ΚΡIΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ FACEBOOK

0

Συγγραφέας: ΓΡΑΜΜΑΤΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-05-2017

Η δημοφιλέστερη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και μερικά απ’ τα μείζονα διακυβεύματά της. Τον τελευταίο χρόνο έχει χυθεί πολλή μελάνη για τη διαδικτυακή πλατφόρμα Facebook. Είναι η καινούργια διαδικτυακή τάση που ενθουσιάζει τους κυβερνοναύτες και προσελκύει αυξανόμενα το ενδιαφέρον των τεχνολογικά αδαών, επισκιάζοντας το ρεύμα που αναπτύχθηκε από άλλες εφαρμογές όπως τα blog. Το Facebook με απλά λόγια είναι ένας δυναμικός χώρος στον οποίο ο χρήστης δημιουργεί το δικό του προσωπικό προφίλ ώστε να επικοινωνεί με άλλα μέλη της υπηρεσίας. Η ιστορία του εκκινεί το 2004, όταν ένας νεαρός φοιτητής, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δημιούργησε έναν ιστότοπο που διευκόλυνε τη διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ των μελών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Δύο χρόνια μετά ο νεαρός φοιτητής καταλαβαίνει ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά την ιδέα του και σύντομα το Facebook γίνεται το δημοφιλέστερο website κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ζούκερμπεργκ ενσάρκωσε τάχιστα το σύγχρονο αμερικανικό όνειρο του γρήγορου πλουτισμού απ’ τις νέες τεχνολογίες κι έγινε ο πιο νέος πολυεκατομμυριούχος των ΗΠΑ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της ίδιας της εταιρείας η πλατφόρμα του Facebook αριθμεί 90 εκ. χρήστες παγκοσμίως.

Φιλία

Στο Facebook κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από άλλα μέλη να γίνουν φίλοι του. Δίνοντας απλά το email, αλλά και προαιρετικά κάποιες προσωπικές πληροφορίες, ο χρήστης καλεί ή προσκαλείται από άλλα μέλη να συνάψουν εικονικές κοινότητες, να ανταλλάξουν χαιρετισμούς, πληροφορίες ή οτιδήποτε. Το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα αφορά στο γεγονός ότι οι χρήστες εμφανίζουν εκατοντάδες «φίλους», με αποτέλεσμα η ίδια η έννοια της φιλίας να σχετικοποιείται. Οι πολυπληθείς φίλοι είναι μάλλον γνωστοί: παλαιοί συμμαθητές, συνάδελφοι, εφήμερες παρέες. Οι διαχειριστές της σελίδας έχουν βάλει πλαφόν 5.000 φίλων. Παραπάνω δε μπορείς να έχεις, λένε, για λόγους λειτουργικούς. Σε κάθε περίπτωση, η διαμεσολάβηση της επικοινωνίας είναι δεδομένη. Παλιά ήταν το τηλέφωνο, σήμερα είναι το Facebook. Με τη διαφορά ότι εδώ είναι όλα ορατά. Το γαϊτανάκι των φίλων είναι ατελείωτο.

Διαφήμιση

Μια απ’ τις κυρίαρχες διαστάσεις του Facebook είναι αναμφισβήτητα η διαφήμιση. Το Μέσο θεωρείται ήδη ιδανικό για διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών που δε διαθέτουν μεγάλους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς, αλλά επίσημα το παιχνίδι γίνεται από μεγάλες εταιρείες. Εδώ η διαφήμιση είναι στοχοποιημένη, σχεδόν εξατομικευμένη. Η εταιρεία διαθέτει απεριόριστο διαφημιστικό χώρο, αφού με κάθε κλικ υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώνεται η διαφήμιση. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το Facebook εμπορευματοποιεί ανοιχτά τη φιλία.

Ιδιωτικότητα

Η δημοφιλής υπηρεσία έχει δεχθεί πολύ μεγάλες επικρίσεις για την πολιτική που έχει ακολουθήσει σε σχέση με τις πληροφορίες που συλλέγει απ’ τους χρήστες. Μετά από απαίτηση χρηστών αναγκάστηκε να υποχωρήσει, όταν διάφοροι χρήστες ζήτησαν να διαγραφούν τα στοιχεία τους δια παντός. Στις ΗΠΑ πάντως έχουν ιδρυθεί εταιρείες που αναλαμβάνουν να σβήσουν τα ίχνη των χρηστών τόσο στο Facebook όσο και στον παγκόσμιο ιστό γενικότερα. Η αλήθεια είναι ότι τα στοιχεία συλλέγονται και, βάσει των όρων χρήσης της υπηρεσίας, η τελευταία δύναται να τα παραχωρήσει σε τρίτους. Όπως επίσης είναι γεγονός πώς η πλοήγηση των χρηστών εποπτεύεται διαρκώς απ’ τον πάροχο της πλατφόρμας. Οι πρώτες μηνύσεις για πλαστή χρήση στοιχείων έχουν θορυβήσει αρκετούς. Τα προσωπικά δεδομένα στο Διαδίκτυο δεν είναι πλέον και τόσο προσωπικά: το εμπορικό συμφέρον είναι πάνω απ’ την ανάγκη της επικοινωνίας.

