akarabin's blog

Απλά ένα ακόμα ιστολόγιο Blogs.sch.gr

  • Καιρός

  • Ώρα


  • Σεπτεμβρίου 2017
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Kατηγορίες

GetLoupe: Διαδικτυακό εργαλείο δημιουργίας κολάζ

Συγγραφέας: akarabin στις 27/05/2014

Το GetLoupe είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο δημιουργίας κολάζ εικόνων. Μας επιτρέπει να κατασκευάσουμε κολάζ σε διάφορα μοναδικά σχήματα όπως καρδούλες, προσωπάκια, ζωάκια, σύμβολα και πολλά άλλα. Είναι αρκετά εύκολο και γρήγορο στη χρήση.

getloupeΑν δεν έχουμε δημιουργήσει κολάζ με εικόνες είναι μια ευκαιρία να δοκιμάσουμε. Η δημιουργία κολάζ με εικόνες αποτελεί μια δημιουργική εργασία για τον ελεύθερο χρόνο μας, μια ενδιαφέρουσα εμπειρία χρήσης σύγχρονων διαδικτυακών εργαλείων αλλά επίσης, θα μπορούσε να είναι, και ένα επιμέρους «παραδοτέο» μιας εκδρομής, μιας περιβαλλοντικής επίσκεψης, μιας εργασίας όπου θα παρουσιάζαμε μια ομάδα φωτογραφιών ή άλλων εικόνων ως μια «ενιαία εικόνα».

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες δημιουργίας κολάζ που μας προσφέρει η ιστοσελίδα. Το κολάζ, δωρεάν στη χαμηλή ανάλυση, μπορούμε να το κατεβάσουμε στον υπολογιστή μας, να το διαμοιραστούμε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση του κολάζ στο διαδίκτυο ή/και να ενσωματώσουμε τον κώδικα της σελίδας του σε δικές μας σελίδες στο διαδίκτυο. Αν έχουμε συνδεθεί μέσω λογαριασμών μας κοινωνικής δικτύωσης μπορούμε να κάνουμε άμεση διαμοίραση σε αυτούς. Σε περίπτωση, όμως, που θέλουμε να αποθηκεύσουμε τις δημιουργίες μας με καλή ανάλυση και χωρίς το υδατογράφημα με το δικτυακό τόπο του εργαλείου, θα πρέπει να πληρώσουμε 5$ το μήνα.

getloupe_kalwntexnvn

Με το getloop μπορούμε να προσθέσουμε φωτογραφίες απευθείας από τους λογαριασμούς που διαθέτουμε σε Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr…  Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να συνδέσουμε το λογαριασμό μας με το googledrive και να εισάγουμε εικόνες από οπουδήποτε.

Υπάρχουν πάνω από εκατόν εξήντα σχήματα που μπορούμε να επιλέξουμε για να διαμορφώσουμε τα κολάζ μας ενώ έχουμε τη δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε κείμενο ή να ζωγραφίσουμε τα δικά μας σχήματα που θα χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα για να τοποθετήσει τις εικόνες μας. Το κείμενο που μας δίνει τη δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε είναι μέχρι 8 χαρακτήρες αλλά πρακτικά μέχρι 5 χαρακτήρες τους εμφανίζει χωρίς πρόβλημα.

Για να αποθηκεύουμε τις εικόνες μας θα πρέπει να δημιουργήσουμε λογαριασμό.
Μπορούμε να αλλάξουμε το αρχικό σχήμα του κολάζ μας, να μετακινήσουμε τις εικόνες μόνοι μας αλλά και να αλλάξουμε το μέγεθός τους. Το αρνητικό είναι ότι, από την στιγμή που το αποθηκεύσουμε δεν μπορούμε να κάνουμε επεξεργασία. Θα πρέπει να πραγματοποιήσουμε όλη τη διαδικασία εισαγωγής φωτογραφικών από την αρχή.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η δυνατότητα «πετάγματος» και μεγέθυνσης των εικόνων καθώς περνά από πάνω τους το ποντίκι. Αν επιλέξουμε την εικόνα αυτή θα ανοίξει σε ξεχωριστό παράθυρο.
Με το getloop μπορούμε να δημιουργήσουμε και ηλεκτρονικές κάρτες . Υπάρχει και ένα παιχνίδι εύρεσης εικόνων μέσα σε κολάζ με περιορισμό χρόνου. Οι δυνατότητες αυτές δεν παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Ιδέες/ παραδείγματα για τη δημιουργία κολάζ μπορούμε να δούμε εδώ

Ένα κατατοπιστικό βιντεάκι για τη λειτουργία είναι και το παρακάτω:

 

Καλές δοκιμές 😉

Κατηγορία education, technology, tool, web2.0, διαδίκτυο, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Πληροφορική και Κυκλαδικός Πολιτισμός

Συγγραφέας: akarabin στις 26/05/2014

Τη φετινή σχολική χρονιά αποφασίσαμε να συνδέσουμε την Πληροφορική με τον Κυκλαδικό Πολιτισμό –και όχι μόνο.

