ailiadi's blog

"Ποίηση, ζωγραφική, ιστορία, πολιτισμός ως έννοιες αδιαπραγμάτευτες"

Εκπαιδευτικές παρουσιάσεις-προγράμματα στη σχολική βιβλιοθήκη του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων

2ο Επαγγελματικό Λύκειο Τρικάλων
Οικισμός Πύργου-Πυργετού – Σχολική Βιβλιοθήκη
Τηλ. 24310 25299, fax: 24310 37508
Ιστοσελίδα: http://2epal-trikal.tri.sch.gr
e-mail: mail@2epal-trikal.tri.sch.gr

Εκπαιδευτικές παρουσιάσεις-προγράμματα στη σχολική βιβλιοθήκη του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων

Κατά τη διάρκεια του δευτέρου τετραμήνου του σχολικού έτους 2010-2011, η σχολική βιβλιοθήκη του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων σε συνεργασία με τις καθηγήτριες Λαμπρογιώργου Άννα, φιλόλογο, Μαρκάκη Φωτεινή, νομικό, Ντίνα Ευαγγελία, γεωπόνο, Παπαναγιώτου Γαρυφαλλιά, γεωπόνο, Μπαλάφα Μαρία, γεωπόνο, Τσιώλη Ελένη, τεχνολόγο φυτικής παραγωγής, και Ιωαννίδου Χρυσάνθη, τεχνολόγο φυτικής παραγωγής, πραγματοποίησε τις ακόλουθες εκπαιδευτικές παρουσιάσεις-προγράμματα:
Α) Περιήγηση και ξενάγηση στον κόσμο του βιβλίου : Βιβλία και εκπαιδευτικό υλικό που αναφέρεται στη Γεωπονία, την Κηπουρική, την Αρχιτεκτονική και διαμόρφωση Κήπων, την υγιεινή διατροφή: ένα από τα σημαντικότερα ζητούμενα της εποχής μας (Βιβλία, λευκώματα και εκπαιδευτικό υλικό που αναφέρεται στη Μεσογειακή Διατροφή και τις βιολογικές καλλιέργειες) και βιβλία και εκπαιδευτικό υλικό που αναφέρεται στην Τεχνολογία και τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές με σκοπό να ενημερώνονται συνοπτικά -με κείμενα αλλά και φωτογραφικό υλικό- οι χρήστες της βιβλιοθήκης αλλά και ολόκληρη η μαθητική κοινότητα για το σχετικό θεματικό υλικό.
Β) Ναζισμός και Ολοκαύτωμα: μια προσέγγιση του ρατσισμού στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία . Ο Ρατσισμός στην καθημερινότητα του σήμερα.
Γ)Εισηγήσεις και προβολές ταινιών από το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό, τη Βιντεοθήκη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και την τοποθεσία i-create του Υπουργείου Παιδείας για τους ποιητές Ν. Γκάτσο και Οδ. Ελύτη και τους πεζογράφους Αλ. Παπαδιαμάντη και Στρ. Τσίρκα.
Η υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός



Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση