Εδώ και μια εβδομάδα κατασκευάζουμε μια φάρμα για να παίζουμε στην τάξη μας, εξολοκλήρου δημιουργία των παιδιών. Αφορμή ήταν τα πολλά ζωάκια στην τάξη μας αλλά και το θέμα μας «Τα ζώα της φάρμας». Ξεκινήσαμε με το διαχωρισμό τους και την οριοθέτηση ενός στάβλου.
“Χρειαζόμαστε όμως κάτι πιο μόνιμο για να συνεχίσουμε το παιχνίδι μας”
Επάνω σε ένα χαρτόνι, είπαν τα παιδιά. Και γιατί όχι ένα ολόκληρο τραπέζι για να χωρέσουν περισσότερα; πρότεινε κάποιος άλλος, μπορούμε κυρία; Το επόμενο ερώτημα μας: επάνω σε χόρτο ή σε χώμα;
Που θα μπουν τα πρόβατα, ολόκληρο κοπάδι. Τα παιδιά τα έβαλαν στη σειρά, ξεκινώντας από το μεγαλύτερο και άρχιζαν να χτίζουν γύρω τους.
Στη συνέχεια μέτρησαν πόσα τουβλάκια χρειάζονται για το ράντζο των αλόγων. Όλοι οι κατασκευαστές συμφώνησαν ότι σύμφωνα με το βίντεο που είδαμε τα άλογα χρειάζονται περισσότερο χώρο για να κινούνται. Ζωγράφισαν μια λίμνη πίσω από το ράντζο για να πίνουν νερό και να νιώθουν πιο ελεύθερα
Στο τέλος σκεφτήκαν να οδηγήσουμε το τρακτέρ, ανάλογα με το πρόγραμμα του αγρότη. Τί κάνει κάθε πρωί; ποιον στάβλο θα επισκεφτεί πρώτα; Τα παιδιά εκ περιτροπής προγραμμάτισαν το beebot, σύμφωνα με τα βίντεο που είχαν παρακολουθήσει τις προηγούμενες ημέρες για τη φροντίδα των ζώων.
Η δραστηριότητα μας συμμετέχει στο STEM Discovery campaign