Επίσκεψη στο Ιστιοφόρο «Kruzenshtern»

Συγγραφέας: ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 06-05-2015

Τη Δευτέρα 20 Απριλίου πήγαμε με την τάξη μου να δούμε το ιστιοφόρο πλοίο που επισκέφτηκε αυτές τις μέρες την πόλη μας .

Μόλις φτάσαμε στο λιμάνι το αντικρίσαμε και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν τα ψηλά κατάρτια του , τα πολλά σκοινιά που είχε και τα  τόσα μαζεμένα πανιά του! Το πλοίο ήταν βαμμένο μαύρο και λευκό και στη πλώρη του κυμάτιζε η Ρωσική σημαία . Όταν ανεβήκαμε στο κατάστρωμα μπορέσαμε να δούμε τα μαγειρεία , τα δωμάτια των επιβατών του, που ήταν  φοιτητές της Ναυτικής Ακαδημίας του Καλίνινγκραντ, την πυξίδα του και τα μετάλλια του και φωτογραφίες από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο.

Μου άρεσε πολύ γιατί ήταν πολύ μεγάλο και γιατί δεν είχα ξαναδεί από τόσο κοντά ιστιοφόρο πλοίο στη ζωή μου !

Καβούνη Άννα ΜαρίαIMG_20150421_002243 2

Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης

Την Τετάρτη 1 Απριλίου επισκεφτήκαμε τη Δημοτική βιβλιοθήκη της πόλης μας

Η Εθνική λυρική σκηνή στο σχολείο μας

Συγγραφέας: ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 04-05-2015

Την το διήμερο 9-10/3/2015 συμμετείχαμε στο πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τον κόσμο της όπερας, αφού τις δυο μέρες που διήρκησε το πρόγραμμα  λάβαμε μέρος σε όλα τα στάδια της διαδικασίας παραγωγής της όπερας του Τζοακίνο Ροσσίνι: Ο κουρέας της Σεβίλλης.

Το πρώτο μέρος του προγράμματος υλοποιήθηκε στο σχολείο  με τη συμμετοχή των μαθητών στα εργαστήρια και το δεύτερο  μέρος ολοκληρώθηκε με την εξαιρετική παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης.

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

6/3/2015

H 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
οργανώσαμε δράσεις για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και την πρόληψη του εκφοβισμού. Ενημερωθήακμε για τα είδη της βίας, τις επιπτώσεις της και τους τρόπους διαχείρισης τέτοιων αρνητικών φαινομένων εντός της σχολικής κοινότητας. Παρακολουθήσαμε βίντεο, διαβασαμε στο πλαίσιο της γλώσσας και της φιλαναγνωσίας έργα σχετικά με τη βία, τον ρατσισμό και τη διαφορετικότητα, δημιουργήσαμε  αφίσες και γράψαμε συνθήματα κατά της βίας  Επιπλέον, καταγράψαμε περιστατικά βίας στο σχολείο, συνθέτοντας μικρές ανώνυμες ιστορίες με αυτό το θέμα. Τα έργα μας αναρτήθηκαν στο αίθριο του σχολείου μας, ενώ συγχρόνως οργανώσαμε και έκθεση βιβλίου με θέμα τη βία και τον εκφοβισμό. Τέλος, πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο, στο οποίο συμμετείχαμε  οι μαθητές της Ε΄ και της Στ΄ τάξης, στο πλαίσιο του οποίου παρουσιάστηκε το θεατρικό δρώμενο που ετοίμασε το Ε2 και ακολούθησε συζήτηση στο τέλος της οποίας αναρτήσαμε τις ιστορίες μας, με βάση την οπτική γωνία του θύτη, θύματος, παρατηρητή ή υποστηρικτή, σε αντίστοιχο χαρτονένια φιγούρα σε φυσικό μέγεθος.

Άλμπουμ φωτογραφιών πατήστε εδώ

Την περασμένη εβδομάδα είχαμε επίσκεψεις! Ήρθε στην τάξη μας ο κ.2Π και μας ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο…

Συγγραφέας: ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 21-10-2014

Ένας Παγκόσμιος Πολίτης, ο κ.2Π στην τάξη μας

Την Τρίτη 14/10/2014, την 5η ώρα, ήρθε στην τάξη μας μία βαλίτσα από την action aid. Μόλις την έφερε η δασκάλα μας, όλοι αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε τι μπορεί να έχει μέσα! Μας  απάντησε ότι ήταν έκπληξη, ετοιμάζοντας την φωτογραφική της μηχανή.

Αρχικά, καθίσαμε σε κύκλο. Ύστερα άρχισε να ανοίγει την βαλίτσα με προσοχή και εμείς γεμάτοι αγωνία περιμέναμε. Όταν άνοιξε, είδαμε μέσα μία κούκλα που έμοιαζε με ταξιδιώτη. Πάνω  στα ρούχα του είχε έναν παγκόσμιο χάρτη! Ενθουσιαστήκαμε! Μέσα στη βαλίτσα βρήκαμε ακόμη,  ένα ραδιοφωνάκι και το ημερολόγιο του κ.. 2Π (που σημαίνει Παγκόσμιος Πολίτης ), όπου είχε γράψει τις εντυπώσεις του από τα μέρη του κόσμου που είχε επισκεφτεί . Έτσι μάθαμε πώς  ζουν τα παιδιά σε αυτές τις χώρες και τα προβλήματα αντιμετωπίζουν, φτώχεια, πείνα, έλλειψη νερού και κούραση, επειδή εργάζονται. Βρήκαμε και χαρτόνια που έγραφαν τις δραστηριότητες και τα παιχνίδια που μπορούσαμε  να παίξουμε. Περάσαμε τέλεια παίζοντας και προτείναμε λύσεις για το πρόβλημα του νερού, αποφασίζοντας  ότι πρέπει να κάνουμε οικονομία, για να έχουμε όλοι νερό αύριο!

Δυστυχώς όμως, δεν έμεινε  πολλές μέρες μαζί μας οκ.2Π και δεν προλάβαμε να τον γνωρίσουμε καλά. Έπρεπε να επισκεφτεί και άλλες τάξεις!

Πέρασα υπέροχα και διασκέδασα με τις δραστηριότητες και τα παιχνίδια του! Άραγε θα μας  επισκεφτεί ξανά, αυτός ο παράξενος ταξιδιώτης;

Φραγκίσκα- Διονυσία Τελίδου

Διαφάνεια1

Διαφάνεια2

Hello world!

Συγγραφέας: ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 15-09-2014

Ο ιστότοπος των μαθητών της Ε1 τάξης του 1ου ΠΠΔΣ Αλεξανδρούπολης

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.