Διαπιστώσεις της διδάσκουσας από την εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας στη τάξη
Οι ρόλοι ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών, συμβάλλουν στην επιτυχή συνεργασία αλλά αναδεικνύουν και την ατομικότητά του κάθε μαθητή ως προέδρου, γραμματέα, συντονιστή. Οι μαθητές ενθαρρύνονται, νιώθουν υπευθυνότητα και επιβεβαίωση.
Ενισχύεται η κριτική ικανότητα των μαθητών εφόσον παρακινούνται να ανακαλύψουν μέσα στην ομάδα τη γνώση αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες. Αποθαρρύνονται οι βίαιες συμπεριφορές καθώς εκτονώνεται η ενεργητικότητα και οι μαθητές μπορούν να αυτοεπιβεβαιώνονται μέσω της δημιουργικής εργασίας και συνεργασίας.
Πηγή:
Βαλασοπούλου, Α. Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση της Γ΄ Γυμνασίου με την Ομαδοσυνεργατική μέθοδο, Επιμορφωτική εκδήλωση Σχολικής Συμβούλου ΠΕ02, Σπυροπούλου, Χ. : Η καινοτομία στη διδασκαλία των Φιλολογικών Μαθημάτων, Βιβλιοθήκη Γυμνασίου-ΓΕΛ Βέλου, 8 & 11 Δεκεμβρίου 2015
Πρόσφατα σχόλια