Σχέδιο υλοποίησης δραστηριότητας

Σχέδιο υλοποίησης δραστηριότητας

Στη διάρκεια ενός δίωρου μαθήματος ( Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) μελετάται η «Κρατική Παρέμβαση: επιβολή ανώτατων και κατώτατων τιμών» του 5ου Κεφαλαίου του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» Γ’ Γενικού Λυκείου.
Την 1η ώρα οι μαθητές εργάζονται καθοδηγούμενοι αλλά και ομαδοσυνεργατικά. Αρχικά καθοδηγούμενοι από τον εκπαιδευτικό, γίνεται σύνδεση με την προηγούμενη ύλη και επιβεβαίωση της εμπέδωσής της, καθώς αυτό αποτελεί προαπαιτούμενο για την κατανόηση της νέας γνώσης. Στη συνέχεια αναπτύσσεται μέσω φύλλου εργασίας το θέμα της επιβολής από το κράτος ανώτατων τιμών σε ορισμένα αγαθά και οι επιπτώσεις αυτής. Οι μαθητές, με ομαδοσυνεργατικό τρόπο, ανακαλύπτουν τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τίθενται. Επιπλέον, ενημερώνονται για τους τομείς δραστηριοποίησης της μαύρης αγοράς.
Την 2η ώρα , με παρόμοιο τρόπο (φύλλο εργασίας και ομαδοσυνεργατική ανακάλυψη) οδηγούνται στις απαντήσεις για τα ερωτήματα σχετικά με την επιβολή κατώτατων τιμών σε ορισμένα αγαθά και τις επιπτώσεις αυτής της ενέργειας. Τέλος, απαντούν σε ερωτήματα τύπου Σωστό / Λάθος και επιλύουν με τη βοήθεια διαδραστικού διαγράμματος άσκηση εφαρμογής των εννοιών που διδάχθηκαν η οποία είναι διαθέσιμη στο http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/758?locale=el .
Το σχέδιο υλοποίησης δραστηριότητας, αν και συνολικά είναι μέτριας δυσκολίας, απαιτεί από τους μαθητές υψηλό βαθμό αυτενέργειας και συνεργατικότητας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο υλοποίησης δραστηριότητας

Δραστηριότητα αξιολόγησης

Στα πλαίσια της εργασίας που αναφέρεται στην αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου (5η Συνεδρία)  επιλέξαμε το ιστολόγιο ενός συναδέλφου  της ειδικότητας μας  το οποίο είναι διαθέσιμο στην παρακάτω  διεύθυνση:  http//blogs.sch.gr/aleousi/page/6/ και το αξιολογήσαμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ BLOG

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα αξιολόγησης

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο