Project “Γνωρίζω τους παραολυμπιακούς αγώνες και συμμετέχω σε παραολυμπιακά αθλήματα”

 

Σε project στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής με τίτλο “Γνωρίζω τους παραολυμπιακούς αγώνες και συμμετέχω σε παραολυμπιακά αθλήματα” οι μαθητές της Ε΄και Στ΄ του Δημοτικού Σχολείου Ασσήρου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το βόλεϊ καθισμένων και να συμμετέχουν με το δικό τους τρόπο στο άθλημα…

 

Προαγωγή της υπευθυνότητας και της συνεργασίας των μαθητών

   
    
Την περασμένη σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκε με τους μαθητές/-τριες της Στ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ασσήρου στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής μια στοχευμένη δράση για την προαγωγή των επιπέδων υπευθυνότητας και συνεργασίας τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες βελτίωσαν τα επίπεδα υπευθυνότητας και συνεργασίας, την επικοινωνία τους και τις σχέσεις μεταξύ τους.
     
Για την παρουσίαση της δράσης /σχεδίου εργασίας κάντε κλικ εδώ.
   
Για την ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τα επίπεδα Υπευθυνότητας-Συνεργασίας κάντε κλικ εδώ.
Η δράση προσφέρεται για διάχυση και εφαρμογή ιδιαίτερα σε περιπτώσεις προβληματικού κλίματος επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών  ή/και  μεταξύ του τμήματος με τον/την εκπαιδευτικό.
 

Φυσική άσκηση για την υγεία

Εδώ θα βρείτε αναφορές για την φυσική άσκηση και τα οφέλη της στη σωματική και ψυχική υγεία, υλικό από επιμορφώσεις για εκπαιδευτικούς και διδακτικά/εκπαιδευτικά σενάρια για μαθητές.
Η φυσική άσκηση είναι αναγκαία για την προαγωγή και προάσπιση της υγείας. Η σχολική Φυσική Αγωγή προσπαθεί να μεταδώσει στους μαθητές τη συνήθεια της συστηματικής άσκησης στο πλαίσιο προαγωγής της υγείας τους και της «δια βίου άσκησης για την υγεία». Παράλληλα και η Αγωγή Υγείας επιχειρεί  τη διαμόρφωση θετικής στάσης και συμπεριφοράς προς τη φυσική άσκηση. Φυσική Αγωγή και Αγωγή Υγείας λοιπόν συνδυάζουν και διαχειρίζονται γνώσεις, στάσεις και στοχευμένες συμπεριφορές που αποσκοπούν στην φροντίδα, την προάσπιση και προαγωγή της σωματικής και ψυχικής υγείας των μαθητών/μαθητριών.
Είναι ανάγκη αφ’ ενός οι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται διαρκώς για περιεχόμενα και εξειδικευμένες διδακτικές προσεγγίσεις στα θέματα φυσικής άσκησης για την υγεία και τον υγιεινό τρόπο ζωής και αφ’ ετέρου οι μαθητές να έχουν στη διάθεσή εκπαιδευτικό/μαθησιακό υλικό με κατάλληλες δραστηριότητες και πρακτικές, ώστε εκπαιδευτικοί και μαθητές να αλληλεπιδρούν σε κοινούς στόχους. Οι αναρτήσεις αυτού του blog λοιπόν αποσκοπούν στην ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και δραστηριοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών στη φυσική άσκηση για την υγεία.

Φυσική άσκηση και υγεία

 

( http://www.neahygeia.gr/page.asp?p=481)
Η επίδραση της φυσικής άσκησης στην υγεία ήταν γνωστή σε όλες τις περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας. Όσο, βέβαια, οι άνθρωποι ζούσαν και εργάζονταν στην ύπαιθρο, ως κυνηγοί, γεωργοί ή πολεμιστές, η άσκηση του σώματος ήταν δεδομένη, λόγω της φύσης της ενασχόλησής τους. Ως ξεχωριστή και αναγκαία δραστηριότητα η άσκηση προέκυψε με τον εκπολιτισμό και την αστικοποίηση, που περιόρισαν την καθημερινή σωματική δραστηριότητα.

Ψυχική υγεία και ευεξία

Η καλή ψυχική υγεία και η ευεξία είναι δικαίωμα των πολιτών της ΕΕ και καθίστανται ολοένα σημαντικότερες για την οικονομική μεγέθυνση και την κοινωνική ανάπτυξη. Μέσω του δεύτερου προγράμματος της ΕΕ για την υγεία (2008-2013), η Ευρώπη υποστηρίζει έργα που μειώνουν το άχθος των ψυχικών ασθενειών και προάγουν την ψυχική υγεία. 

Ημερίδα: “Για ένα καλύτερο μάθημα Φυσικής Αγωγής”

Hmerida FA     Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στις 23-4-2013 στο Κιλκίς (αμφιθέατρο 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς) και στις 24-4-2013 στις Σέρρες (αμφιθέατρο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σερρών). Οργανώθηκε από το Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής, με τη στήριξη της ΕΛΜΕ Σερρών, για τους εκπαιδευτικούς Φ.Α. της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς και Σερρών αντίστοιχα.
    Εισηγήσεις ημερίδας
 
Απόστολος Ντάνης, PhD. Σχολικός Σύμβουλος Φ.Α.
Κατερίνα Μουρατίδου, PhD. Αν. Καθηγήτρια Α.Π.Θ., ΤΕΦΑΑ Σερρών
Βασίλης Μπαρκούκης, PhD. Λέκτορας Α.Π.Θ., ΤΕΦΑΑ Θεσ/νίκης
Δημήτρης Χατζόπουλος, PhD., Λέκτορας Α.Π.Θ., ΤΕΦΑΑ Θεσ/νίκης
Απόστολος Ντάνης, PhD. Σχολικός Σύμβουλος Φ.Α.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων