An apple a day keeps doctor away

The aim of this project is to collaborate with students of different countries, learning their nutritional habits and develop healthy eating habits. The essential steps are to learn abour mediterranean diet, eat mostly foods derived from plants—vegetables, fruits, whole grains and legumes (beans, peas, lentils)—and limit highly processed foods.


Έναστρη νύχτα των Χριστουγέννων, 2017

Σε μια σύμπραξη αγάπης για το μήνυμα των Χριστουγέννων διοργανώθηκε Έκθεση Εικαστικών Δημιουργημάτων με τίτλο «ΕΝΑΣΤΡΗ ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ» στις 20,21,22-12-2017 στον Εκθεσιακό Χώρο της Ζ.Π.Α. Ιωαννίνων. Στην έκθεση συμμετείχαν με δημιουργίες τους οι μαθητές του 2ου Πειραματικού Σχολείου Ιωαννίνων, του 5ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, του Πειραματικού 2/θεσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ζ.Π.Α. Ιωαννίνων, του Ομίλου Εικαστικών Π.Δ.Σ. Ιωαννίνων και του Ομίλου Λογοτεχνίας Π.Δ.Σ. Ιωαννίνων.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό, καθώς και στιγμιότυπα από το φωτορεπορτάζ του ΗΠΕΙΡΟΣ TV1 και τη δημοσιογράφο Γιώτα Σταύρου.

 

 

ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 2018

 

 

 

Με σύνθημα «Δημιούργησε, επικοινώνησε και μοιράσου με σεβασμό: Ένα καλύτερο Διαδίκτυο ξεκινάει από εσένα», θα γιορταστεί και φέτος, στις 6 Φεβρουαρίου 2018, ημέρα Τρίτη, η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day – SID), καλώντας όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς σε δράση, ώστε να διαμορφώσουν ουσιαστικό ρόλο στη δημιουργία ενός καλύτερου Διαδικτύου για όλους γενικότερα, και για τα παιδιά και τους εφήβους ειδικότερα.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου αποσκοπεί όχι μόνο στο να δημιουργήσει ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο, αλλά και ένα καλύτερο διαδίκτυο, όπου όλοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, με κριτική σκέψη και δημιουργικά. Στοχεύει δε να προσελκύσει παιδιά και νέους, γονείς και κηδεμόνες, δασκάλους, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς λειτουργούς, καθώς και τη βιομηχανία, τους υπεύθυνους για τη λήψη αποφάσεων και τους πολιτικούς, να ενθαρρύνει όλους να παίξουν το ρόλο τους στη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου.

