Διερμηνευτής της Γλώσσας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Δεν υπάρχουν σχόλια »

https://alkisg.mysch.gr/downloads/

Διερμηνευτής της Ψευδογλώσσας

Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

https://pseudo.gloglossa.gr/

Ιστοσελίδα με υλικό για την Πληροφορική στο σχολείο

χρήσιμοι σύνδεσμοι Δεν υπάρχουν σχόλια »

 

https://nickpapag.sites.sch.gr/

Εξεταστέα ύλη ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) 2021-2022

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Δεν υπάρχουν σχόλια »

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΒΙΒΛΙΑ 2021-2022

ΒΙΒΛΙΟ 1: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», Βιβλίο Μαθητή, Γ΄ Γενικού Λυκείου των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος».

ΒΙΒΛΙΟ 2: «Πληροφορική», Γ’ Τάξη Γενικού Λυκείου, Βιβλίο Μαθητή, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό των Γραμμένου Ν., Γούσιου Αν., κ.ά., έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος».

Από το ΒΙΒΛΙΟ 1: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», Βιβλίο Μαθητή, Γ΄ Γενικού Λυκείου των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος» Από το ΒΙΒΛΙΟ 2: «Πληροφορική», Γ’ Τάξη Γενικού Λυκείου, Βιβλίο Μαθητή, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό, Γραμμένος Ν., Γούσιου, Αν., κ.ά., έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος»
1. Ανάλυση Προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3 Δομή προβλήματος.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων.
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος.
2.2 Σπουδαιότητα αλγορίθμων.
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4 Βασικές συνιστώσες / εντολές ενός αλγορίθμου.

2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών.
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.

3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι Ενότητα 1. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα.
3.2 Αλγόριθμοι+ Δομές Δεδομένων = Προγράμματα.
3.3 Πίνακες.
3.4 Στοίβα. 1.1 Στοίβα

1.1.1 Παραδείγματα υλοποίησης στοίβας με χρήση μονοδιάστατου πίνακα

1.1.2 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

3.5 Ουρά. 1.2 Ουρά

1.2.1 Παραδείγματα υλοποίησης ουράς με χρήση μονοδιάστατου πίνακα

1.2.2 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

3.6 Αναζήτηση.
3.7 Ταξινόμηση.
1.3 Άλλες δομές δεδομένων

1.3.1 Λίστες
1.3.2 Δένδρα
1.3.3 Γράφοι
1.3.4 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

4. Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων Ενότητα 2. Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων
4.1 Ανάλυση προβλημάτων.
2.1 Μέθοδος Διαίρει και Βασίλευε.
6. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.

6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.

6.5 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
7. Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.
8. Επιλογή και Επανάληψη Ενότητα 3. Επιλογή και Επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής.

8.1.1 Εντολή ΑΝ.
8.1.2 Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ.

3.1 Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ
3.1.1 Παραδείγματα με χρήση της εντολής ΕΠΙΛΕΞΕ
3.1.2 Ερωτήσεις – Ασκήσεις
8.2 Εντολές επανάληψης.

8.2.1 Εντολή ΟΣΟ … ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ.
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ … ΑΠΟ … ΜΕΧΡΙ.

9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.
10.  Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.

10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.

10.6 Εμβέλεια μεταβλητών – σταθερών.
Ενότητα 4. Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
4.1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: ένας φυσικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων

4.2 Χτίζοντας Αντικειμενοστραφή Προγράμματα
4.2.1 Μεθοδολογία
4.2.2 Διαγραμματική αναπαράσταση

4.3 Ομαδοποίηση Αντικειμένων σε Κλάσεις: Αφαιρετικότητα και Ενθυλάκωση
4.3.1 Παραδείγματα Διαγραμματικής Αναπαράστασης Κλάσεων

4.4 Η Αντικειμενοστραφής «Οικογένεια»: Κλάσεις – Πρόγονοι, Κλάσεις – Απόγονοι

4.5 Ορίζοντας την Κατάλληλη Συμπεριφορά: Πολυμορφισμός

4.6 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

13. Εκσφαλμάτωση Προγράμματος Ενότητα 5 Εκσφαλμάτωση προγράμματος
13.1 Κατηγορίες λαθών. 5.1 Κατηγορίες Λαθών

5.1.1 Συντακτικά λάθη

5.1.2 Λάθη που οδηγούν σε αντικανονικό τερματισμό του προγράμματος

5.1.3 Λογικά λάθη

13.2 Εκσφαλμάτωση. 5.2 Εκσφαλμάτωση

5.2.1 Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επιλογής

5.2.2 Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επανάληψης

5.2.3 Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών σε πίνακες

5.2.4 Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στα υποπρογράμματα

5.2.5 Μέθοδος ελέγχου «Μαύρο Κουτί»

5.3 Ερωτήσεις – Ασκήσεις

Επισημάνσεις
Οι μαθητές να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στα ανωτέρω διδακτικά βιβλία, εκτός και αν η εκφώνηση της άσκησης αναφέρεται και ζητά άλλη μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου, όπως περιγράφεται στην παράγραφο 2.3 του ΒΙΒΛΙΟΥ 1 «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», Βιβλίο Μαθητή, Γ΄ Γενικού Λυκείου των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος».

 

AppInventor

Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

Aσκήσεις στο AppInventor

 

Game maker

Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

Αρχεία εγκατάστασης game maker

 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΝΕΦΟΣ

Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα εκπαιδευτικό σενάριο γνωριμίας με ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΝΕΦΟΣ και τις εφαρμογές του

http://aesop.iep.edu.gr/node/11709

 

 

 

HTML

Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα εκπαιδευτικό σενάριο γνωριμίας με την γλώσσα προγραμματισμού HTML

http://aesop.iep.edu.gr/node/7259/1893

 

 

Εφαρμογές Πληροφορικής – το βιβλίο

Εφαρμογές Πληροφορικής Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το βιβλίο σε ψηφιακή μορφή

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A121/782/5103,23259/

CODING RESOURCES FROM GREECE

Εφαρμογές Πληροφορικής, Χρήσιμες διευθύνσεις Δεν υπάρχουν σχόλια »

υλικό για προγραμματισμό και για τις 3 τάξεις του Λυκείου!

a) https://codeweek.eu/

CodeWeekES

b)https://code.org/

 


© 2024 Αθηνά Κόλλια.
   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
RSS άρθρων RSS Σχολίων Σύνδεση