Στη φετινή σύνοδο της WISE για την παγκόσμια καινοτομία και εκπαίδευση, οι ειδικοί εξετάζουν αν η αυξανόμενη τεχνολογία συνεπάγεται το τέλος των εκπαιδευτικών και κατά πόσο οι επιστήμες και η τεχνολογία μπορούν να βοηθήσουν στη διδασκαλία.
Το 90% των ειδικών εκτιμά, ότι η τεχνολογία είναι ένα καλό εργαλείο, αρκεί οι καθηγητές να εκπαιδεύονται.
«Δεν ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν, ότι δεν χρειαζόμαστε καθόλου τους δασκάλους. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι διαφορετικοί, πιο εκπαιδευμένοι και ενημερωμένοι για τον κόσμο, έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις συνθήκες της περίπλοκης και γρήγορης εποχής που ζούμε», υποστηρίζει ο Πάζι Σάλμπεργκ, ειδικός στην εκπαίδευση.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες πολλά παιδιά αρχίζουν να ξεχνούν τον γραφικό τους χαρακτήρα εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης ταμπλετών.
«Πώς μπορούμε να στρατολογήσουμε τον απλό κόσμο, που μπορεί να μην είναι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί, αλλά θεωρούν, ότι μπορούν βοηθήσουν στην εκπαίδευση των νέων; Αυτό μπορούν να το κάνουν για παράδειγμα οι παππούδες και οι γονείς.. », εξηγεί η Κέιτι Σέιλς εκπαιδευτικός και σχεδιάστρια παιχνιδιών.
Όλο και περισσότερες χώρες εντάσσουν τις θετικές επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά στα προγράμματα των σπουδών τους.
«Πιστεύω ότι αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε, ότι οι τέχνες, οι επιστήμες και το θέατρο πρέπει να είναι συμπληρωματικές σπουδές στις θετικές επιστήμες. Είναι λάθος να νομίζουμε, ότι η επιπρόσθετη μελέτη μαθηματικών και τεχνολογίας θα βελτιώσει τα πράγματα», δηλώνει ο Πάζι Σάλμπεργκ.
Το χάσμα των δύο φύλων στις θετικές επιστήμες είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
«Δυστυχώς για πολλά χρόνια στις θετικές επιστήμες υπήρχε ένα χάσμα ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά πρέπει να μελετήσουμε τα στοιχεία με μεγαλύτερη προσοχή», λέει η Μάτζι Άντεριν Πόκοκ, που ειδικεύεται στην επιστήμη του διαστήματος.