Ερωτηματολόγιο Ομάδας Β Α12
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfX4eVO0__GELHTUc7y5qENGW8ghL1CoIO8lJ530659iFLQJw/viewform?usp=sf_link
Ερωτηματολόγιο Ομάδας Β Α12
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfX4eVO0__GELHTUc7y5qENGW8ghL1CoIO8lJ530659iFLQJw/viewform?usp=sf_link
Ανοίγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε οδηγίες και υλικό για να υλοποιήσετε ένα σχετικά απλό animation χρησιμοποιώντας το λογισμικό Gimp.
Ακολουθήστε τις οδηγίες στο φύλλο εργασίας και καλή δημιουργική απασχόληση…
Η παραπάνω δραστηριότητα προτείνεται από τις Οδηγίες Διδασκαλίας του μαθήματος της Β΄ τάκης ΕΠΑΛ του τομέα Πληροφορικής, Βασικά Θέματα Πληροφορικής, στα πλαίσια της διδασκαλίας των εργαστηριακών ωρών της παραγράφου 1.6.4 Επεξεργασία 2D animation.
Ο παρακάτω υπερσύνδεσμος σας οδηγεί στην ιστοσελίδα www.purposegames.com και συγκεκριμένα στο παιχνίδι Heximal test.
Σας δίνονται 16 αριθμοί των 4 ψηφίων στο δυαδικό αριθμητικό σύστημα και καλείστε να βρείτε σε ποιο ψηφίο του δεκαεξαδικού αντιστοιχεί καθένας.
Νικητής είναι όποιος ολοκληρώσει τις προσπάθειές του με το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας και στο μικρότερο χρόνο.
Κλικ στον παρακάτω υπερσύνδεσμο λοιπόν και ξεκινάμε…
Η δραστηριότητα προτείνεται από τις Οδηγίες Διδασκαλίας του μαθήματος της Β΄ τάκης ΕΠΑΛ του τομέα Πληροφορικής, Βασικά Θέματα Πληροφορικής, στα πλαίσια της εργαστηριακής ώρας διδασκαλίας της ενότητας 2.3 Μετατροπή Βάσης Αριθμού.