Χρησιμοποιήθηκαν δύο σενάρια. Ένα για την Α’ Γυμνασίου και ένα για την Β’ Γυμνασίου.

Για την Α’ Γυμνασίου:

Οι μαθητές εφάρμοσαν ένα κατάλληλα τροποποιημένο εκπαιδευτικό σενάριο, της Α’ τάξης Γυμνασίου πρώην πιλοτικών σχολικών μονάδων,  με τίτλο «Μυστικός Κώδικας».

Με το σενάριο αυτό δημιουργούμε πολυτροπικό κείμενο καλύπτοντας πολλούς από τους διδακτικούς στόχους του κεφαλαίου 10 (Επεξεργασία Κειμένου) της Πληροφορικής Α’ Γυμνασίου. Υλοποιήθηκε στο τέλος του κεφαλαίου ως εξάσκηση πάνω σε όσα έχουν μάθει οι μαθητές στο συγκεκριμένο κεφάλαιο χρησιμοποιώντας αντικείμενα σχεδίασης που θα έπρεπε να τα προσαρμόσουν σε κελιά πίνακα. Στη συνέχεια έγραψαν, έχοντας ως πρωταγωνιστές κυκλαδικά ειδώλια, κωδικοποιημένες λέξεις ή/και διαλόγους σύμφωνα με τους κώδικες που είχαν δημιουργήσει.

 

kikladikosA

 

 

Για την Β’ Γυμνασίου:

Οι μαθητές υλοποίησαν ένα εκπαιδευτικό σενάριο δημιουργίας μιας φανταστικής ιστορίας με ειδώλια της κυκλαδικής εποχής. Τα ειδώλια αυτά θα μπορούσαν να τα εντοπίσουν στον δίσκο του τοπικού δικτύου, να τα κατεβάσουν από συγκεκριμένες σελίδες στο διαδίκτυο και να τα χρησιμοποιήσουν ως έχουν ή/και να τα τροποποιήσουν κατάλληλα για να ταιριάζουν με την ιστορία που ήθελαν να δημιουργήσουν.

Με τον τρόπο αυτό επαναλαμβάνουν βασικές ενέργειες του προγράμματος παρουσίασης, εισάγουν εικόνες, επεξεργάζονται, αποθηκεύουν, χρησιμοποιούν αυτόματα σχήματα της λωρίδας σχεδίασης ενώ γίνονται δημιουργικοί φτιάχνοντας τη δική τους ιστορία.

 

kikladikosB

 

 

Κατηγορία education, learning, pedagogic, technology, tool, web2.0, δραστηριότητες, εκπαίδευση, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Συνέντευξη με τον αρχιτέκτονα κύριο Ευταξιόπουλο

Συγγραφέας: akarabin στις 25/05/2014

Ε. Μέρος

Εργασία στο πλαίσιο συνθετικών έργων του μαθήματος Πληροφορικής Γ” Γυμνασίου σε συνδυασμό με το πρόγραμμα  «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου», του τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α” Αθήνας, και της δράσης «Διάλογοι», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέντευξημε τον αρχιτέκτονα κύριο Δημήτρη Ευταξιόπουλο

 

Αποφώνηση της συνέντευξης:

 

Sinent_E-Eutaxiopoulos

 

 

 

Συνέντευξη:

 

Κατηγορία education, learning, technology, tool, web2.0, διαδίκτυο, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Συνέντευξη με τον κ. Ιωάννου

Συγγραφέας: akarabin στις 24/05/2014

Δ. Μέρος

Εργασία στο πλαίσιο συνθετικών έργων του μαθήματος Πληροφορικής Γ” Γυμνασίου σε συνδυασμό με το πρόγραμμα  «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου», του τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α” Αθήνας, και της δράσης «Διάλογοι», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέντευξη με τον κύριο Βασίλη Ιωάννου, παλιό κάτοικο της περιοχής.

 

 Αποφώνηση της συνέντευξης:

Συνέντευξη με τον κύριο Βασίλη Ιωάννου

 

 

Συνέντευξη:

 

Κατηγορία education, learning, technology, tool, web2.0, διαδίκτυο, εκπαίδευση, κοινωνικά δίκτυα, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Συνεντεύξεις με τους κυρίους Γλεντζάκη και Καριοφύλλη

Συγγραφέας: akarabin στις 23/05/2014

Γ. Μέρος

Εργασία στο πλαίσιο συνθετικών έργων του μαθήματος Πληροφορικής Γ” Γυμνασίου σε συνδυασμό με το πρόγραμμα  «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου», του τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α” Αθήνας, και της δράσης «Διάλογοι», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέντευξη με τους κυρίους:

– Ανδρέα Γλεντζάκη (εγγονό του Ανδρέα Γλεντζάκη στο καφενείο του οποίου έγινε η παράδοση Αθήνας-Πειραιά στους Γερμανούς) και

– Θανάση Καριοφύλλη (κάτοικου της περιοχής, ιδιοκτήτη της μοναδικής μονοκατοικίας που έχει απομείνει στην αρχή της Λ. Αλεξάνδρας).

 

Αποφώνηση της συνέντευξης:

 Συνέντευξη με τους κυρίους Γλεντζάκη και Καριοφύλλη

 

Συνέντευξη:

 

 

 

Κατηγορία education, learning, tool, web2.0, διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Περίπτερα και περίπτερα της περιοχής μας

Συγγραφέας: akarabin στις 22/05/2014

Οι παρακάτω εργασίες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής σε συνδυασμό με τη δράση «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ και το περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται στο σχολείο μου».

Οι μαθητές βρήκαν πληροφορίες στο διαδίκτυο για το περίπτερο, πήραν αρκετές φωτογραφίες από περίπτερα της περιοχής καθώς και  συνεντεύξεις από εργαζόμενους σε αυτά. Με το υλικό που συνέλλεξαν δημιούργησαν τις παρουσιάσεις τους τις οποίες και ανεβάσαμε στο διαδίκτυο.

Περίπτερο και περίπτερα της γειτονιάς μας:

 

Ενδεικτικές συνεντεύξεις από εργαζόμενους στα περίπτερα της γειτονιά μας:

 

Σύνοψη από τις συνεντεύξεις από τους εργαζόμενους στα περίπτερα:

periptera

 

Κατηγορία education, learning, pedagogic, technology, tool, web2.0, διαδίκτυο, δραστηριότητες, εκπαίδευση, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

«Φαίνεσθαι» και «Είναι» – Ο μύθος του Νάρκισσου

Συγγραφέας: akarabin στις 21/05/2014

«Φαίνεσθαι» και «Είναι» Μέρος  Ε.

Ο μύθος του Νάρκισσου

Εργασία μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος Πληροφορικής και της δράσης «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Οι μαθητές παρουσιάζουν την εκδοχή του Οβίδιου.

 

Κατηγορία education, technology, tool, web2.0, εκπαίδευση, κοινωνικά δίκτυα, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Hydrobots. Δημιουργώντας τους δημιουργούς του μέλλοντος

Συγγραφέας: akarabin στις 20/05/2014

Τα Hydrobots, τα ρομπότ του νερού, είναι φτιαγμένα από απλά υλικά και δίνουν την ευκαιρία στους λάτρεις των κατασκευών να φτιάξουν ένα τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο όχημα, το οποίο μπορεί να πάει όσο βαθιά επιθυμεί ο δημιουργός του για να εξερευνήσει τον πυθμένα της θάλασσας, της λίμνης ή του ποταμού.

Με τη βοήθεια αισθητήρων και άλλων συσκευών που μπορεί να προσθέσει ο δημιουργός του, το Hydrobot μπορεί να κάνει μετρήσεις βάθους, να λάβει δείγματα νερού για ανάλυση, αλλά και να τραβήξει μοναδικές υποθαλάσσιες φωτογραφίες ή video.

Το σχολείο μας συμμετείχε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα αυτό. Το Hydrobot φέρνει στην Ελλάδα το Ίδρυμα Ευγενίδου, σε συνεργασία με το εργαστήριο Sea Grant του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μασαχουσέτης (MIT). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα θαλάσσιας ρομποτικής βασισμένο στο SeaPerch.

Πληροφορίες θα βρείτε στον δικτυακό τόπο που έχει δημιουργηθεί για το πρόγραμμα αυτό εδώ.

Οι μαθητές/ πρωταγωνιστές της κατασκευής του ρομπότ του νερού μας παρουσιάζουν τα προβλήματα και τις εντυπώσεις τους από την πρώτη φάση κατασκευής του μέχρι και την αρχική κατάδυση του Hydrobot σε πισίνα.

hydrobot-56

Κατηγορία education, learning, pedagogic, technology, διαδίκτυο, εκπαίδευση, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Συνεντεύξεις γονέων μαθητών

Συγγραφέας: akarabin στις 19/05/2014

Β. Μέρος

Εργασία στο πλαίσιο των προγραμμάτων  «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» του τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α” Αθήνας και της δράσης «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέντευξη γονέων μαθητών της σχολικής μας μονάδας.

 

Sinent_Bgoneismathitwn

Κατηγορία education, learning, pedagogic, technology, tool, web2.0, διαδίκτυο, δραστηριότητες, έρευνα, κοινωνικά δίκτυα, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Αμπελόκηποι Αθήνας: Συνεντεύξεις κατοίκων πολυκατοικίας

Συγγραφέας: akarabin στις 18/05/2014

Α. Μέρος

Εργασία στο πλαίσιο των προγραμμάτων  «Ερευνώ και μελετώ το περιβάλλον που βρίσκεται το Σχολείο μου» του τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Α” Αθήνας και της δράσης «Διάλογοι» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Συνέντευξη κατοίκων γειτονικής, με το σχολείο μας,  πολυκατοικίας

 

Sinent_Apolikatoikia

 

Κατηγορία education, learning, tool, web2.0, διαδίκτυο, έρευνα, τεχνολογία, ΤΠΕ | Με ετικέτα: , , , , , , , , , | Δε βρέθηκαν σχόλια »