Χρήση Διαδραστικού Πίνακα

Διόρθωση διαγωνίσματος με χρήση διαδραστικού πίνακα  και κατάλληλου λογισμικού.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Διδακτική πρόταση διδασκαλίας της παραγώγου με χρήση εκπαιδευτικού Λογισμικού

Διατυπώνουμε δικές μας εκπαιδευτικές προτάσεις στη διδασκαλία της παραγώγου στον R2, της μερικής παραγώγου, της κατευθυνόμενης παραγώγου και της διαφορισιμότητας στον R3 με την βοήθεια του εφαπτόμενου επιπέδου. Οι εκπαιδευτικές προτάσεις δίνονται υπό την μορφή φύλλων εργασίας και στηρίζονται σε 2 βασικούς άξονες:

  1. Τη φιλοσοφία της ΡΜΕ με τη χρήση παραδειγμάτων από την καθημερινή εμπειρία του φοιτητή και την οπτικοποίηση των μαθηματικών εννοιών. Εδώ αξίζει να σημειωθεί η εισαγωγή της έννοιας της τοπικής ευθύτητας (Tall) στον R2 και η γενίκευσή της στον R3 – «λεία» επιφάνεια.
  2. Η χρήση νέων τεχνολογιών για την οπτικοποίηση των εννοιών και την υλοποίηση δύσκολων αλλά τυποποιημένων υπολογισμών, που συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Ερωτηματολόγιο για την κατανόηση της παραγώγου

Ακολουθεί, η έρευνα με βάση ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθύνθηκε σε μαθητές Γ Λυκείου και φοιτητές θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης, με σκοπό την ανάδειξη των δυσκολιών της κατανόησης της έννοιας της παραγώγου στον R2 και R3. Γίνεται λεπτομερής παρουσίαση  των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου και του τρόπου ανάλυσης των δεδομένων και στο τέλος αποτυπώνονται τα αποτελέσματα της έρευνας στατιστικά και εννοιολογικά.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτηματολόγιο για την κατανόηση της παραγώγου