Επαναχρησιμοποίηση Υλικών

Στην παρεούλα μας συζητήσαμε πως μπορούμε να ξαναχρησιμοποιήσουμε κάποια πράγματα αντί να τα πετάξουμε! Έτσι βρήκαμε μπουκάλια πλαστικά και σκεφτήκαμε να τα κάνουμε γλάστρες και να φυτέψουμε λουλούδια ώστε να στολίσουμε την τάξη μας.gatoules

Οι Ανακυκλωσούληδες του Νηπιαγωγείου μας

 

https://free-recycle.gr/plastika-apovlita.html

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας αποφάσισαν να κάνουν ανακύκλωση  στο σχολείο μας . Ζήτησαν από τους γονείς να μας βοηθήσουν και να μας φέρουν κάδους . Κατόπιν έγραψαν ταμπέλες για κάθε κάδο ξεχωριστά και ξεκίνησαν την ανακύκλωση!

kartes-kalosorismatos

https://app.myadvent.net/calendar?id=0ghpbzz3dh31721v2x62pff9c7kwt82s

https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11346?locale=el

https://youtu.be/crKzaTn75Hk?si=3NZ7PLgr3PTrId2o