Ψηφιακά Μέσα στην εκπαίδευση και την επικοινωνία
Ψηφιακά Μέσα στη σχολική τάξη; Περισσότερο άγχος για τους/τις εκπαιδευτικούς ή μία ευκαιρία να γίνει το μάθημα διασκεδαστικό και περισσότερο διαδραστικό;
Τα «Μέσα» ή αλλιώς τα «Νέα Μέσα» ή τα «Ψηφιακά Μέσα» περιγράφουν μορφές επικοινωνίας που σχετίζονται με συγκεκριμένους τρόπους αναπαράστασης της γνώσης και δύναται να μεταφερθούν με τη χρήση διάφορων τεχνολογιών (Σοφός & Kron, 2010).
Μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησής τους ενισχύεται η διαδραστικότητα μεταξύ εκπαιδευτικού-μαθητών/τριών-εκπαιδευτικού υλικού και παρέχονται δυνατότητες στους/στις μαθητές/τριες για ανταλλαγή ιδεών, πληροφοριών, γνώσεων, συνεργασία, ενεργή συμμετοχή και πρόσβαση στον διαδικτυακό πλούτο (Bates, 2019).
Bates, A. W. (2019). The Νature of Κnowledge and Τhe Ιmplications for Τeaching (2nd ed.). Vancouver, B.C.: Tony Bates Associates Ltd.
Σοφός, Α. & Kron, F., (2010). Αποδοτική Διδασκαλία με τη Χρήση Μέσων. Από τα πρωτογενή και προσωπικά στα τεταρτογενή και Ψηφιακά Μέσα. Αθήνα: Γρηγόρης.
Κάτω από Γενικά νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακά Μέσα στην εκπαίδευση και την επικοινωνία
Οργάνωση της εξ αποστάσεως επικοινωνίας με τα παιδιά του νηπιαγωγείου σε έκτακτη συνθήκη
Πως οι μικροί μας μαθητές θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον;
Ιδέες για τη διατήρηση μία «ζωντανής» επικοινωνίας με τα παιδιά
Εργασία με θέμα την εξ αποστάσεως επικοινωνία με τα παιδιά του νηπιαγωγείου σε έκτακτη συνθήκη
Δημιουργοί:
Μελιάδου Ελένη, Νηπιαγωγός M.Εd
Σαλαγιάννη Μαρία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60, 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Καντσού Ελένη, Νηπιαγωγός
Σουρούνη Παναγιώτα, Νηπιαγωγός
Κάτω από Γενικά νέα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οργάνωση της εξ αποστάσεως επικοινωνίας με τα παιδιά του νηπιαγωγείου σε έκτακτη συνθήκη