment, blending theory with the data gathered. What frightens me most is that I am not sure if my coding is correct or whether I am moving towards the right direction. Yet, I feel that I have a produced a descent result. Have I found enough codes?

Day 11:

Completion of the assignment. By far, it was the most difficult thing so far. Hope it goes well!!!!!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Diary Excerpts – MDDE602 – Assignment 2

Born to Be Wild – Steppenwolf (video clip)

https://www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Born to Be Wild – Steppenwolf (video clip)

Εγκύκλιος Μεταθέσεων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2014-2015

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Η απόλυτη μοτοσυκλέτα! HONDA XL1000V VARADERO ! ! !

για πολλάάάά χιλιόμετρα!

για πολλάάάά χιλιόμετρα!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η απόλυτη μοτοσυκλέτα! HONDA XL1000V VARADERO ! ! !

LIVE TO RIDE OR RIDE TO LIVE?

Το να καβαλάς μία μοτοσυκλέτα σε ταξιδεύει, σε πηγαίνει σε κόσμους και φαντασιώσεις που ποτέ δεν είχες σκεφτεί! Είναι μία εμπειρία μοναδική, μοναχική, απολαυστική. Δεν μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε άλλου είδους ηδονή! Όταν ανέβεις και βολευτείς πάνω σε αυτήν, ανοίγεις τους διακόπτες και με τον αντίχειρα πιέζεις το κουμπί της μίζας! Ακολουθεί το χαρακτηριστικό σπινθίρισμα και μετά από κλάσματα δευτερολέπτου ακούς στα αυτιά σου το κελάηδημα των εξατμίσεων σου! Εκείνη τη στιγμή είσαι ο καλύτερος του κόσμου! Ναι, καλά διαβάσατε! Ο καλύτερος του κόσμου! Όλος ο κόσμος σου έχει υποταχθεί, οποιαδήποτε επιθυμία σου γίνεται πραγματικότητα!

Είσαι το απόλυτο αρσενικό, μπορείς εύκολα να γίνεις εξώφυλο στο Men’s’ Health μόνο και μόνο από το ύφος του προσώπου σου! Εξάλλου, το  θηλυκό σου βρίσκεται ανάμεσα στα σκέλια σου! Τί άλλο θέλεις; Γκάζι; Το έχεις! Πλάγιασμα; Το έχεις! Αέρα; Όσο θέλεις! Ελευθερία; Άπειρη! Ξεκινάς τη βόλτα σου και όπου βρεθείς είσαι πάντα πρώτος! Και όχι μόνο στο φανάρι! Γενικά, είσαι και ο πρώτος! Έχεις την ιδιαιτερότητα να σε χαρακτηρίζουν από αυτο! Καμιά φορά ακούμε συζητήσεις φίλων και γνωστών οι οποίοι λένε ΄΄Ο Κώστας έκανε αυτό ή το άλλο΄΄ και απαντάει κάποιος ΄΄Ποιος Κώστας;΄΄,  ΄΄ Ο Κώστας ρε μ@… με το παπί΄΄ ή ακόμα η ταμπέλα πολλών ανθρώπων για τους μηχανόβιους είναι ΄΄ Ο Αντώνης με το Varadero ή ο Γιάννης με το Fazer ή ο  Δημήτρης με το Modenas΄΄! Είναι πλέον κομμάτι του εαυτού σου, της προσωπικότητας σου, είναι ένα χαρακτηριστικό του «είναι» σου!

Όλοι αυτοί όμως που έχουν την τύχη, την ευτυχία αλλά και την ευλογία να οδηγούν δύο ρόδες (μεταξύ τους και εγώ – 14 χρόνια παπάκι και 8 χρόνια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού) πρέπει να σκέφτονται κάθε φορά που καβαλάνε την αγαπημένη τους πως το ΚΡΑΝΟΣ δεν προστατεύει τον αγκώνα ή την μπακαζιέρα μας αλλά το πολυτιμότερο μέρος του σώματος μας, το κεφάλι μας και ότι ο μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός είναι βασική προϋπόθεση για πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Η σωστή συντήρηση του δικύκλου μας, η ορθή οδηγική συμπεριφορά σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ αλλά και η σωστή αντιμετώπιση των δικυκλιστών από τους οδηγούς αυτοκινήτων θα κάνουν το μηχανάκι και τη μοτοσυκλέτα μας το φιλικότερο μέσο μεταφοράς για τα αστικά κέντρα και όχι μόνο.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο LIVE TO RIDE OR RIDE TO LIVE?

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο