Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Πέμπτη 20/06/2024 έως και την Παρασκευή 28/06/2024 και ώρες 09:00 – 13:00, οι υποψήφιοι μπορούν να προσέρχονται στο Σχολείο με το Δελτίο Ταυτότητας, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) με τον οποίο θα μπορούν μετά από την ανακοίνωση των βαθμών των Πανελλαδικώς Εξεταζομένων Μαθημάτων, να προχωρήσουν στην επεξεργασία και στην οριστική υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ
Με μεγάλη χαρά και περηφάνεια η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης συγχαίρουμε τους μαθητές μας για την επιτυχία τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Οι κόποι και οι θυσίες σας ανταμείφθηκαν και η επιτυχία αποτελεί δικαίωση για τις προσπάθειες που καταβάλατε καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας σας.
Η σημερινή ημέρα είναι ένας σταθμός στην εκπαιδευτική σας πορεία και ανοίγει τον δρόμο για νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η επιτυχία σας είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, αφοσίωσης και επιμονής, και αξίζετε κάθε έπαινο για αυτό.
Συνεχίστε να κυνηγάτε τα όνειρά σας με το ίδιο πάθος και την ίδια αποφασιστικότητα. Ο δρόμος μπροστά σας είναι γεμάτος δυνατότητες και σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία και πρόοδο σε ό,τι επιλέξετε να ακολουθήσετε.
Με τις θερμότερες ευχές μας για ένα λαμπρό και επιτυχημένο μέλλον.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2024-2025
Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Το Πείραμα του Ερατοσθένη από το 1ο ΓΕΛ Κοζάνης
Ο μεγάλος Αλεξανδρινός μαθηματικός Ερατοσθένης υπολόγισε πριν από 2300 χρόνια την περιφέρεια της Γης, χρησιμοποιώντας απλώς ένα ραβδί και τη θέση του Ήλιου!
Ακολουθώντας την ίδια μέθοδο, επαναλάβαμε το ιστορικό πείραμα την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024. Στη δράση συμμετείχαν 110 μαθήτριες και μαθητές της Β’ τάξης, που χωρίστηκαν σε 20 ομάδες. Ο μέσος όρος των μετρήσεών τους για την ακτίνα της Γης ήταν 6.399 χιλιόμετρα, μόλις 28 χιλιόμετρα περισσότερο από τη μέση ακτίνα της Γης που είναι 6.371 χιλιόμετρα.
Τους συγχαίρουμε για τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον που επέδειξαν!
Επίσκεψη του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης στο ΕΚΦΕ Κοζάνης στις 29/3/2024.
https://cloud-0.edupage.org/cloud?z%3A9iQG7z59zO7SYxv8awWtFp7cqM%2FXQok6to7mQ5QuuruDnMsOf6IAcMsssVEm7aDU
Οι μαθητές/μαθήτριες της Β’ τάξης του Λυκείου ,στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας πραγματοποίησαν αντιδράσεις απλής αντικατάστασης ,διπλής αντικατάστασης, καύσης μετάλλων, αντιδράσεις με παρουσία καταλυτών και αντιδράσεις ανίχνευσης αλκοόλης. Τέλος μέτρησαν την ποσότητα του αλκοόλ σε διάφορα διαλύματα.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής πραγματοποίησαν πειράματα ηλεκτρισμού και μαγνητισμού.
Ήταν μια ενδιαφέρουσα βιωματική δράση για τους μαθητές μας που την πραγματοποίησαν με μεγάλο ενθουσιασμό.
Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του ΕΚΦΕ Κοζάνης για την πραγματοποίηση αυτής της δράσης.
Συμμετοχή του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης σε Διεθνές Συνέδριο για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Αντιπροσωπεία του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης με τον Διευθυντή Παππά Μιχαήλ και τον Υποδιευθυντή Βόμβα Αναστάσιο συμμετείχε πριν λίγες μέρες στο 11ο Διεθνές Συνέδριο για τη διδακτική της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο Αλέξινατς της Σερβίας, έπειτα από επίσημη πρόσκληση της Οργανωτικής Επιτροπής και του Δημάρχου της πόλης.
Εισηγητές και σύνεδροι από χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης συζήτησαν θέματα που αφορούν στη διδακτική του μαθήματος της Φυσικής και της Αστρονομίας, ανέπτυξαν τους προβληματισμούς τους για τη παιδαγωγική των Φυσικών επιστημών, κατέθεσαν τις δικές τους προτάσεις, ενώ στον χώρο του συνεδρίου υπήρχε επίδειξη πειραματικών εργασιών των μαθητών και έκθεση βιβλίων φυσικής. Στο τέλος του συνεδρίου υπήρξε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης και για τη διδακτική της Φυσικής και τα προβλήματα στο εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας.
Στο περιθώριο του συνεδρίου υπήρξαν επαφές, συζητήσεις, ανταλλαγή εμπειριών, διάθεση για διμερείς – πολυμερείς συνεργασίες και πρόθεση αδελφοποιήσεων σε επίπεδο σχολικών μονάδων.
Τέλος, οι σύνεδροι ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά.
ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΑΣ…