Πληροφορική και Εκπαίδευση

Ένα Blog της Αγγελικής Οικονομοπούλου, Καθηγήτριας Πληροφορικής

Εργαστήρια για το Twinspace στις 8 Δεκεμβρίου

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Δεκεμβρίου 3, 2014

twinspace

Η Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στα εργαστήρια  για το Twinspace που θα πραγματοποιηθούν στο  8ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ ως εξής:

Α/Α

Προχωρημένων/Αρχαρίων κα.

Ημέρα και ώρα workshop

Πόλη

Νομός

Μέρος εκδήλωσης

1

ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΡΩΝ 8  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014 16.00

ΠΑΤΡΑ

ΑΧΑΙΑΣ

8ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ (ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ 108, 26334)

2

ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΡΩΝ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014 18.00

ΠΑΤΡΑ

ΑΧΑΙΑΣ

8ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ (ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ 108, 26334)

 

Online Εγγραφές στα Εργαστήρια

1 Εργαστήριο Εγγραφή

2 Εργαστήριο Εγγραφή

 

 

 

 

Κατηγορία eTwinning, Εισηγήσεις, Εκδηλώσεις, Επικαιρότητα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια για το Twinspace στις 8 Δεκεμβρίου

Ημερίδα eTwinning στις 20 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στo ΠΥΡΓΟ Online Αίτηση

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Νοεμβρίου 10, 2014

ethncomp

HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

Η ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στην ενημερωτική ημερίδα eTwinning που θα πραγματοποιηθεί την  Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 12.00 στην ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ του ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ

Η πρεσβευτής της δράσης eTwinning στη Δυτική Ελλάδα
Αγγελική Οικονομοπούλου

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση επικοινωνήστε:
στο angikonomop@gmail.com  ή στο τηλ.: 2610465825 Αγγελική Οικονομοπούλου
Ηλεκτρονική Αίτηση:
www.etwinning.gr/news,

 

Κατηγορία eTwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα eTwinning στις 20 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στo ΠΥΡΓΟ Online Αίτηση

Ημερίδα eTwinning στις 11 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στη Πάτρα Online Αίτηση

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Νοεμβρίου 1, 2014

etwinning_heart

 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο  8ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ στις 011-11-2013 και ώρα 12:00,

Η εκδήλωση απευθύνεται σε Αρχάριους στο eTwinning

HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

Πληροφορίες για την εκδήλωση

Η Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στην ενημερωτική ημερίδα eTwinning που θα πραγματοποιηθεί τη ΤΡΙΤΗ 11 Νοεμβρίου, 2014 και ώρα 12.00 στα το  8ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

Η πρεσβευτής της δράσης eTwinning στην Δυτική Ελλάδα
Αγγελική Οικονομοπούλου

Μετά το τέλος των εισηγήσεων θα λάβει χώρα Workshop επίδειξης της πλατφόρμας eTwinning

Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση επικοινωνήστε:
στο angikonomop@gmail.com  ή στο τηλ.: 2610465825 Αγγελική Οικονομοπούλου
Ηλεκτρονική Αίτηση:
www.etwinning.gr/news,
ή http://blogs.sch.gr/aeconom/

Πληροφορίες για τον χώρο διοργάνωσης:
2610465825 Αγγελική Οικονομοπούλου ή
2610328168, 8ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

 

orange_bulletHΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

 

Κατηγορία eTwinning, Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα eTwinning στις 11 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στη Πάτρα Online Αίτηση

Ημερίδα eTwinning στις 20 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στo Πύργο

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Οκτωβρίου 30, 2014

etwinning_heart

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην  ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ του ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ στις  20-11-2013 και ώρα 12:00,

Η εκδήλωση απευθύνεται σε Αρχάριους στο eTwinning

Πληροφορίες για την εκδήλωση

Η Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας προσκαλεί στην ενημερωτική ημερίδα eTwinning που θα πραγματοποιηθεί τη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, 2014 και ώρα 12.00 στην  ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ του ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ

Η πρεσβευτής της δράσης eTwinning στην Δυτική Ελλάδα
Αγγελική Οικονομοπούλου

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση επικοινωνήστε:
στο angikonomop@gmail.com  ή στο τηλ.: 2610465825 Αγγελική Οικονομοπούλου
Ηλεκτρονική Αίτηση:
www.etwinning.gr/news,

Πληροφορίες για τον χώρο διοργάνωσης:
2610465825 Αγγελική Οικονομοπούλου

 

orange_bulletHΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

Κατηγορία eTwinning, Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα eTwinning στις 20 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 στo Πύργο

eBook : 15+1 Web 2.0 εφαρμογές με εκπαιδευτική χρήση

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Σεπτεμβρίου 27, 2014

ebook

Κατηγορία Καλά Παραδείγματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο eBook : 15+1 Web 2.0 εφαρμογές με εκπαιδευτική χρήση

Το eTwinning ξεκινάει τη σχολική χρονιά με πολλές εκπλήξεις και νέες δυνατότητες

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Σεπτεμβρίου 9, 2014

etwinning_heart

Μην χάσετε καμία από συναρπαστικές ευκαιρίες που θα προσφέρει το eTwinning τις ερχόμενες εβδομάδες. Καλώς ήρθατε και πάλι στο σχολείο!

Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα θα επιτρέπει σε σχολεία μιας μόνο χώρας να αναπτύσσουν από κοινού έργα eTwinning. Στο πιλοτικό αυτό έργο θα συμμετέχει και η Ελλάδα! Αυτό σημαίνει ότι αν διστάζατε ως τώρα  να συνεργαστείτε με συναδέλφους σας στην Ευρώπη, μπορείτε τώρα να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα του eTwinning και να συνεργαστείτε με συναδέλφους σας σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να αποκτήσετε εμπειρία και στη συνέχεια να συνεργαστείτε αν θέλετε και με ευρωπαϊκά σχολεία.

 Επίσης, το TwinSpace, ο χώρος συνεργασίας των σχολείων,  έχει αναδιαμορφωθεί εξολοκλήρου για να βελτιωθεί η συνεργασία στο πλαίσιο των προγραμμάτων eTwinning. Η νέα πλατφόρμα θα είναι έτοιμη και θα τεθεί σε λειτουργία μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη και συνεπώς, όλα τα εγκεκριμένα έργα εφεξής θα επωφεληθούν. Θα περιλαμβάνει νέα εργαλεία και ολοκαίνουργιο σχεδιασμό που θα επιτρέπει την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών.

Τη φετινή σχολική χρόνια, νέες χώρες θα συμμετάσχουν στο eTwinning και συνεπώς, η διαδικτυακή πύλη του eTwinning θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες γλώσσες.

 Όπως κάθε χρόνο, θα καλωσορίσουμε τη νέα σχολική χρονιά με την εκστρατεία «Εβδομάδες eTwinning» τον Οκτώβριο. Η εκστρατεία θα σχετίζεται με το τρέχον θέμα του έτους, «Προσέγγιση βάσει δεξιοτήτων(competences) στο eTwinning», και θα λαμβάνει υπόψη τις δεξιότητες τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών. Οι νικητές θα κερδίσουν απίθανα δώρα! Ανάλογες δράσεις θα οργανωθούν και σε εθνικό επίπεδο.

 Εάν λοιπόν δεν έχετε εγγραφ%C

Κατηγορία Safe Internet | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το eTwinning ξεκινάει τη σχολική χρονιά με πολλές εκπλήξεις και νέες δυνατότητες

ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ: ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΗΛΑ!

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Ιανουαρίου 29, 2014

732723b2-6b9f-46a7-bae1-608f069c81d7Αν το παιδί σας πηγαίνει κάθε μέρα στο σχολείο σαν να πρόκειται να δουλέψει στα κάτεργα ή κρύβεται πίσω από το διπλανό του, γιατί τρέμει να σηκωθεί στον πίνακα, πιθανόν αυτό που χρειάζεται είναι μια μικρή ώθηση για να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό του και τις δυνατότητές του!

Μπορεί μέχρι τώρα, στο ασφαλές περιβάλλον του σπιτιού, το αστέρι σας να σας είχε καταπλήξει με την εξυπνάδα, τα ταλέντα και τον πληθωρικό του χαρακτήρα, ξεκινώντας όμως το σχολείο φαίνεται περισσότερο φοβισμένο ή συνεσταλμένο απ’ όσο θα έπρεπε… Αναρωτιέστε τι συμβαίνει; Το μυστικό μπορεί να κρύβεται στη (σχολική) αυτοεκτίμησή του η οποία επηρεάζει:

  • τον τρόπο που βλέπει και αξιολογεί το παιδί τον εαυτό του μέσα στο σχολείο
  • το πώς αισθάνεται για τις ικανότητές του στην τάξη
  • τις επιδόσεις του στα μαθήματα
  • τη σχέση του με τους συμμαθητές του
  • ακόμα και την εμφάνισή του.

Η σχολική αυτοεκτίμηση, διαμορφώνεται από τα πρώτα κιόλας σχολικά χρόνια όταν το παιδί είναι στο δημοτικό σχολείο. Και είναι εξαιρετικά σημαντική για την ανάπτυξή του, αφού έχει αποδειχτεί πώς όταν η αυτοεκτίμηση είναι χαμηλή, τα αρνητικά έχουν μεγαλύτερη δύναμη πάνω στο παιδί σε σχέση με τα θετικά-πράγμα που σημαίνει ότι με την παραμικρή αποτυχία απογοητεύεται, πτοείται και τα παρατάει.

Σημάδια του προβλήματος

Ένα παιδί που είναι πολύ ντροπαλό ή δειλό μέσα στην τάξη ή στο προαύλιο, μπορεί να έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση. Το ίδιο ισχύει και για έναν μαθητή που δεν προσέχει στο μάθημα, δεν μιλά εύκολα, δείχνει κουρασμένος, έχει μελαγχολική έκφραση και κλείνεται στον εαυτό του. Αυτά είναι σημάδια που θα εντοπίσει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο και πιθανόν να σας ενημερώσει.

Στο σπίτι, όμως, πώς μπορείτε να καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση; Γενικά, ένα παιδί  που έχει αρνητική σχέση με το σχολείο και δεν αντιμετωπίζει απλά και μόνο πρόβλημα την περίοδο προσαρμογής, πιθανόν να έχει χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να συζητήσετε με τον εκπαιδευτικό, ώστε να διαπιστώσετε αν οι υποψίες σας επιβεβαιώνονται από τη δική του εκτίμηση. Οι  παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τη σχολική αυτοεκτίμηση είναι οι παρακάτω:

  • Προβλήματα στην οικογένεια
  • Η διαφορετικότητα
  • Η υπερπροστασία από τους γονείς  μπορεί να έχει σαν συνέπεια το παιδί ν’ αποφεύγει να αναλαμβάνει ευθύνες.
  • Οι μαθησιακές δυσκολίες  οδηγούν αρκετές φορές σε χαμηλή σχολική επίδοση, αφού το παιδί  δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό μάθησης της υπόλοιπης τάξης.
  • Γονείς που έχουν μανία με το άριστα μπορεί να σαμποτάρουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους. 

ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Ο εκπαιδευτικός με τη στάση του και το σωστό χειρισμό μπορεί να βοηθήσει έναν μαθητή με χαμηλή σχολική αυτοεκτίμηση να ξεπεράσει το πρόβλημα. Μπορεί να κινητοποιήσει το μαθητή με την ανάθεση πρωτοβουλιών, τονίζοντας τα θετικά στοιχεία της συμπεριφοράς του και επαινώντας κάθε προσπάθεια ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Είναι επίσης σημαντικό  να βοηθήσει το παιδί να ανακαλύψει τις ικανότητες του  ακόμα και κάποια κρυφά ταλέντα.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ

Ο τρόπος που γίνεται η μελέτη στο σπίτι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το παιδί,  ενθαρρύνοντάς το ή αποθαρρύνοντάς το να πιστέψει στον εαυτό του. Το πρώτο και το σημαντικότερο είναι να μην έχετε άγχος γιατί έτσι κλονίζετε την εμπιστοσύνη του παιδιού σας στον εαυτό του και στις δυνατότητές του. Είναι σημαντικό να το καθοδηγείτε κι όχι να του δίνετε οδηγίες που θα μπορούσε μόνο του να αντιληφθεί.

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ

Τα παιδιά εκείνα τα οποία μεγαλώνουν μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον το οποίο τα στηρίζει, έχουν μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση σε όλους τους τομείς και συνεπώς και στο σχολείο. Γι’ αυτό:

  1. Προσέξτε τι λέτε στο παιδί σας. Προτού το χαρακτηρίσετε αρνητικά, αναλογιστείτε: «Έτσι θέλω να βιώσει το παιδί μου τον εαυτό του;» Να θυμάστε ότι τα παιδιά βλέπουν τον εαυτό του όπως νομίζουν ότι τα βλέπουν οι γονείς τους.
  2. Ο θετικός λόγος και η αίσθηση της ασφάλειας είναι δύο από τους βασικότερους παράγοντες που βοηθούν στην καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης. Ο έπαινος χρειάζεται όχι μόνο στις επιτυχίες αλλά και ως επιβράβευση της προσπάθειας.  Θα πρέπει όμως να είναι συγκεκριμένος και ανάλογος προς το αντικείμενο. Γενικός και αφηρημένος έπαινος αφήνει το παιδί να αναρωτιέται για ποιο πράγμα επαινέθηκε.
  3. Εντοπίστε και αλλάξτε τις λανθασμένες αντιλήψεις που έχει το παιδί για τον εαυτό του. Πρέπει να το βοηθήσετε να καταλάβει ότι είναι φυσιολογικό να μην είμαστε παντού και σε όλα καλοί.
  4. Επιτρέψτε του να εκφράζει ελεύθερα τους προβληματισμούς του για το σχολείο, δείχνοντας κατανόηση στις ανησυχίες του.
  5.  Είναι σημαντικό ν’ αποδεχτείτε το χρόνο και τον τρόπο του παιδιού κατά τη μελέτη. Να δεχτείτε δηλαδή ότι μπορεί να αργεί να διαβάσει ή ότι χρειάζεται να του εξηγήσετε κάτι πολλές φορές μέχρι να το καταλάβει.
  6. Ενθαρρύνετε το παιδί να αναλάβει περισσότερες ευθύνες μέσα στο σπίτι και να κάνει πράγματα μόνο του, π.χ. στρώσιμο τραπεζιού την ώρα του φαγητού.
  7. Δώστε το σωστό παράδειγμα. Αν το παιδί δει ότι όλοι, ακόμα κι οι γονείς του, μπορεί να κάνουν λάθη, δε θα φοβάται τόσο πολύ για τα δικά του.
  8. Αποφύγετε τις συγκρίσεις με άλλα αδέρφια ή με άλλους μαθητές, λαμβάνοντας υπόψη ότι το παιδί σας είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα.
  9. Φροντίστε οι προσδοκίες σας σχετικά με τις επιδόσεις του να είναι ρεαλιστικές δηλαδή ν’ ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του παιδιού χωρίς να το αγχώνετε με τις επιδόσεις.
  10. Διαχωρίστε το ρόλο του παιδιού από το ρόλο του μαθητή. Το παιδί σας πρέπει να νιώθει ότι το αγαπάτε και το θαυμάζετε, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του από το σχολείο.

ΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

Πολλές φορές με τον τρόπο που μιλάμε το παιδί παίρνει λάθος μηνύματα. Όταν οι γονείς εκδηλώνουν την απογοήτευσή τους, την αποδοκιμασία τους ή ακόμα και το θυμό τους για τις κακές σχολικές επιδόσεις του παιδιού, τότε αυτό μπορεί να  νομίζει ότι δεν αξίζει ή ότι οι γονείς του δεν το αγαπούν.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:

«Αν δεν τελειώσεις τα μαθήματα, δεν έχει τηλεόραση, γλυκό, παιχνίδι, βόλτα»

Τι νομίζει το παιδί:

Δεν είσαι καλό παιδί, αφού δε διαβάζεις.

Πες το σωστά:  «Έλα να τελειώσουμε τα μαθήματα για να πάμε μετά βόλτα».

Τι λέει η ειδικός: Η χρήση τιμωρίας αντί της επιβράβευσης της θετικής συμπεριφοράς του παιδιού διαστρεβλώνουν την αυτό-εικόνα του.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:

 «Πόσες φορές πρέπει να το πούμε, για να το καταλάβεις;»

Τι νομίζει το παιδί:

Αν δεν καταλαβαίνεις το μάθημα, τότε δεν είσαι έξυπνος/η.

Πες το σωστά: «Θα στο πω με διαφορετικό τρόπο, για να το καταλάβεις».

Τι λέει η ειδικός: Εκφράστε την απογοήτευσή σας χωρίς να αποσύρετε την αγάπη σας. Μπορεί να διδάξετε, χωρίς να καταφεύγετε στην απόρριψη.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:

«Πάλι το ίδιο λάθος έκανες; Είσαι απρόσεχτος;»

Τι νομίζει το παιδί:

Αν συνέχεια κάνεις τα ίδια λάθη και δεν διορθώνεσαι, τότε σημαίνει πως είσαι όπως δεν θα έπρεπε να είσαι.

Πες το σωστά: «Βλέπω ότι έγραψες σωστά τη λέξη ‘κοιμάμαι’! Έκανες λάθος όμως το ‘πηγαίνω’…»

Τι λέει η ειδικός: Η κριτική, πρέπει πάντα να κατευθύνεται μόνο στη συμπεριφορά του παιδιού, ποτέ στο ίδιο το παιδί. Το να κάνω λάθη εξάλλου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας της μάθησης.

Τι λέει η μαμά ή ο μπαμπάς:

«Πόσο σ’ αγαπώ που μου φέρνεις τόσα άριστα!»

Τι νομίζει το παιδί:

Αν δεν είσαι καλός μαθητής, τότε η μαμά δε θα σ’ αγαπά τόσο πολύ.

Πες το σωστά: «Μπράβο! Σου αξίζουν συγχαρητήρια!»

Τι λέει η ειδικός: Δείξτε αγάπη συχνά στο παιδί σας όχι μόνο με λόγια αλλά και αγγίζοντάς το.  Όχι μόνο όταν σας φέρνει άριστα αλλά κι όταν έχει αποτύχει στο τεστ. Τα παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς πολλά αγγίγματα κουβαλούν μέσα τους έναν βαθύ πόνο.

Της Φλώρας Κασσαβέτη

Mε τη συνεργασία της Δρ. Β. Σίμου, Οικογενειακή Θεραπεύτρια, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, Αυτοεκτίμησης και Συμβουλευτικής ΣΨΣ Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Από: http://www.paidimag.gr/article/282122/sxoliki-aytoektimisi-anebaste-tin-cila-?p=1

Κατηγορία Άρθρα, Επιστημονικά Θέματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ: ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΗΛΑ!

2o Webinar για το eTwinning (20-11-2013)

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Ιανουαρίου 23, 2014

Κατηγορία eTwinning, Webinars, Εισηγήσεις, Τηλεκπαίδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2o Webinar για το eTwinning (20-11-2013)

1o Webinar για το eTwinning (13/11/2013)

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Ιανουαρίου 23, 2014

Κατηγορία eTwinning, Webinars, Εισηγήσεις, Τηλεκπαίδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1o Webinar για το eTwinning (13/11/2013)

Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών εντός και εκτός της χώρας με το eTwinning

Συγγραφέας: Αγγελική Οικονομοπούλου στις Ιανουαρίου 20, 2014

school_bus_animation.gif w=604etwinning logo

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Σας γνωρίζουμε ότι με την αριθμ.129287/Γ2/2011 Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2769/τ. Β΄/02-12-2011 με θέμα «Εκδρομές – Μετακινήσεις μαθητών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας» ορίζεται το πλαίσιο εκδρομών – μετακινήσεων αρμοδιότητας των Διευθύνσεων Σπουδών Δ.Ε., Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Ευρωπαϊκής Ένωσης και Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων. Με τη δημοσίευση της εν λόγω Υ.Α. παύει να ισχύει η αριθμ. 13324/Γ2/07-02-2006 Υ.Α., καθώς και κάθε άλλη διάταξη που ρυθμίζει θέματα της παρούσας απόφασης, όσον αφορά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Για το eTwinning και μετακινήσεις Δ.Ε στο εξωτερικό και εσωτερικό ισχύει το Άρθρο 6. Ευρωπαϊκά προγράμματα και δραστηριότητες. Για τις μετακινήσεις αυτές στο εξωτερικό και εσωτερικό (μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων ή μετακίνηση για συμμετοχή σε δράσεις ατομικής κινητικότητας) της Δ/θμιας απαιτείται έκδοση απόφασης μετακίνησης από τον οικείο Περιφερειάρχη μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τις μετακινήσεις με μαθητές ως επίσημη έγκριση του προγράμματος από τον φορέα συντονισμού (EYY) χρησιμοποιείται το etwinning label.

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Για τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών Π.Ε στο εξωτερικό στο πλαίσιο εκπαιδευτικών ανταλλαγών, αδελφοποιήσεων, υλοποίησης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, διμερών προγραμμάτων, συμμετοχών σε διεθνείς συναντήσεις, συνέδρια, διαγωνισμούς  και άλλες διεθνείς εκδηλώσεις, απαιτείται έκδοση απόφασης μετακίνησης από τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το ΦΕΚ 1615 τ.Β’/2010 και την Απόφαση 21_10_2010

Από: http://www.etwinning.gr/support/usefull/478-478

Κατηγορία eTwinning, Μετακινήσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών εντός και εκτός της χώρας με το eTwinning