ρυθμίσεις java

 https://www.youtube.com/watch?v=NRnU1u5Kkk4&list=UUfSxaFR88MY-mEoSZqggPhg

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

δημιουργία λογαριασμού σε εκπαιδευτικές κοινότητες

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Η πραγματική μάθηση απαιτεί χρόνο…

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης του audacity

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

διαδραστικό παιχνίδι

Οδηγίες δημιουργίας διαδραστικής εφαρμογής με λογισμικό παρουσίασης

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

comics in education

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Το μαγεμένο δάσος και ……

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Google earth

Το λογισμικό Google Earth επιτρέπει στον υπολογιστή σας να γίνει ένα εργαλείο περιήγησης στον κόσμο. Η εφαρμογή με τη βοήθεια  δορυφορικών φωτογραφιών καθώς και με αεροφωτογραφίες πολύ μεγάλης ανάλυσης επιτρέπει στο χρήστη να βλέπει με λεπτομέρειες διάφορες τοποθεσίες του κόσμου. Δίνεται η δυνατότητα αποθήκευσης εικόνων ή και εκτύπωσης. Η ανάλυση είναι τόσο μεγάλη που αν ο χρήστης είναι κάτοικος μιας μεγάλης πόλης μπορεί  να εντοπίσει τη γειτονιά του και το σπίτι του.  Το λογισμικό έχει ελεύθερη άδεια χρήσης και μπορούν τα σχολεία να το κατεβάσουν από τον παρακάτω σύνδεσμο.

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | 1 σχόλιο

Λογισμικά προσομοίωσης

Το Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α. είναι ένα ολοκληρωμένο μαθησιακό περιβάλλον, υποστηριζόμενο από υπολογιστές, που αποσκοπεί στην υποβοήθηση της διδασκαλίας της Φυσικής του Γυμνασίου(Δημοτικού), με έμφαση στις έννοιες που οι μαθητές και οι μαθήτριες αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες γνωστικές δυσκολίες στην κατανόησή τους.

Η επιλογή των θεματικών ενοτήτων και η εκπαιδευτική σχεδίαση υπαγορεύθηκαν από τα πορίσματα της έρευνας της Γνωσιακής Επιστήμης και της Διδακτικής της Φυσικής, που εντοπίζουν τις ιδιαίτερες δυσκολίες που έχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στην κατανόηση πολλών φυσικών φαινομένων  – και εννοιών, σε όλο το φάσμα της ύλης της Φυσικής του Γυμνασίου, τα οποία εισάγουν παρανοήσεις και αδρανή γνώση.

Για το σκοπό αυτό έχουν αναπτυχθεί σενάρια στις παρακάτω διδακτικές ενότητες – μικρόκοσμους με στοιχεία διερευνητικού περιβάλλοντος που θα υποστηρίζονται από προτάσεις – δραστηριότητες για διδακτική αξιοποίηση. Για αυτές τις ενότητες θα αναπτυχθούν και τα αντίστοιχα φυσικά μοντέλα όπου αυτό είναι δυνατό:

1.Θερμότητα:

  •  Διαστολή των σωμάτων (στερεών, υγρών, αερίων)
  • Αλλαγή φυσικής κατάστασης

 2.Οπτική:

Ανάκλαση του φωτός

  •  Διάθλαση του φωτός
  • Ανάλυση – Σύνθεση του φωτός
  • Ευθύγραμμη διάδοση του φωτός

3.Μηχανική:

  •   Ελεύθερη πτώση

4.Ηλεκτρισμός:

  •  Πηγές, καταναλωτές, όργανα μέτρησης
  •   Κλειστό κύκλωμα – συνδεσμολογίες

Ο μαθητής ή η μαθήτρια εργάζεται πάνω στα σενάρια που περιέχονται στο λογισμικό, εκτελεί δραστηριότητες, κάνει προβλέψεις, παρατηρεί τα αποτελέσματα των προβλέψεών του μέσα από προσομοιώσεις κινήσεων, πειραματίζεται με διαφορετικές τιμές παραμέτρων και συγκρίνει με την πραγματικότητα.

Το λογισμικό έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι απλό στη χρήση του, και να δίνει τη δυνατότητα στον μαθητή ή στη μαθήτρια να το χρησιμοποιεί ανάλογα με την γνώση του και τις ικανότητες που έχει αναπτύξει. Ο χώρος εργασίας περιλαμβάνει σκηνικά, αντικείμενα με ιδιότητες και ο μαθητής ή η μαθήτρια μπορεί να χρησιμοποιήσει εργαλεία και να αναπτύξει δραστηριότητες που παραπέμπουν σε πραγματικές καταστάσεις της καθημερινής ζωής.

από το εγχειρίδιο χρήσης του λογισμικού

Δείτε επίσης το θεωρητικό πλαίσιο https://blogs.sch.gr/groups/kseditikithessalia/documents/

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε

Διαχείριση ιστολογίου σχολικού δικτύου

Δημοσιεύθηκε στη Επιμόρφωση | Σχολιάστε