ROULA ROULA

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

“Μια αληθινή ιστορία”

Απρ 202524

Ένα πρωί στο νηπιαγωγείο μας ήρθε ένας νέος μαθητής.Ήταν ένα μικρό χελωνάκι που το βρήκε ένα παιδάκι και το έφερε να δει την τάξη μας.Με αφορμή αυτό το χελωνάκι τα παιδιά σκέφτηκαν και ζωγράφισαν μια υπέροχη ιστορία.Μιας και εκείνες τις μέρες ήταν η παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου είπαμε να την δείξουμε και σε άλλα σχολεία.Στα πλαίσια της δράσης “Διαβάζουμε μαζί”μαζί με σχολεία απ’όλη την Ελλάδα ανεβάσαμε τις δράσεις μας στο συνεργατικό πάντλετ.“Διαβάζουμε Μαζί!”

 

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Για την παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου έφτιαξαν και τα δικά τους ατομικά βιβλία με πρωταγωνιστές σούπερ ήρωες,δεινόσαυρους ή ιστορίες για το διάστημα,πραγματικά εκπληκτικές!

2 Aprilioy pagkosmia mera paidikoy biblioy

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μια αληθινή ιστορία”    

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Μαρ 20256

Κάθε χρόνο, στις 6 Μαρτίου, τα σχολεία αφιερώνουν χρόνο για να μιλήσουν για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό, φαινόμενα που μπορούν να επηρεάσουν βαθιά τη ζωή των παιδιών. Στο νηπιαγωγείο, η πρόληψη ξεκινά μέσα από το παιχνίδι, τις ιστορίες και τη συνεργασία, ώστε τα παιδιά να μάθουν από νωρίς την αξία της καλοσύνης, της αποδοχής και της φιλίας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα σχολικό περιβάλλον όπου όλα τα παιδιά αισθάνονται ασφαλή, χαρούμενα και αποδεκτά. Μαζί μπορούμε να πούμε “Όχι στη βία, ναι στη φιλία!”Έτσι τα παιδιά έκαναν μια ομαδική αφίσα και έγραψαν τα συνθήματά τους!

μιλα τώρα μιλα τώρα μιλα τώρα 1 μιλα τώρα3 μιλα τώρα4

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού    

Μουσική γωνιά με ανακυκλώσιμα υλικά

Μαρ 20256

Αφορμή στάθηκε ο αγαπημένος μας Πάντινγκτον (eTwinning)που μας ζήτησησε να φτιάξουμε μουσικά όργανα με υλικά ανακύκλωσης.Έτσι τα παιδιά με μπουκαλια μίας χρήσης,καρύδια και χαρτόνια έκαναν θαύματα!

kastanietes kastanietes1 kastanietes2 kastanietes5 kastanietes6 marakes.2 marakes marakes3

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσική γωνιά με ανακυκλώσιμα υλικά    

H συνεργατική χριστουγεννιάτικη μας ιστορία με το eTwinning πρόγραμμα “Paddington and the symphony of European castle”s

Ιαν 202517

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H συνεργατική χριστουγεννιάτικη μας ιστορία με το eTwinning πρόγραμμα “Paddington and the symphony of European castle”s    

Tο κάστρο του Πάντινγκτον

Δεκ 202414

Τι είναι κάστρο;Τα παιδιά έψαξαν στο διαδίκτυο πληροφορίες και εικόνες σχετικά με τα κάστρα,έμαθαν ποιοι ζούσαν σ’αυτά και στο google earth έψαξαν κάστρα στην Ευρώπη και την Ελλάδα.Αμέσως μετά ο Πάντινγκτον μας έστειλε μήνυμα: να φτιάξουμε ένα κάστρο με ανακυκλώσιμα υλικά.Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους και ξεκινήσαμε όλοι μαζί με ενθουσιασμό να φτιάχνουμε το πιο όμορφο κάστρο.Βάλαμε το κάστρο στη γωνιά του eTwinning τοποθετήθηκαν  ιππότες και ξεκίνησε το παιχνίδι…

2 34569 8ήλιος

Φυσικά τα παιδιά έφτιαξαν κάστρα και με υλικά του σχολείου…

ΚΑΣΤΡΟ2ΚΑΣΤΡΟ1

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tο κάστρο του Πάντινγκτον    

1η συνάντηση με τους εταίρους για το πρόγραμμα eTwinning “Paddington and the symhony of European castles”

Νοέ 202417

Η πρώτη μας συνάντηση με τα σχολεία της Ρουμανίας,Ιταλίας,Πολωνίας και Γερμανίας είναι γεγονός.Κάθε σχολείο είπε στη γλώσσα της χώρας του το αγαπημένο του τραγούδι και γνώρισε τους μαθητές των άλλων χωρών!

1st meeting 33 1st meeting1

Visual Arts Why Art Is So Important Infographic in Colorful Illustrative Style page 0001

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1η συνάντηση με τους εταίρους για το πρόγραμμα eTwinning “Paddington and the symhony of European castles”    

Paddington and the symphony of European castles

Οκτ 202429

  Νέα σχολική χρονιά,νέο eΤwinning πρόγραμμα!Το δημοφιλές αρκουδάκι Πάντινγκτον θα περιοδεύσει στην Ευρώπη μέσα από τις ιστορίες πολλών  ευρωπαϊκών κάστρων.Κάθε σχολείο του έργου θα παρουσιάσει ένα κάστρο από τη χώρα του και την ιστορία του. Σε κάθε κάστρο ο Paddington θα βρει ένα μουσικό στοιχείο: στο τέλος όλα τα παιδιά θα τραγουδήσουν και θα χορέψουν ένα ξεχωριστό τραγούδι όλα μαζί!!

   Κάθε μήνα τα παιδιά θα κάνουν δράσεις θα επικοινωνούν με τους μαθητές των άλλων χωρών(Ιταλία,Γερμανία,Ρουμανία,Πολωνία) και θα ανταλλάσουν απόψεις.Ο Paddington θα ζητάει πληροφορίες και τα παιδιά θα συνεργάζονται και με δράσεις απ’όλα τα πεδία του αναλυτικού μας προγράμματος (Γλώσσα,θετικές επιστήμες,STEM ρομποτική και τέχνες)θα στέλνουν κάθε φορά όσα κατορθώνουν.

 παντινγκτον  συμφωνία

Λίγα λόγια για το eTwinning :

Το eTwinning αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.
   Το eTwinning (https://www.etwinning.net) -η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης- είναι μια ασφαλής διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες όπως κοινά έργα σχολείων σε υπερεθνικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο καθώς και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών με τη χρήση ΤΠΕ. Το eTwinning ξεκίνησε το 2005 ως βασική δράση του ευρωπαϊκού προγράμματος eLearning Programme. Σταδιακά, από το 2007 ενσωματώθηκε στο πρόγραμμα της Ε.Ε. για τη Δια Βίου Μάθηση και, εν συνεχεία, αποτέλεσε μέρος του ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius για τα σχολεία. Το eTwinning, από το 2014, ενισχύεται διαρκώς ως μέρος του προγράμματος Erasmus+ και πλέον κατέχει κεντρικό ρόλο στην υποστήριξη όλων των τύπων ευρωπαϊκής συνεργασίας στο πεδίο της σχολικής εκπαίδευσης. Στο πρόγραμμα του eTwinning σε ευρωπαϊκό επίπεδο συμμετέχουν περισσότεροι από 957.000 εκπαιδευτικοί, πάνω από 221.000 σχολικές μονάδες Π.Ε. και Δ.Ε. και έχουν υλοποιηθεί περισσότερα από 124.000 συνεργατικά έργα έως σήμερα. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα είναι εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 33.000 εκπαιδευτικοί από περίπου 10.700 σχολικές μονάδες και έχουν υλοποιήσει έως σήμερα περίπου 19.000 συνεργατικά έργα.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Paddington and the symphony of European castles    

Ρομποτική εβδομάδα

Οκτ 202413

Το σχολείο μας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή εβδομάδα ρομποτικής με ένα υπέροχο παιχνίδι  μαζί με μία συμμαχία σχολείων.Θα στείλουμε κι εμείς την προσπάθεια μας στο EuCode week μιας και τον Οκτώβριο είναι η εβδομάδα ρομποτικής.Έτσι με τη βοήθεια καρτών τα παιδιά πρέπει να προγραμματίσουν το beebot να φτάσει στο σωστό αρχικό γράμμα,ανάλογα με την κάρτα που θα τραβήξουν κάθε φορά.

Zaxaria1 Zaxaria2

Με το beebot  βρήκαμε και το αρχικό γράμμα του ονόματος στη γραφή Braille

Braille5

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρομποτική εβδομάδα    

Εισαγωγή στην ρομποτική

Οκτ 202413

Τι είναι ρομπότ; αναρωτήθηκαν τα παιδιά της τάξης μας…Ένα παιδί έγινε «ρομπότ»και ένα άλλο παιδί έγινε προγραμματιστής. Έδινε έντολές, με λέξεις όπως μπροστά,πίσω,αριστερά δεξιά…

ΡΟΜΠΟΤ new   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ1ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ2

στη συνέχεια κωδικοποίησε τις έντολές σε χαρτί.Σχεδίασε τη διαδρομή για να καταφέρει το παιδί-ρομπότ να φτάσει στον στόχο.Έπειτα μας επισκέφτηκε ένα αληθινό ρομπότ,το ρομποτάκι beebot.Τα παιδιά προσπάθησαν να το προγραμματίσουν για να βρει το σωστό χρώμα κάθε φορά.

ΡΟΜΠΟΤΙΚΉ ΧΡΏΜΑΤΑ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή στην ρομποτική    

Είμαστε όλοι ίδιοι; διαβάζουμε όλοι το ίδιο;

Οκτ 202413

Ένα-ένα τα παιδιά παρουσίασαν τον εαυτό τους. Έχουμε όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά; Μάντεψε ποιος είναι :μπορούμε να καταλάβουμε ποιο παιδί είναι από την περιγραφή ;Τα παιδιά μέτρησαν το ύψος των συμμαθητών τους με διάφορες μεθόδους μέτρησης. Τέλος έφτιαξαν με γκοφρέ χαρτί τους υψομετρητές-ανθρωπάκια που τους έκαναν κουρτίνα για τα παράθυρα.

KOYRTINA

 

Ο καθένας έχει την ταυτότητα του, στην οποία έγραψαν το όνομά τους και τα χαρακτηριστικά τους. Είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι ;τι γίνεται με τους ανθρώπους που δεν βλέπουν ;διαβάζουν με τον ίδιο τρόπο; Παρουσιάσαμε το αλφάβητο Braille(για τους τυφλούς) και παρατηρήσαμε τη διαφορά με τα δικά μας γράμματα. Ψάξαμε να βρούμε το αρχικό γράμμα στην γραφή Braille και το έφτιαξαν με τη βοήθεια διαφόρων υλικών που μπορούν να τα καταλάβουν μέσω της αφής. Κάλυψαν τα μάτια τους και προσπάθησαν να περπατήσουν μέσα στην τάξη, έχοντας μαζί τους και ένα παιδί-οδηγό .Με τον ίδιο τρόπο προσπάθησαν να ζωγραφίσουν με κλειστά  μάτια …είναι εύκολο;

 

Braille3 Braille4 Braille6

ΑΜΕΑ1 ΑΜΕΑ2Braille.2

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Είμαστε όλοι ίδιοι; διαβάζουμε όλοι το ίδιο;    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων