Feed
Άρθρα
Σχόλια

Ο εκπαιδευτικός μιλά, ο μαθητής ακούει και απαντά. Και το αντίστροφο. Οι ήχοι ακολουθούν τους κανόνες των κυμάτων ενώ η επεξεργασία της πληροφορίας γίνεται στον εγκέφαλο. Τι θα γινόταν αν περνούσαν οι μαθητές στην επεξεργασία του ήχου; Αν τους δινόταν η ευκαιρία, η μέθοδος και ο τρόπος να μετασχηματίσουν τις γνώσεις και την εμπειρία του μαθήματος σε ήχο;

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο εδώ.

Νέα Παιδεία, τ. 148

Ακούστε την ΕΡΓΑΣΙΑ

sea-storm

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων