Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
Το κείμενο που ακολουθεί δε φιλοδοξεί να προτείνει κάτι που δεν είναι ήδη γνωστό στους ερευνητές και τους εκπαιδευτικούς που έχουν ασχοληθεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού PISA την τελευταία δεκαετία φέρνουν πολύ ψηλά στην επίδοση τους δεκαπεντάχρονους φινλανδούς μαθητές. Με αφορμή τις εγχώριες συζητήσεις γύρω από το ακανθώδες ζήτημα της αξιολόγησης, η σύντομη ανάλυση έρχεται να εστιάσει σε σημεία και πρακτικές που είτε δεν προβλέφθηκαν είτε έχουν μείνει νεκρό γράμμα κατά την εφαρμογή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Το κείμενο συνεχίζεται εδώ.
Νέα Παιδεία (2012), 142
Αφήστε μια απάντηση