Περιβάλλον εργασίας του Excel

από ΑΝΤΩΝΗΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιβάλλον εργασίας του Excel

Γνωριμία με το περιβάλλον εργασίας του Excel

 

Εύχομαι σε όλους καλό 2018

από Χριστόδουλος Κουσουλής Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εύχομαι σε όλους καλό 2018

Ας ευχηθούμε το νέο έτος να κάνει τα όνειρα όλου του κόσμου πραγματικότητα και θα σκορπίσει χαρά, ευτυχία και υγεία! αγάπη σε εσένα και την οικογενειά σου!

Τα πιο όμορφα Χριστούγεννα να τα περάσεις κοντά στους αγαπημένους σας και να έχεις ότι ποθήσεις!

Κάθε αστέρι που πέφτει είναι και μια ευχή. Ας γίνουν όλες πραγματικότητα αυτή τη χρονιά!

Ατομικό μάθημα πρακτικής

από ΑΝΤΩΝΗΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ατομικό μάθημα πρακτικής

Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα

2000px-Microsoft_Excel_2013_logo.svg

Τάξη: ΣΤ

 

Ενότητα: Υπολογιστικά Φύλλα

 

Αναφορά στο πρόγραμμα σπουδών:

Το διδακτικό αντικείμενο προορίζεται για μαθητές δημοτικού  ΣΤ’ τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών για Δημοτικά Σχολεία τύπου ΕΑΕΠ. Εντάσσεται στην εκπαιδευτική ενότητα «Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ».

 

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών, μετά την ολοκλήρωση της παρούσας ενότητας , ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός να δημιουργεί απλά γραφήματα (ιστόγραμμα-ραβδόγραμμα, πίτας), χρησιμοποιώντας τα δεδομένα ενός υπολογιστικού φύλλου και να μορφοποιεί τα γραφήματα αυτά.

Στόχοι

  • Να περιγράφουν τους βασικούς τύπους γραφημάτων όπως το ιστόγραμμα-ραβδόγραμμα και της πίτας.
  • Να επιλέγουν το κατάλληλο γράφημα για τη κάθε περίπτωση δεδομένων

 

Διδακτικές τεχνικές – Ψηφιακά εργαλεία

Η Εισαγωγή στα γραφήματα γίνεται με συζήτηση. Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν ο καθένας ξεχωριστά προφορικά, που έχουν απαντήσει γραφήματα στη καθημερινή ζωή τους. Στη συνέχεια με τη τεχνική της εμπλουτισμένης εισήγησης θα καθοδηγήσουμε τους μαθητές στο τεχνικό κομμάτι της δημιουργίας ενός γραφήματος  με τη βοήθειαPowerpoint και του διαδραστικού πίνακα

 

 

Συμμετοχή Συλλόγου Διδασκόντων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση

από ΣΦΡΙΝΤΖΕΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή Συλλόγου Διδασκόντων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/symmetohi-syllogoy-didaskonton-ana-perifereiaki-dieythynsi

παρουσίαση των ΕΠΑΛ

από Χριστόδουλος Κουσουλής Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο παρουσίαση των ΕΠΑΛ

παρακολουθήστε την παρουσιαση των Επαγγελματικών Λυκείων κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

παρουσίαση των ΕΠΑΛ

Υλικό Η/Υ

από Χριστόδουλος Κουσουλής Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλικό Η/Υ

ενοιολογικός χάρτης για το Υλικό Η/Υ.

υλικό ΗΥ

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ (ΝΕΟ)

από Χριστόδουλος Κουσουλής Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ (ΝΕΟ)

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, (ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)

  1. ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΕΓΚΥΡΌΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΟΥ)
  2. ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΔΟΜΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
  3. ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ , ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ (ΗΘΟΣ)
  4. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΠΛΗΡΌΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  5. ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
  6. ΕΜΦΑΝΙΣΗ

 

  1. ΥΠΑΡΞΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΠΗΓΩΝ

Δραστηριότητα 5ης συνάντησης

από ΑΝΤΩΝΗΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 5ης συνάντησης

ΑΝΤΩΝΗΣ-ΚΩΣΤΑΣ

Αξιολόγηση ιστοτόπου

από ΑΝΤΩΝΗΣ Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση ιστοτόπου

1 ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ

2. ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

3. ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

4. ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

5. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

6. ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

7. ΕΜΦΑΝΙΣΗ

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Thrania.com – esos.gr