Κατηγορίες βραβείων

Κατηγορίες βραβείωνΤα έργα υποβάλλονται γενικά στα eLearning awards και όχι σε μια συγκεκριμένη κατηγορία. Οι αξιολογητές προσδιορίζουν τις κατάλληλες εργασίες για τα ειδικά βραβεία και επιλέγουν τα προς βράβευση έργα του διαγωνισμού.

Και φέτος έχουμε κατηγορίες που καλύπτουν διαφορετικές περιοχές στην εκπαίδευση, όπως η σχολική ανάπτυξη, ζητήματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο (e-Safety), θεσμικές πτυχές καθώς επίσης και παιδαγωγικά ζητήματα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα ενεργά σχολεία με τάση στη δημιουργική προσέγγιση εκπαίδευσης και μάθησης, καθώς επίσης και στην αύξηση του κινήτρου των εκπαιδευομένων στις διαφορετικές θεματικές περιοχές.

Η κατηγορία για «διεθνή συνεργασία», η οποία εγκρίθηκε από το 2009, παρουσιάζει συμμετοχές αναδεικνύοντας σχολικά έργα από όλο τον κόσμο. Αυτό το έτος εισάγουμε επίσης μια νέα κατηγορία: το βραβείο Aspect, το οποίο στοχεύει στην επιβράβευση προβολής και ευχρηστίας (ιδίως όσον αφορά την αδειοδότηση) των μαθησιακών πηγών σε τοπικούς, περιφερειακούς ή εθνικούς αποθηκευτικούς χώρους πηγών.

Στα καλύτερα προγράμματα θα απονεμηθούν χρυσό (1ο), ασημένιο (2ο) και χάλκινο (3ο) βραβεία τα οποία θα παραληφθούν από τους εκπροσώπους εκπαιδευτικούς των σχολείων ή των οργανισμών. Βραβείο ειδικής κατηγορίας θα απονεμηθεί στους καλύτερους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα το λάβουν για την κατηγορία “δημιουργικότητα και καινοτομία” για τους εξέχοντες δασκάλους.

Οι ενδεικτικές κατηγορίες που προτείνονται για τα βραβεία του 2010 είναι οι ακόλουθες, σύμφωνα και με τις διαπραγματεύσεις με τους συνεργάτες.

Βραβεία στα σχολικά έργα:

Διεθνής συνεργασία
* Διακρατικό έργο
* Διαπολιτισμικός διάλογος
* Καλύτερο διεθνές πρόγραμμα
* Ξένες γλώσσες
* Δημιουργικότητα και καινοτομία

ASPECT Βραβεία

* Βέλτιστη χρήση τεχνολογίας μαθησιακών προτύπων για δημιουργία πηγών ορατών, προσιτών και κοινόχρηστων
* Χρήση αποθετηρίων μαθησιακών πηγών (τοπικά, περιφερειακά, εθνικά ή διεθνή)
* Εφαρμογή μεταδεδομένων και συστημάτων χορήγησης αδειών (π.χ. Creative Commons) στις μαθησιακές πηγές
* Δυνατότητα πρόσβασης σε πηγές μάθησης για άτομα με αναπηρία

Πολιτιστική έκφραση
* Εμπνευσμένο έργο στις τέχνες και τον πολιτισμό
* Χρήση των παιχνιδιών στη μάθηση
* Μουσική παράσταση
* Διαπολιτισμικός διάλογος
* Αυξανόμενο κίνητρο στην εκμάθηση ξένων γλωσσών
* Χρήση των γλωσσών για την ανάδειξη της ευρωπαϊκής διάστασης

Μαθηματικά, επιστήμη και τεχνολογία
* Καλύτερες πηγές/αντικείμενα μάθησης
* Καλύτερη on-line ή μικτή (blended) ενότητα μαθημάτων
* Καλύτερο εκπαιδευτικό υλικό διαδραστικού πίνακα
* Διαθεματική προσέγγιση ευαισθητοποίησης για την αλλαγή του κλίματος
* Βιώσιμη εκπαίδευση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας

Συνεργατική μάθηση
* Χρήση κοινωνικών εργαλείων δικτύωσης και κινητών συσκευών στα εκπαιδευτικά προγράμματα
* Εκπαιδευτικό ιστολόγιο νεαρού ατόμου
* Podcast δασκάλου
* Σύντομο βίντεο ροής
* Web 2.0 δραστηριότητα μάθησης
* Καλύτερο wiki
* Ψηφιακή φωτογραφία και βίντεο

Ψηφιακός αλφαβητισμός (eLiteracy)
* eLiteracy και πρότυπα μάθησης
* Διευκόλυνση των μαθητών στη χρήση περιβαλλόντων μάθησης
* Εξέχουσα εργασία σε σχολείο για την ενίσχυση του ψηφιακού αλφαβητισμού των νέων
* Μικτή (blended) μάθηση
* Προώθηση του ψηφιακού αλφαβητισμού

Το ηλεκτρονικά ώριμο (e-mature) σχολείο
* Καλύτερη πλατφόρμα σχολικής μάθησης/εικονικός χώρος εργασίας
* Καλύτερη στρατηγικά διοικητική λύση
* Καινοτόμες προσεγγίσεις διδασκαλίας και mentoring
* Καινοτόμες δραστηριότητες για την ανάπτυξη πρακτικών ασφάλειας στο Διαδίκτυο (e-safety) των νέων

Πρόσθετη κατηγορία για τους εξέχοντες δασκάλους
* Δημιουργικότητα και καινοτομία
* Εμπνευσμένο έργο στις τέχνες και τον πολιτισμό
* Χρήση των παιχνιδιών στη μάθηση
* Μουσική απόδοση
* Προετοιμασία για το ευρωπαϊκό έτος δημιουργικότητας και καινοτομίας
* Δημιουργικές προσεγγίσεις διδασκαλίας και μάθησης

Αφήστε μια απάντηση