1η Δραστηριότητα

Ονοματεπώνυμο: Αλεξανδρίδου Αναστασία (ατομική)

 

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

 

Στο μάθημα Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις, κατά τη διδασκαλία της ενότητας για τη διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί το παρακάτω βίντεο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=axSnW-ygU5g

 

Το βίντεο αφορά τη θρυλική διαφήμιση της Apple για το «1984».  Αφού οι μαθητές παρακολουθήσουν το σύντομο βίντεο θα τους ζητηθεί:

α) Nα χωριστούν σε ομάδες.

β) Nα αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με το συγκεκριμένο σποτάκι γ) Nα απαντήσουν σε ερωτήσεις όπως:

  • Ποιό είναι το μήνυμα της διαφήμισης;
  • Τι ήταν αυτό που ενέπνευσε την Apple για τη δημιουργία αυτής της διαφήμισης;
  • Είχε ανταπόκριση από το κοινό;
  • Πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει;

δ) Nα παρουσιάσουν τα ευρήματά τους στην τάξη.

 

Αναμένεται ότι η πρωτοτυπία της διαφήμισης θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών.  Η εργασία σε ομάδες θα ενισχύσει το συνεργατικό πνεύμα και θα αναπτυχθεί η κριτική σκέψη τους.  Μέσα από τη συλλογή πληροφοριών θα κατανοήσουν το ρόλο της διαφήμισης στις πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών και θα συνειδητοποιήσουν ότι πίσω από την εικόνα κρύβεται ένα μήνυμα που μπορεί να είναι και παραπλανητικό.

Ανακαλύπτοντας οι ίδιοι οι μαθητές τη γνώση θα μπορέσουν να την αφομοιώσουν και να παραμείνει στη μνήμη τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Τέλος ζητώντας από τους μαθητές να παρουσιάσουν τα ευρήματά τους αποκτούν δεξιότητες επικοινωνίας και εκπαιδεύονται στον τρόπο παρουσίασης εργασιών.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο