ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Εάν πρόκειται να συναντήσω άτομα που γνώρισα από το Διαδίκυυο, η συνάντηση πραγματοποιείται οπωσδήποτε σε δημόσιο χώρο και οι γονείς μου είναι παρόντες.

Δεν δίνω μέσω του Διαδικτύου τη διεύθυνση της κατοικίας μου, τον αριθμό του τηλεφώνου μου,το όνομα του σχολείου μου ή την φωτογραφία μου.

Δεν πρέπει να δίνω σε κανέναν τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού που έχω στο Διαδίκτυο ( διότι θα μπορούσαν να προφασιστούν ότι είμαι  εγώ ή να διαβάσουν τα ηλεκτρονικά μηνύματά μου).

Δεν δίνω ποτέ τον κωδικό μου ή  τον αριθμό πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού, εάν οι γονείς μου δεν τον γνωρίζουν, γιατί τα άτομα αυτά μπορούν να με κλέψουν.

Ξέρω ότι τα άτομα που γνωρίζω στο Διαδίκτυο δεν είναι πάντοτε αυτά που ισχυρίζονται ότι είναι .  Αυτό ισχύει ακόμη  και για αυτούς με τους  οποίους αλληλογραφώ. Πιθανόν να θέλουν να με εξαπατήσουν.

Είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός κατά τη διάρκεια συνομιλίας σε   δωμάτια επικοινωνίας   (chat rooms). Χρησιμοποιώ χώρους συνομιλίας που είναι για παιδιά της ηλικίας μου μόνο.

Είναι καλό να θυμάμαι ότι εάν κάποιος μου προσφέρει κάτι που μου φαίνεται υπερβολικό για να είναι αλήθεια , ίσως πρόκειται για κάποιο τέχνασμα!

Πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγω τους κόμβους που είναι  για τους    άνω των 18 ετών.  Οι προειδοποιήσεις  υπάρχουν  για  να  με προστατέψουν. Οι κόμβοι  για τους ενήλικες  μπορεί ορισμένες  φορές  να κοστίσουν πολύ ακριβά  στον τηλεφωνικό μου λογαριασμό.

Δεν πρέπει να  κλικάρω  στους συνδέσμους  του Διαδικτύου  που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά μηνύματα, και να μην ανοίγω τα  ηλεκτρονικά  μηνύματα  που προέρχονται  από άτομα  που δεν γνωρίζω  ή δεν εμπιστεύομαι.

Το ίδιο ισχύει και για την τηλεφόρτωση  αρχείων από κόμβους του Διαδικτύου. Πιθανόν να μεταδοθεί ιός στον υπολογιστή μου  ή σε κάποιο άλλο αρχείο  που θα μπορούσε να τον βλάψει ή να τον καταστρέψει.

Έαν κάποιος μου στείλει ένα απρεπές μήνυμα ή μία απρεπή εικόνα, σταματώ αμέσως τη συνομιλία  και το αναφέρω στους γονείς μου.Ομοίως , δεν στέλνω ποτέ  απρεπή ή ενοχλητικά ηλεκτονικά  μηνύματα. Πρέπει να σέβομαι τους συνομιλητές μου στο Διαδίκτυο όπως θέλω να σέβονται και αυτοί εμένα.

 

 

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εθισμός στο Διαδίκτυ μπορεί να προκύψει με την πολύωρη ενασχόληση ατόμων σε διαδικτυακές δραστηριότητες όπως είναι τα παιχνίδια,δωμάτια συζητήσεων ηλεκτρονικός τζόγος και άλλα.

Ένα άτομο είναι εθισμένο στο Διαδίκτυο όταν  κάνει κατανάλωση υπερβολικού χρόνου ή και χρήματος σε δραστηριότητες σχετικές με το Διαδίκτυο. Τότε προκύπτουν άγχος .έμμονη σκέψη για το Διαδίκτυο , όνειρα για το Διαδίκτυο . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να παραμελούν την προσωπική τους υγεία, να γευματίζουν ανθυγιεινά να μην έχουν ενδιαφέροντα,να  εγκαταλείπουν το σχολείο , να έχουν μεγάλη ένταση και θυμό

Για να αντιμετωπίσουμε τον εθισμό στο διαδίκτυο, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε το πρόβλημα.  Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο με μέτρο και συμπεριλαμβάνουμε στο πρόγραμμά μας  εναλλακτικές δραστηριότητες όπως ενασχόληση με ομαδικά  αθλήματα, χορωδίες χορό και άλλα. Μπορούμε να ελέγχουμε το χρόνο που περνούν τα παιδιά μας στο Διαδίκτυο εγκαθιστώντας ειδικά λογισμικά. Ως γονείς πρέπει να συζητάμε με τα παιδιά μας κανόνες χρήσης του Διαδικτύου και να δίνουμε εναλλακτικές επιλογές απασχόλησης.

Οι ομάδες με τον υψηλότερο κίνδυνο για εθισμό είναι οι έφηβοι και οι φοιτητές. Το πρώτο μισό του 2009, 50 έφηβοι προσήλθαν στη μονάδα εφηβικής υγείας του νοσοκομείου “Αγλαία Κυριακού”στην Αθήνα και 25 στο Ειδικό Κέντρο του “Ιπποκράτειου” νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης , λόγω διάγνωσης εθισμού στο Internet.

Αλλά έχουμε και περιπτώσεις ενηλίκων. Το πρόβλημα αρχίζει όταν η κατάχρηση του Διαδικτύου διαλύει τη ζωή μας ή λειτουργεί ως υποκατάστατο.Το Internet μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη και οι φανατικοί χρήστες του Διαδικτύου τείνουν να γίνουν τελείως αντικοινωνικοί.

 ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Ο εθισμός σε διαδικτυακά παιχνίδια όπως το WoW. Το παιχνίδι αυτό έχει δημιουργήσει εκατομύρια φανατικούς φίλους σε όλον τον κόσμο. Οι ίδιοι οι φίλοι του παιχνιδιού παραδέχονται ότι το παιχνίδι αυτό έχει επηρεάσει την πολιτιστική τους  ταυτότητα. Επίσης ένα διαδικτυακό παιχνίδι είναι και το Secont Life το οποίο επηρεάζει αυτούς που θα ήθελαν μια δεύτερη ζωή, μια δεύτερη ευκαιρία. Τους  κάνει να ζουν σε ένα ψεύτικο κόσμο , ο οποίος επηρεάζει την ψυχοσύνθεσή τους. Έναν Έλληνα 17χρονο τον έκαναν να  πιστέψει ότι έχασε 17000 ευρώ και αυτό τον οδήγησε σε απόπειρα αυτοκτονίας.

“Τζαφάρ”: το ελληνικό χαστούκι ενάντια στον ρατσισμό κάνει πάταγο


Το σενάριο εκτυλίσσεται στο χώρο αναμονής, στο διάδρομο ενός νοσοκομείου. Μια τριμελής οικογένεια καταφθάνει και επιδεικτικά παίρνει τις αποστάσεις της από τον Τζαφάρ, έναν αλλοδαπό, που ήδη περιμένει έξω από το ιατρείο. Οι γονείς αποτρέπουν την μικρή τους κόρη, Άννα να καθίσει δίπλα του, ενώ ο πατέρας στέκεται όρθιος, παρά το κενό κάθισμα που είναι διαθέσιμο.

Όταν ο γιατρός καλεί και τους τέσσερις στο γραφείο του, η αποκάλυψη του θα ανατρέψει τα πάντα.

Η συνέχεια επί της οθόνης…“Τζαφάρ”: το ελληνικό χαστούκι ενάντια στον ρατσισμό κάνει πάταγο

Το Πυθαγόρειο θεώρημα

Το σχήμα του Πυθαγορείου θεωρήματος
Το σχήμα του Πυθαγορείου θεωρήματος

Το Πυθαγόρειο θεώρημα είναι ένα από τα πιο σημαντικά θεωρήματα με πολλές εφαρμογές.

Η ανακάλυψη του θεωρήματος ,αν και παραδοσιακά αποδίδεται στον Πυθαγόρα τον Σάμιο (585-500 π.Χ),

δεν είναι βέβαιο ότι έγινε από αυτόν ή από κάποιον από τους μαθητές του στην Πυθαγόρειο Σχολή  που ίδρυσε.

Όμως είναι βέβαιο πως είτε ο ίδιος είτε οι μαθητές του διατύπωσαν  την πρώτη απόδειξη. Σύμφωνα με την παράδοση ,οι  θεοί ανακοίνωσαν στον Πυθαγόρα το ομώνυμο θεώρημα και όταν το απέδειξε ,για να τους  ευχαριστήσει, έκανε  θυσία εκατό βοδιών .Για το λόγο αυτό ,το Πυθαγόρειο θεώρημα αναφέρεται συχνά και ως θεώρημα της εκατόμβης.Οι Πυθαγόρειοι  διατύπωσαν  και  απέδειξαν  και το αντίστροφο του θεωρήματος.