πηγή: https://syneducation.wordpress.com/

Λίστα υλικών & Χρήσιμες οδηγίες

Slide1

Υλικά που θα χρειαστώ στην πέμπτη τάξη
Αγαπημένοι μου μαθητές,
Σας εύχομαι ολόψυχα καλή σχολική χρονιά, γεμάτη όμορφες στιγμές! Φαντάζομαι πως προετοιμάζεστε για τη νέα χρονιά και περιμένετε με αγωνία. Η λίστα μας για τη φετινή χρονιά έχει δημιουργηθεί σήμφωνα με τις ανάγκες της πέμπτης τάξης. Δεδομένων των αναγκών της τάξης, αλλά και για να ελαφρύνει η σχολική τσάντα δίνεται η παρακάτω λίστα και οι απαραίτητες οδηγίες. Η παρακάτω λίστα αφορά μόνο τα δικά μας μαθήματα και όχι τα μαθήματα των ειδικοτήτων. Διευκρινίζω δε, πως η λίστα αυτή δεν είναι υποχρεωτική. Το κάθε παιδί μπορεί να οργανωθεί όπως το ίδιο επιθυμεί, αν και νομίζω πως το σκεπτικό με το οποίο έχω φτιάξει τη λίστα εξυπηρετεί ιδιαίτερα και τον τρόπο δουλειάς μας. Τονίζω πως όπου παρακάτω δείτε εικόνες, αυτές μπήκαν μόνο για να εξηγήσω τι ακριβώς ζητώ και όχι για να διαφημίσω κάποιο προϊόν.
Slide2
ΥΛΙΚΑ:
1 κλασέρ πλαστικό με δύο κρίκους. Σ’ αυτό θα φυλάσσονται τα φύλλα εργασίας και το εκπαιδευτικό υλικό που θα σας δίνω. Το υλικό θα ταξινομείται σε θεματικές ενότητες.
Διαχωριστικά 10 θεμάτων πλαστικά. Τα διαχωριστικά είναι απαραίτητα για τις θεματικές ενότητες του κλασέρ.
Διαφάνειες για το κλασέρ. Μπορείτε αρχικά να αγοράσετε περίπου 50 διαφάνειες και μετέπειτα να εμπλουτίζετε τις θεματικές ενότητες του κλασέρ.
1 τετράδιο κόκκινο ελέγχου. Η λεγόμενη ορθογραφία (όχι αγαπημένη, αλλα χρήσιμη) θα είναι προσαρμοσμένη στο επίπεδο και στις ανάγκες της τάξης.
1 τετράδιο κίτρινο παραγωγής γραπτού λόγου. Θα δίνεται αρχικά υλικό το οποίο θα επεξεργαζόμαστε σε επίπεδο κατανόησης και δομής του γραπτού λόγου και μετέπειτα θα οδηγούμαστε σε παραγωγή γραπτού λόγου.
1 τετράδιο πράσινο ως βοηθητικό. Θα χρησιμοποιείται για εξάσκηση και εμπέδωση κυρίως γλωσσικών φαινομένων.
1 τετράδιο πορτοκαλί μαθηματικών. Απαραίτητο για να επεξεργαστούμε τις κυριότερες μαθηματικές έννοιες παράλληλα με την ύλη του βιβλίου.
1 πακέτο φύλλα Α4 για εκτυπωτή ή φωτοτυπικό. Θα μας είναι χρήσιμο για τα φύλλα εργασίας και το συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό.
1 τετράδιο μπλε καθηκοντολόγιο & επικοινωνίας. Σε αυτό οι μαθητές θα γράφουν καθημερινά τα καθήκοντά τους και θα αναγράφονται τυχόν σημειώσεις και παρατηρήσεις από τη δασκάλα και οι γονείς θα μπορούν να μου μεταφέρουν μηνύματά τους. Θα βρίσκεται πάντα κάτω από το θρανίο για να έχουν άμεση πρόσβαση τα παιδιά κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
1 μικρό κουτί από παπούτσια ντυμένο και με ετικέτα. Στο κουτί αποθήκευσης θα υπάρχουν (και θα μένουν στο σχολείο): μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, παστέλ, ένα ψαλίδι, ένα μικρό σετ χάρακες, ένας διαβήτης, μια κόλλα, ένα ορθογραφικό ερμηνευτικό λεξικό τσέπης.
1 φάκελο πλαστικό με κουμπί. Σε αυτό οι μαθητές θα βάζουν τα φυλλάδια που θα τους δίνονται και θα τα πηγαινοφέρνουν στο σπίτι τους μέχρι να τα ταξινομήσουν στο κλασέρ.
1 φάκελο Α5 με λάστιχο. Θα είναι ο προσωπικός φάκελος των μαθητών. Θα φυλάσσεται στο σχολείο από τη δασκάλα, θα περιέχει σύντομα τεστ, επαναληπτικά διαγωνίσματα και περιοδική αξιολόγηση των μαθητών καθώς και αυτοαξιολόγηση αυτών κυρίως σε θέματα συμπεριφοράς. Οι φάκελοι θα δείχνονται μόνο στους γονείς προς ενημέρωση.
1 κασετίνα. Σε κάθε κασετίνα θα πρέπει να υπάρχουν: ένα μαρκαδοράκι υπογράμμισης, μολύβια, ένα στυλό μπλε κι ένα πολύχρωμο, μια διορθωτική ταινία, μια ξύστρα βαρελάκι, μια γόμα.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
 Μπορώ να χρησιμοποιήσω ό,τι υλικό μου έχει μείνει από πέρυσι.
 Σε κάθε βιβλίο και σε κάθε τετράδιο θα γραφεί το ονοματεπώνυμο του μαθητή. Τα βιβλία συστήνεται να ντυθούν.
 Ορισμένα βιβλία και σχολικά αντικείμενα θα μένουν στο σχολείο, για να ελαφρύνει το βάρος της σχολικής τσάντας.

ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ Ε ΤΑΞΗ:

 Οι θεματικές ενότητες του κλασέρ θα είναι 1. Γλώσσα 2. Γραμματική 3. Μαθηματικά 4. Φυσική 5. Ιστορία 6. Γεωγραφία 7. Θρησκευτικά 8. Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή 9. Ευέλικτη Ζώνη 10. Διάφορα
 Ανάμεσα στο 1 και στο 2 μπαίνουν τα φυλλάδια της γλώσσας κτλ. Κάθε φορά που βάζω φυλλάδιο, θα το τοποθετώ στο τέλος. Έτσι ξεφυλλίζοντας το φάκελό μας, θα μπορούμε να δούμε την πρόοδό μας ξεκινώντας από την αρχή της χρονιάς και φτάνοντας στο τώρα.
 Σε κάθε φυλλάδιο, γράφω πάντα ΌΝΟΜΑ και ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. Έτσι θα μπορώ να τα ταξινομήσω εύκολα στο φάκελο μου, χωρίς να μπερδεύομαι.
 Τα φυλλάδια που ακόμα δουλεύονται τα έχω καθημερινά μαζί μου. Τα τοποθετώ σε ένα φάκελο που θα μένει πάντα στην τσάντα, ώστε να μη τσαλακώνονται και δεν μπορώ μετά να τα διαβάσω.
Βασικές αρχές εργασίας:
1. Συγκέντρωση
2. Οργάνωση
3. Συνέπεια
4. Χαμόγελο

Καλή αρχή πεμπτάκια μου!!!