Αξιολόγηση

Όλα τα προγράμματα αξιολογούνται on-line. Οι αξιολογητές είναι εμπειρογνώμονες στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και κρίνουν τις εργασίες βάσει διαφόρων κριτηρίων για να επιλέξουν έναν κατάλογο 50 υποψηφίων πιθανών νικητών και τον προσδιορισμό των υποψηφίων για τα ειδικά βραβεία.

 Η αξιολόγηση επικεντρώνεται τόσο στο ίδιο το έργο όσο και στα συμπληρωμένα πεδία από τους υποψήφιους στη φόρμα εγγραφής:

Σύντομη περιγραφή του έργου (15 γραμμές μέγιστο όριο), καθώς και περίληψη στα αγγλικά, γερμανικά ή γαλλικά (5 γραμμές μέγιστο όριο), εξηγώντας πως έχει / πρέπει να έχει πρόσβαση και πως να χρησιμοποιείται από εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα του έργου
Παιδαγωγική καινοτομία τα κίνητρα και η συμμετοχή του μαθητή σε δραστηριότητες μάθησης
Δικτύωση και συνεργατική χρήση των ΤΠΕ αν επικεντρώνεται σε καινοτόμα θέματα, χρήση δικτύων, κ.ά.
Δυνατότητα βιωσιμότητας (sustainability) και μεταβιβασιμότητας (transferability) σε άλλες χώρες και σχολεία.

 Οι αξιολογητές βασίζονται στα ακόλουθα κριτήρια:
– Σχετικότητα του περιεχομένου / διδακτικής (εάν το θέμα είναι ενσωματωμένο στο πρόγραμμα σπουδών, ή εάν συνδέεται με τα συναφή δεοντολογικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα που αφορούν τις σύγχρονες κοινωνίες)
– Ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα του έργου
– Παιδαγωγική καινοτομία (τα κίνητρα και η συμμετοχή του μαθητή σε δραστηριότητες μάθησης)
– Δικτύωση και συνεργατική χρήση των ΤΠΕ (αν επικεντρώνεται σε καινοτόμα θέματα, χρήση δικτύων, κ.ά.)
– Η βιωσιμότητα και η δυνατότητα μεταβιβασιμότητας σε άλλες χώρες και σχολεία.

Οι κριτές κατόπιν αξιολογούν τις εργασίες που συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο υποψηφίων πιθανών νικητών από τους αξιολογητές και επιλέγουν τους νικητές. Η απόφαση των κριτών είναι οριστική και αμετάκλητη.
Το εργαλείο ψηφοφορίας γκαλερί σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιείται ως βάση για την αξιολόγηση των eLearning Awards. Η κριτική επιτροπή είναι εντελώς ανεξάρτητη.

Αφήστε μια απάντηση