Κοινωνική δικτύωση

Το Διαδίκτυο δεύτερης γενιάς ή αλλιώς το Web 2.0 ανοίγει στους χρήστες του παγκόσμιου ιστού τον ορίζοντα της δωρεάν χρήσης υπηρεσιών, οι οποίες λειτουργούν ως συνδετικοί κρίκοι μεταξύ απομακρυσμένων τόπων. Ο όρος κοινωνική δικτύωση αποκτά ιδιότητες πανάκειας, λες και το παν σ’ αυτό τον κόσμο είναι τα Δίκτυα. Αναμφίβολα η δικτύωση ατόμων απ’ όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου συνιστά μια μεγάλη ευκαιρία, αλλά εδώ το Δίκτυο αποθεώνεται και θεοποιείται. Το μείζον ζήτημα που μένει αναπάντητο αφορά στο γεγονός ότι τώρα ο χώρος, ο χρόνος και τα πρόσωπα, αποϋλοποιούνται. Τα περιεχόμενα επιπλέουν άναρχα στον Ιστό, και τα Δίκτυα τείνουν να αποπροσωποποιηθούν. Η ταυτότητα ρευστοποιείται, καθένας μπορεί να υποδυθεί τον οποιονδήποτε, και η «κοινωνική δικτύωση» μπορεί να αποδειχθεί μια ακόμα συλλογική αυταπάτη του εικονικού κόσμου, ένα αίτημα που θα διατυπώνεται αενάως, χωρίς ποτέ να ικανοποιείται ουσιαστικά.

Χρήση

Το Facebook όπως και καθετί σήμερα, αξιώνει τον ελεύθερο χρόνο των χρηστών. Μια συνετή χρήση, που εκμεταλλεύεται το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα της σελίδας, να συγκεντρώνει σε μια μόνο οθόνη όλους τους φίλους και τους γνωστούς σου, μπορεί να κοινωνικοποιεί, να αυτο-οργανώνει, να συνάπτει ενδιαφέρουσες συλλογικότητες κ.λπ. Πολλές επιχειρήσεις έχουν μπλοκάρει τη συγκεκριμένη διεύθυνση προκειμένου να μην αποσπώνται οι υπάλληλοι απ’ τις εργασίες τους, ενώ το Ιράν απαγορεύει τη χρήση της γιατί φοβάται ότι εκεί επωάζονται τρομοκρατικές ενέργειες. Απ’ την άλλη, ο διαφημιστικός βομβαρδισμός, καθώς και η συλλογή πληροφοριών που αφορούν στους χρήστες μπορούν να καταστήσουν την υπηρεσία έναν διαδικτυακό Δούρρειο Ίππο. Από εδώ και στο εξής κάθε επικοινωνία μας θα παρακολουθείται από διαφημιστές κι άλλους ενδιαφερόμενους ώστε όταν επικοινωνούμε, στο αριστερό ή στο δεξιό άκρο του ματιού μας να υπάρχει πάντοτε και μια διαφήμιση, για να μην ξεχνιόμαστε. Πέρα απ’ οτιδήποτε άλλο, είμαστε όλοι δικτυωμένοι καταναλωτές του καινούργιου. Ας γίνουμε λοιπόν και κριτικοί.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ fb!!!

0

Συγγραφέας: ΜΠΑΜΠΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-05-2017

Η δημοφιλέστερη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και μερικά απ’ τα μείζονα διακυβεύματά της. Τον τελευταίο χρόνο έχει χυθεί πολλή μελάνη για τη διαδικτυακή πλατφόρμα Facebook. Είναι η καινούργια διαδικτυακή τάση που ενθουσιάζει τους κυβερνοναύτες και προσελκύει αυξανόμενα το ενδιαφέρον των τεχνολογικά αδαών, επισκιάζοντας το ρεύμα που αναπτύχθηκε από άλλες εφαρμογές όπως τα blog. Το Facebook με απλά λόγια είναι ένας δυναμικός χώρος στον οποίο ο χρήστης δημιουργεί το δικό του προσωπικό προφίλ ώστε να επικοινωνεί με άλλα μέλη της υπηρεσίας. Η ιστορία του εκκινεί το 2004, όταν ένας νεαρός φοιτητής, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δημιούργησε έναν ιστότοπο που διευκόλυνε τη διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ των μελών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Δύο χρόνια μετά ο νεαρός φοιτητής καταλαβαίνει ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά την ιδέα του και σύντομα το Facebook γίνεται το δημοφιλέστερο website κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ζούκερμπεργκ ενσάρκωσε τάχιστα το σύγχρονο αμερικανικό όνειρο του γρήγορου πλουτισμού απ’ τις νέες τεχνολογίες κι έγινε ο πιο νέος πολυεκατομμυριούχος των ΗΠΑ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της ίδιας της εταιρείας η πλατφόρμα του Facebook αριθμεί 90 εκ. χρήστες παγκοσμίως.

Φιλία

Στο Facebook κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από άλλα μέλη να γίνουν φίλοι του. Δίνοντας απλά το email, αλλά και προαιρετικά κάποιες προσωπικές πληροφορίες, ο χρήστης καλεί ή προσκαλείται από άλλα μέλη να συνάψουν εικονικές κοινότητες, να ανταλλάξουν χαιρετισμούς, πληροφορίες ή οτιδήποτε. Το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα αφορά στο γεγονός ότι οι χρήστες εμφανίζουν εκατοντάδες «φίλους», με αποτέλεσμα η ίδια η έννοια της φιλίας να σχετικοποιείται. Οι πολυπληθείς φίλοι είναι μάλλον γνωστοί: παλαιοί συμμαθητές, συνάδελφοι, εφήμερες παρέες. Οι διαχειριστές της σελίδας έχουν βάλει πλαφόν 5.000 φίλων. Παραπάνω δε μπορείς να έχεις, λένε, για λόγους λειτουργικούς. Σε κάθε περίπτωση, η διαμεσολάβηση της επικοινωνίας είναι δεδομένη. Παλιά ήταν το τηλέφωνο, σήμερα είναι το Facebook. Με τη διαφορά ότι εδώ είναι όλα ορατά. Το γαϊτανάκι των φίλων είναι ατελείωτο.

Διαφήμιση

Μια απ’ τις κυρίαρχες διαστάσεις του Facebook είναι αναμφισβήτητα η διαφήμιση. Το Μέσο θεωρείται ήδη ιδανικό για διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών που δε διαθέτουν μεγάλους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς, αλλά επίσημα το παιχνίδι γίνεται από μεγάλες εταιρείες. Εδώ η διαφήμιση είναι στοχοποιημένη, σχεδόν εξατομικευμένη. Η εταιρεία διαθέτει απεριόριστο διαφημιστικό χώρο, αφού με κάθε κλικ υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώνεται η διαφήμιση. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το Facebook εμπορευματοποιεί ανοιχτά τη φιλία.

Ιδιωτικότητα

Η δημοφιλής υπηρεσία έχει δεχθεί πολύ μεγάλες επικρίσεις για την πολιτική που έχει ακολουθήσει σε σχέση με τις πληροφορίες που συλλέγει απ’ τους χρήστες. Μετά από απαίτηση χρηστών αναγκάστηκε να υποχωρήσει, όταν διάφοροι χρήστες ζήτησαν να διαγραφούν τα στοιχεία τους δια παντός. Στις ΗΠΑ πάντως έχουν ιδρυθεί εταιρείες που αναλαμβάνουν να σβήσουν τα ίχνη των χρηστών τόσο στο Facebook όσο και στον παγκόσμιο ιστό γενικότερα. Η αλήθεια είναι ότι τα στοιχεία συλλέγονται και, βάσει των όρων χρήσης της υπηρεσίας, η τελευταία δύναται να τα παραχωρήσει σε τρίτους. Όπως επίσης είναι γεγονός πώς η πλοήγηση των χρηστών εποπτεύεται διαρκώς απ’ τον πάροχο της πλατφόρμας. Οι πρώτες μηνύσεις για πλαστή χρήση στοιχείων έχουν θορυβήσει αρκετούς. Τα προσωπικά δεδομένα στο Διαδίκτυο δεν είναι πλέον και τόσο προσωπικά: το εμπορικό συμφέρον είναι πάνω απ’ την ανάγκη της επικοινωνίας.

Κοινωνική δικτύωση

Το Διαδίκτυο δεύτερης γενιάς ή αλλιώς το Web 2.0 ανοίγει στους χρήστες του παγκόσμιου ιστού τον ορίζοντα της δωρεάν χρήσης υπηρεσιών, οι οποίες λειτουργούν ως συνδετικοί κρίκοι μεταξύ απομακρυσμένων τόπων. Ο όρος κοινωνική δικτύωση αποκτά ιδιότητες πανάκειας, λες και το παν σ’ αυτό τον κόσμο είναι τα Δίκτυα. Αναμφίβολα η δικτύωση ατόμων απ’ όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου συνιστά μια μεγάλη ευκαιρία, αλλά εδώ το Δίκτυο αποθεώνεται και θεοποιείται. Το μείζον ζήτημα που μένει αναπάντητο αφορά στο γεγονός ότι τώρα ο χώρος, ο χρόνος και τα πρόσωπα, αποϋλοποιούνται. Τα περιεχόμενα επιπλέουν άναρχα στον Ιστό, και τα Δίκτυα τείνουν να αποπροσωποποιηθούν. Η ταυτότητα ρευστοποιείται, καθένας μπορεί να υποδυθεί τον οποιονδήποτε, και η «κοινωνική δικτύωση» μπορεί να αποδειχθεί μια ακόμα συλλογική αυταπάτη του εικονικού κόσμου, ένα αίτημα που θα διατυπώνεται αενάως, χωρίς ποτέ να ικανοποιείται ουσιαστικά.

Χρήση

Το Facebook όπως και καθετί σήμερα, αξιώνει τον ελεύθερο χρόνο των χρηστών. Μια συνετή χρήση, που εκμεταλλεύεται το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα της σελίδας, να συγκεντρώνει σε μια μόνο οθόνη όλους τους φίλους και τους γνωστούς σου, μπορεί να κοινωνικοποιεί, να αυτο-οργανώνει, να συνάπτει ενδιαφέρουσες συλλογικότητες κ.λπ. Πολλές επιχειρήσεις έχουν μπλοκάρει τη συγκεκριμένη διεύθυνση προκειμένου να μην αποσπώνται οι υπάλληλοι απ’ τις εργασίες τους, ενώ το Ιράν απαγορεύει τη χρήση της γιατί φοβάται ότι εκεί επωάζονται τρομοκρατικές ενέργειες. Απ’ την άλλη, ο διαφημιστικός βομβαρδισμός, καθώς και η συλλογή πληροφοριών που αφορούν στους χρήστες μπορούν να καταστήσουν την υπηρεσία έναν διαδικτυακό Δούρρειο Ίππο. Από εδώ και στο εξής κάθε επικοινωνία μας θα παρακολουθείται από διαφημιστές κι άλλους ενδιαφερόμενους ώστε όταν επικοινωνούμε, στο αριστερό ή στο δεξιό άκρο του ματιού μας να υπάρχει πάντοτε και μια διαφήμιση, για να μην ξεχνιόμαστε. Πέρα απ’ οτιδήποτε άλλο, είμαστε όλοι δικτυωμένοι καταναλωτές του καινούργιου. Ας γίνουμε λοιπόν και κριτικοί.

ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ FACEBOOK

0

Συγγραφέας: ΑΒΛΑΣΤΙΜΙΔΟΥ ΖΩΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-05-2017

To facebook μπήκε για τα καλά στη ζωή των περισσοτέρων από εμάς. Αυτό συνεπάγεται κάποιες θετικές επιπτώσεις στη ζωή μας, αλλά παράλληλα και κάποιες αρνητικές.Δυστυχώς ή ευτυχώς, τίποτα καινούριο στη ζωή δεν είναι απόλυτα καλό ή κακό. Όλα έχουν τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματά τους και όλα έχουν ένα τίμημα. Έτσι και το facebook.

Θα αναλύσουμε και θα ασχοληθούμε παρακάτω με τα μειονεκτήματά του.

Μειονεκτήματα facebook

Το facebook, αν και αρκετά δυνατό, έχει και αρκετά μειονεκτήματα. Το ιδιαίτερο που έχει, είναι το πόσο έξυπνα το χρησιμοποιούμε.
Όσο λιγότερο έξυπνα το χειριζόμαστε, τόσο περισσότερα τα μειονεκτήματα.

1) Facebook και χάσιμο χρόνου

Όπως και κάθε κοινότητα θέλει να σε κρατήσει μέσα της όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται, έτσι και το facebook.

Έχει πολύ μεγάλη γκάμα από «άχρηστα» πράγματα να ασχοληθείς, ακόμα και από τα βασικά (χτίσιμο του προφίλ), τα οποία είναι πολύ «πιασάρικα» και πολύ χρονοβόρα.

Επίσης σου δίνει τις δημόσιες σχέσεις στο πιάτο, όπου αναπτύσσεις φιλίες, συναισθήματα, παρακολουθείς τις ζωές των άλλων, κλπ που σου αναλώνουν χρόνο σε «ψεύτικα» – «φιταχτά» δεδομένα και στην πραγματικότητα, αναλώνεις χρόνο σε «άγνωστα» άτομα.

Έτσι, έμμεσα σε «ρουφάει» τον ελεύθερο χρόνο και όσο περισσότερους φίλους αποκτάς, τόσο χειρότερα τα πράγματα.

Αν παρατηρήσετε, ότι υπάρχει στο facebook, έχει σαν σκοπό να σε τραβήξει πολύ χρόνο να ασχοληθείς μαζί του.

Συμπέρασμα: χάνουμε μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου μας σε μία ψευδαίσθηση, χάνοντας την ουσία: να ζήσουμε αληθινά.

Να βγούμε έξω ξεκούραστοι, να κάνουμε χαβαλέ, να φλερτάρουμε, να φάμε τα «σκατά», να βελτιωθούμε, να περάσουμε καλά, να κερδίσουμε αληθινούς φίλους.

2) Facebook και εξάρτηση 
εξάρτηση το facebookΠολλοί λένε «σιγά μωρέ, για πλάκα το έχω 5-10 λεπτά την ημέρα ασχολούμαι». Είναι όμως όντως έτσι;

Σε κάποιες φάσεις ναι. Αν όμως το χρησιμοποιήσουν «πιο σωστά» και μάθουν διάφορα πραγματάκια ακόμα, τότε το σκηνικό αλλάζει, χωρίς να το καταλάβουν.

Κάνεις τόσο κόπο να χτίσεις ένα καλό προφίλ, να βρεις τόσους φίλους και να ξεκινήσεις πάρε-δώσε με αυτούς.

Εθίζεσαι και προσπαθείς να κάνεις ακόμα περισσότερα, να γίνεις πιο «ουάου».

Πολλοί το κάνουν κομμάτι της ζωής τους και ζούνε με αυτό. Επίσης φτάνουν σε σημείο, να προσπαθούν να κάνουν πράγματα στη ζωή μόνο και μόνο για να αποθανατίσουν μια τέτοια στιγμή σε μια φωτογραφία, με μόνο σκοπό να την ανεβάσουν στο facebook (υπερβολικό παράδειγμα αλλά με μεγάλη δόση αλήθειας…)

Η εξάρτηση φτάνει σε βαθμό να θέλουν να δείξουν στους άλλους ότι «περνάνε καλά», χωρίς να τους νοιάζει αν όντως περάσαν καλά.

Φυσικά κανείς δεν πρόκειται να παραδεχτεί τέτοιο πράγμα. Λίγο πολύ όμως, όλοι το έχουμε μέσα μας…

3) Facebook και προσωπικά δεδομένα

Προβάλλουμε διάφορα πράγματα και φωτογραφίες για τον εαυτό μας που φαντάζουν ακίνδυνα.

Στην πραγματικότητα δεν είναι καθόλου έτσι!

Για να μην το αναλύσω περαιτέρω, θα σας φέρω 2 παραδείγματα και θα καταλάβετε:

α) Ψάχνετε να βρείτε μια δουλειά και είστε υποψήφιος για μια δουλειά σε πολυεθνική, με γραβάτες και κοστούμια.

Μπορεί να ακολουθείτε μία γραμμή στην προσωπική σας ζωή, που δεν ταιριάζει με τη θέση.

Είστε όμως ικανός για τη θέση, και η προσωπική σας ζωή, ξέρετε ότι δεν πρόκειται να επηρεάσει την επαγγελματική σας.

Όμως αυτό δεν το γνωρίζει ο μελλοντικός σας εργοδότης, που θα σας βρει στο facebook…

β) Ψήνεται το πράγμα για να δημιουργήσετε μια σχέση. Όμως το άτομο που «ψήνετε», μπορεί να βρει υλικό σας στο facebook και να παρεξηγήσει διάφορα πράγματα… ο νοών νοείτω.

Σε γενικές γραμμές…

Πιστεύω πως το facebook έκανε τόσο μεγάλη επιτυχία και χτύπησε χρυσή φλέβα, γιατί πέτυχε διάνα αυτά που ο κόσμος θα ήθελε…

Τι θέλει ο κόσμος(και ας μην το παραδεχόμαστε);

1) αυταπάτη ότι έχει ένα σωρό καλούς φίλους (όσο καλύτερη η αυταπάτη, τόσο πιο θετική η ψυχολογία μας)

2) να μπορεί να δείχνεται ότι είναι ο σούπερ cool τύπος

3) παρόλη την «αποτυχημένη» εξωτερική του εμφάνιση, να παρουσιάζεται σαν μοντέλο

4) να μπορεί να επικοινωνήσει με άλλα top μοντέλα, με δυνατό του όπλο, την εμφάνιση και το προφίλ του, που τα έκανε όπως θα ήθελε να ήταν στην πραγματικότητα

5) να μπορεί να «σκαλίσει» προσωπικά δεδομένα άλλων ατόμων

6) να πάρει «τροφή» για κουτσομπολιό

Σε γενικές γραμμές, το facebook δεν είναι ούτε καλόούτε κακό. Σημαντικό ρόλο παίζει ο τρόπος που το χρησιμοποιούμε.

Το δυσάρεστο είναι ότι μας απομακρύνει ακόμα περισσότερο από την πραγματική ζωή και μας απομονώνει, χειρότερα και πιο ύπουλα από την τηλεόραση.

Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Οπως έχει προαναφερθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα το facebook έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.Πέρα όμως από τα αρνητικά που έχει δημιουργήσει,αποτελεί και θετικό μέσο καθώς μας ενημερώναι για το τί συμβαίνει στον κόσμο.
Αρχικά, μέσω του facebook έχουμε τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε για τα κοινωνικά δρώμενα, όπως για παράδειγμα για εκδηλώσεις μνήμης, για διάφορες κινητοποιήσεις. Οι πρώτες μάλιστα εκδηλώσεις μνήμης και κινητοποιήσεις έχουν ήδη οργανωθεί, με γνωστή ως ορόσημο στο facebook την 5η Μαϊου. Με τις σημερινές συνθήκες που επικρατούν, έχουν δημιουργηθεί διάφορα γκρουπ, μέσα από τα οποία ο καθένας διαμαρτύρεται για τις συνθήκες εργασίας, για τους μειωμένους μισθούς κάνοντας κινητοποιήσεις διαδικτυακές, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την αγανάκτηση τους και πως δεν θα πάψουν να παλεύουν για τα δικαιώματα τους.Ο δημοφιλής χώρος συνάντησης του ίντερνετ έχει αποδειχτεί και αποτελεσματικό μέσο στον εντοπισμό και στην σύλληψη διαρρηκτών. Πρώτη φορά αυτό πραγματοποιήθηκε στην Αυστραλία και μάλιστα με πρωτοβουλία της αστυνομίας για την σύλληψη ενός διαρρήκτη θησαυροφυλακίων. Σε μία επόμενη απόπειρα διάρρηξης το πρόσωπο του ταυτοποιήθηκε και έτσι ο παραβάτης εντοπίστηκε.Αξίζει να υποθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται το facebook για τον εντοπισμό διαρρηκτών.Στις μέρες μας,το facebook,το μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει δώσει τη δυνατότητα εκμηδενισμού της αποστάσεως,καθώς υπάρχει πλέον η δυνατότητα να επικοινωνούμε με άτομα που ζουν σε άλλες χώρες. Γίνεται μέσω του facebook, να μιλάμε με κάποιον και ταυτόχρονα να τον βλέπουμε μέσω της κάμερας.Με αυτόν τον τρόπο έχουμε την ευκαιρία να είμαστε κοντά σε συγγενείς, φίλους, γνωστούς, αλλά στην πραγματικότητα να μην είμαστε, απλά μας δίνεται η ψευδαίσθηση ότι βρισκόμαστε δίπλα τους και συμπαραστεκόμαστε ο ένας στον άλλον σε σημαντικά ή σε λιγότερα σημαντικά γεγονότα. Γνωστή είναι η ανάγκη του ανθρώπου για κοινωνικοποίηση και η συμμετοχή του στα κοινά και σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχτεί πως οι άνθρωποι επιθυμούν να ενταχθούν σε μία κοινότητα για λόγους αυτοεκτίμησης, για διερεύνηση των ενδιαφερόντων τους αλλά κύριος στόχος τους είναι η μάθηση και η γνώση.Πέρα μάλιστα από τις αναφορές για σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε κοπέλες το facebook λειτουργεί και σαν μέσο για την ανάπτυξη της ικανότητας αφήγησης του καθενός δημιουργώντας έτσι κοινότητες εφήβων με ισχυρούς δεσμούς.Δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να παραλείπεται ο ρόλος των γονέων.Δηλαδή πρέπει συνεχώς να εκπαιδεύουν και να προειδοποιούν τα παιδιά τους για τυχόν κινδύνους που μπορεί να εγκυμονούν, χωρίς ωστόσο να τους περιορίζουν ή να τους απαγορεύουν την πρόσβαση στο ίντερνετ,γιατί με αυτόν τον τρόπο τους στερούν τρόπους κοινωνικοποίησης. Ακόμα το facebook λειτουργεί και ως μέσο διασκέδασης. Έχει δημιουργηθεί μάλιστα μία διαδικτυακή κοινότητα η οποία απευθύνεται και σε παιδιά και σε κηδεμόνες δίνοντας τους συμβουλές για τα παιδιά τους και αφήνοντας τα ταυτόχρονα ελεύθερα να διασκεδάσουν και να διαπαιδαγωγηθούν με ασφάλεια.Ο λόγος της δημιουργίας αυτού του ιστότοπου είναι πως, επειδή μερικά παιδιά είναι πολύ μικρά για να έχουν facebook, οι ίδιοι οι κηδεμόνες έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν τους φίλους που θα επικοινωνούν τα παιδιά τους και μάλιστα οι ίδιοι να οργανώνουν και να καθοδηγούν τα παιδιά τους εφόσον εκείνοι επιλέγουν το περιεχόμενο που θα περιηγηθούν.Το facebook και γενικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πέρα από τις αρνητικές συνέπειες, έχουν και αρκετά θετικά αποτελέσματα καθώς μέσα από αυτά το άτομο επικοινωνεί,διασκεδάζει και έρχεται σε επαφή με κόσμο διαφορετικό από αυτό,κοινωνικοποιείται όλο και περισσότερο. Αν η χρήση γίνεται με μέτρο και υπάρχουν οι κατάλληλες προφυλάξεις οι κίνδυνοι μειώνονται στο ελάχιστο.

0

Συγγραφέας: ΝΤΟΥΒΑΡΤΖΗ ΣΜΑΡΩ | Κατηγορία ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 04-05-2017

Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές, με επικεφαλής τον κοινωνικό ψυχολόγο Ίθαν Κρος του πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, υποστηρίζουν ότι το Facebook μπορεί να βοηθά τους ανθρώπους, ιδίως τους νεότερους, να επικοινωνήσουν online, όμως παράλληλα υποσκάπτει το αίσθημα ευτυχίας και ικανοποίησης του χρήστη από τη ζωή και τον εαυτό του.

Μάλιστα, όσο πιο μεγάλη χρήση του Facebook κάνει κάποιος, τόσο μεγαλύτερες φαίνεται να είναι οι αρνητικές επιπτώσεις για την ψυχολογία του.

Οι ερευνητές μελέτησαν 82 νεαρούς ενήλικους χρήστες και παρακολούθησαν στενά επί δύο εβδομάδες -μέσω τακτικών ερωτηματολογίων- με ποιόν τρόπο σχετιζόταν η χρήση του κοινωνικού δικτύου με τα αισθήματα ψυχικής ικανοποίησης κάθε χρήστη.

Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι όσο περισσότερο οι νέοι χρησιμοποιούσαν το facebook, τόσο χειρότερα ένιωθαν στη συνέχεια και τόσο περισσότερο το επίπεδο ικανοποίησής τους από τη ζωή έπεφτε.

Όμως, όταν οι ίδιοι άνθρωποι είχαν άμεση, πρόσωπο με πρόσωπο, επικοινωνία με τους φίλους τους ή τηλεφωνικά, δεν ανέφεραν την ίδια αρνητική επίπτωση. Αντίθετα, μετά από τις άμεσες, αντί για τις online επαφές, ανέφεραν ότι ένιωθαν καλύτερα. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, οι χρήστες περνούν περισσότερη ώρα στο Facebook, όταν νιώθουν μοναξιά, χωρίς όμως αυτό κατ” ανάγκη να τους κάνει μετά να νιώθουν καλύτερα.

0

Συγγραφέας: ΟΣΜΡΙΑ (OSMRIA) ΚΡΙΣΤΙΝΑ (KRISTINA) | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-05-2017

Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές, με επικεφαλής τον κοινωνικό ψυχολόγο Ίθαν Κρος του πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, υποστηρίζουν ότι το Facebook μπορεί να βοηθά τους ανθρώπους, ιδίως τους νεότερους, να επικοινωνήσουν online, όμως παράλληλα υποσκάπτει το αίσθημα ευτυχίας και ικανοποίησης του χρήστη από τη ζωή και τον εαυτό του.

Μάλιστα, όσο πιο μεγάλη χρήση του Facebook κάνει κάποιος, τόσο μεγαλύτερες φαίνεται να είναι οι αρνητικές επιπτώσεις για την ψυχολογία του.

Οι ερευνητές μελέτησαν 82 νεαρούς ενήλικους χρήστες και παρακολούθησαν στενά επί δύο εβδομάδες -μέσω τακτικών ερωτηματολογίων- με ποιόν τρόπο σχετιζόταν η χρήση του κοινωνικού δικτύου με τα αισθήματα ψυχικής ικανοποίησης κάθε χρήστη.

Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι όσο περισσότερο οι νέοι χρησιμοποιούσαν το facebook, τόσο χειρότερα ένιωθαν στη συνέχεια και τόσο περισσότερο το επίπεδο ικανοποίησής τους από τη ζωή έπεφτε.

Όμως, όταν οι ίδιοι άνθρωποι είχαν άμεση, πρόσωπο με πρόσωπο, επικοινωνία με τους φίλους τους ή τηλεφωνικά, δεν ανέφεραν την ίδια αρνητική επίπτωση. Αντίθετα, μετά από τις άμεσες, αντί για τις online επαφές, ανέφεραν ότι ένιωθαν καλύτερα. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, οι χρήστες περνούν περισσότερη ώρα στο Facebook, όταν νιώθουν μοναξιά, χωρίς όμως αυτό κατ” ανάγκη να τους κάνει μετά να νιώθουν καλύτερα

0

Συγγραφέας: ΤΖΑΝΤΖΙΔΟΥ ΑΚΥΛΙΝΑ | Κατηγορία Αθλητικά | , στις 04-05-2017

Η δημοφιλέστερη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και μερικά απ’ τα μείζονα διακυβεύματά της. Τον τελευταίο χρόνο έχει χυθεί πολλή μελάνη για τη διαδικτυακή πλατφόρμα Facebook. Είναι η καινούργια διαδικτυακή τάση που ενθουσιάζει τους κυβερνοναύτες και προσελκύει αυξανόμενα το ενδιαφέρον των τεχνολογικά αδαών, επισκιάζοντας το ρεύμα που αναπτύχθηκε από άλλες εφαρμογές όπως τα blog. Το Facebook με απλά λόγια είναι ένας δυναμικός χώρος στον οποίο ο χρήστης δημιουργεί το δικό του προσωπικό προφίλ ώστε να επικοινωνεί με άλλα μέλη της υπηρεσίας. Η ιστορία του εκκινεί το 2004, όταν ένας νεαρός φοιτητής, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δημιούργησε έναν ιστότοπο που διευκόλυνε τη διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ των μελών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Δύο χρόνια μετά ο νεαρός φοιτητής καταλαβαίνει ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά την ιδέα του και σύντομα το Facebook γίνεται το δημοφιλέστερο website κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ζούκερμπεργκ ενσάρκωσε τάχιστα το σύγχρονο αμερικανικό όνειρο του γρήγορου πλουτισμού απ’ τις νέες τεχνολογίες κι έγινε ο πιο νέος πολυεκατομμυριούχος των ΗΠΑ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της ίδιας της εταιρείας η πλατφόρμα του Facebook αριθμεί 90 εκ. χρήστες παγκοσμίως.

Φιλία

Στο Facebook κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από άλλα μέλη να γίνουν φίλοι του. Δίνοντας απλά το email, αλλά και προαιρετικά κάποιες προσωπικές πληροφορίες, ο χρήστης καλεί ή προσκαλείται από άλλα μέλη να συνάψουν εικονικές κοινότητες, να ανταλλάξουν χαιρετισμούς, πληροφορίες ή οτιδήποτε. Το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα αφορά στο γεγονός ότι οι χρήστες εμφανίζουν εκατοντάδες «φίλους», με αποτέλεσμα η ίδια η έννοια της φιλίας να σχετικοποιείται. Οι πολυπληθείς φίλοι είναι μάλλον γνωστοί: παλαιοί συμμαθητές, συνάδελφοι, εφήμερες παρέες. Οι διαχειριστές της σελίδας έχουν βάλει πλαφόν 5.000 φίλων. Παραπάνω δε μπορείς να έχεις, λένε, για λόγους λειτουργικούς. Σε κάθε περίπτωση, η διαμεσολάβηση της επικοινωνίας είναι δεδομένη. Παλιά ήταν το τηλέφωνο, σήμερα είναι το Facebook. Με τη διαφορά ότι εδώ είναι όλα ορατά. Το γαϊτανάκι των φίλων είναι ατελείωτο.

Διαφήμιση

Μια απ’ τις κυρίαρχες διαστάσεις του Facebook είναι αναμφισβήτητα η διαφήμιση. Το Μέσο θεωρείται ήδη ιδανικό για διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών που δε διαθέτουν μεγάλους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς, αλλά επίσημα το παιχνίδι γίνεται από μεγάλες εταιρείες. Εδώ η διαφήμιση είναι στοχοποιημένη, σχεδόν εξατομικευμένη. Η εταιρεία διαθέτει απεριόριστο διαφημιστικό χώρο, αφού με κάθε κλικ υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώνεται η διαφήμιση. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το Facebook εμπορευματοποιεί ανοιχτά τη φιλία.

Ιδιωτικότητα

Η δημοφιλής υπηρεσία έχει δεχθεί πολύ μεγάλες επικρίσεις για την πολιτική που έχει ακολουθήσει σε σχέση με τις πληροφορίες που συλλέγει απ’ τους χρήστες. Μετά από απαίτηση χρηστών αναγκάστηκε να υποχωρήσει, όταν διάφοροι χρήστες ζήτησαν να διαγραφούν τα στοιχεία τους δια παντός. Στις ΗΠΑ πάντως έχουν ιδρυθεί εταιρείες που αναλαμβάνουν να σβήσουν τα ίχνη των χρηστών τόσο στο Facebook όσο και στον παγκόσμιο ιστό γενικότερα. Η αλήθεια είναι ότι τα στοιχεία συλλέγονται και, βάσει των όρων χρήσης της υπηρεσίας, η τελευταία δύναται να τα παραχωρήσει σε τρίτους. Όπως επίσης είναι γεγονός πώς η πλοήγηση των χρηστών εποπτεύεται διαρκώς απ’ τον πάροχο της πλατφόρμας. Οι πρώτες μηνύσεις για πλαστή χρήση στοιχείων έχουν θορυβήσει αρκετούς. Τα προσωπικά δεδομένα στο Διαδίκτυο δεν είναι πλέον και τόσο προσωπικά: το εμπορικό συμφέρον είναι πάνω απ’ την ανάγκη της επικοινωνίας.

Κοινωνική δικτύωση

Το Διαδίκτυο δεύτερης γενιάς ή αλλιώς το Web 2.0 ανοίγει στους χρήστες του παγκόσμιου ιστού τον ορίζοντα της δωρεάν χρήσης υπηρεσιών, οι οποίες λειτουργούν ως συνδετικοί κρίκοι μεταξύ απομακρυσμένων τόπων. Ο όρος κοινωνική δικτύωση αποκτά ιδιότητες πανάκειας, λες και το παν σ’ αυτό τον κόσμο είναι τα Δίκτυα. Αναμφίβολα η δικτύωση ατόμων απ’ όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου συνιστά μια μεγάλη ευκαιρία, αλλά εδώ το Δίκτυο αποθεώνεται και θεοποιείται. Το μείζον ζήτημα που μένει αναπάντητο αφορά στο γεγονός ότι τώρα ο χώρος, ο χρόνος και τα πρόσωπα, αποϋλοποιούνται. Τα περιεχόμενα επιπλέουν άναρχα στον Ιστό, και τα Δίκτυα τείνουν να αποπροσωποποιηθούν. Η ταυτότητα ρευστοποιείται, καθένας μπορεί να υποδυθεί τον οποιονδήποτε, και η «κοινωνική δικτύωση» μπορεί να αποδειχθεί μια ακόμα συλλογική αυταπάτη του εικονικού κόσμου, ένα αίτημα που θα διατυπώνεται αενάως, χωρίς ποτέ να ικανοποιείται ουσιαστικά.

Χρήση

Το Facebook όπως και καθετί σήμερα, αξιώνει τον ελεύθερο χρόνο των χρηστών. Μια συνετή χρήση, που εκμεταλλεύεται το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα της σελίδας, να συγκεντρώνει σε μια μόνο οθόνη όλους τους φίλους και τους γνωστούς σου, μπορεί να κοινωνικοποιεί, να αυτο-οργανώνει, να συνάπτει ενδιαφέρουσες συλλογικότητες κ.λπ. Πολλές επιχειρήσεις έχουν μπλοκάρει τη συγκεκριμένη διεύθυνση προκειμένου να μην αποσπώνται οι υπάλληλοι απ’ τις εργασίες τους, ενώ το Ιράν απαγορεύει τη χρήση της γιατί φοβάται ότι εκεί επωάζονται τρομοκρατικές ενέργειες. Απ’ την άλλη, ο διαφημιστικός βομβαρδισμός, καθώς και η συλλογή πληροφοριών που αφορούν στους χρήστες μπορούν να καταστήσουν την υπηρεσία έναν διαδικτυακό Δούρρειο Ίππο. Από εδώ και στο εξής κάθε επικοινωνία μας θα παρακολουθείται από διαφημιστές κι άλλους ενδιαφερόμενους ώστε όταν επικοινωνούμε, στο αριστερό ή στο δεξιό άκρο του ματιού μας να υπάρχει πάντοτε και μια διαφήμιση, για να μην ξεχνιόμαστε. Πέρα απ’ οτιδήποτε άλλο, είμαστε όλοι δικτυωμένοι καταναλωτές του καινούργιου. Ας γίνουμε λοιπόν και κριτικοί.

facebook

0

Συγγραφέας: ΚΥΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 04-05-2017

Η δημοφιλέστερη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και μερικά απ’ τα μείζονα διακυβεύματά της. Τον τελευταίο χρόνο έχει χυθεί πολλή μελάνη για τη διαδικτυακή πλατφόρμα Facebook. Είναι η καινούργια διαδικτυακή τάση που ενθουσιάζει τους κυβερνοναύτες και προσελκύει αυξανόμενα το ενδιαφέρον των τεχνολογικά αδαών, επισκιάζοντας το ρεύμα που αναπτύχθηκε από άλλες εφαρμογές όπως τα blog. Το Facebook με απλά λόγια είναι ένας δυναμικός χώρος στον οποίο ο χρήστης δημιουργεί το δικό του προσωπικό προφίλ ώστε να επικοινωνεί με άλλα μέλη της υπηρεσίας. Η ιστορία του εκκινεί το 2004, όταν ένας νεαρός φοιτητής, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δημιούργησε έναν ιστότοπο που διευκόλυνε τη διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ των μελών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Δύο χρόνια μετά ο νεαρός φοιτητής καταλαβαίνει ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί εμπορικά την ιδέα του και σύντομα το Facebook γίνεται το δημοφιλέστερο website κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ζούκερμπεργκ ενσάρκωσε τάχιστα το σύγχρονο αμερικανικό όνειρο του γρήγορου πλουτισμού απ’ τις νέες τεχνολογίες κι έγινε ο πιο νέος πολυεκατομμυριούχος των ΗΠΑ. Σύμφωνα με υπολογισμούς της ίδιας της εταιρείας η πλατφόρμα του Facebook αριθμεί 90 εκ. χρήστες παγκοσμίως.

Tίγρης της Τασμανίας

0

Συγγραφέας: ΓΡΑΜΜΑΤΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-03-2017

Tίγρης της Τασμανίας: Εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να έχει επιβιώσει, παρά την καταχώριση του ως εξαφανισμένο είδος


Επιστήμονες στην Αυστραλία προετοιμάζονται να διεξαγάγουν έρευνα για την τίγρη της Τασμανίας, μετά από μία πληθώρα ενδείξεων, που προτείνουν ότι το μέχρι πρότινος θεωρούμενο ως υπό εξαφάνιση ζώο, ζει και βασιλεύει!

Σημειώνεται ότι η Τίγρη της Τασμανίας γνωστή και ως Θυλακίνος θεωρείται ότι εξαφανίστηκε το 1936, όταν και πέθανε το τελευταίο θηλαστικό σε κάποιον ζωολογικό κήπο.

Στο πλαίσιο μίας ευρύτερης εκστρατείας που θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα οι επιστήμονες σχεδιάζουν να τοποθετήσουν περισσότερες από 50 παγίδες με κάμερες προκειμένου να εντοπίσουν την σπάνια τίγρη που στην πραγματικότητα μοιάζει περισσότερο με σκυλί.

Είχε μάλιστα προηγηθεί μία ιδιαίτερη μαρτυρία, από έναν πρώην επιχειρηματία του τουρισμού, τον Μπρίαν Χομπς, ο οποίος αποκάλυψε ότι το 1983 είχε εντοπίσει μία αγέλη ζώων. «Τέτοια ζώα δεν έχω ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου» είπε στο ABC Radio. «Έμοιαζαν με σκυλιά, αλλά δεν ήταν. Είχα έναν ποιμενικό σκύλο μαζί μου, οπότε ήξερα πώς έμοιαζαν τα σκυλιά. Το μόνο που μπόρεσα να διακρίνω ήταν ότι είχαν καφέ χρώμα και κάποιες ρίγες στο πίσω μέρος του σώματός τους.

Ο Πάτρικ Σεαρς, ένας πρώην δασοφύλακας, επίσης ισχυρίζεται ότι έχει δει το σπάνιο αυτό ζώο, επισημαίνοντας μάλιστα ότι οι οι ιθαγενείς πληθυσμοί της Αυστραλίας γνωστότεροι με το όνομα Αβορίγινες, έχουν αναφέρονται συχνά στο εν λόγω πλάσμα. «Το αποκαλούν «τίγρη του φεγγαριού». Eίναι πολύ παράξενο. Αν δεν κινείσαι και δεν κάνεις θόρυβο θα έρθει αρκετά κοντά σου και στη συνέχεια θα αρχίσει να τρέχει».

Ο Μπιλ Λορένς, ένας από τους δύο ερευνητές του πανεπιστημίου Τζέιμς Κουκς που θα αναλάβει την έρευνα είπε ότι οι ενδείξεις φαίνονται να είναι αξιόπιστες, ωστόσο παραδέχθηκε ότι είναι απίθανο αυτό το είδος να έχει επιβιώσει σε τόσο χαμηλό ποσοστό πληθυσμού.

«Όλες οι μαρτυρίες αναφέρονται σε εμφάνιση του θυλακίνου τη νύχτα. Έχουμε διασταυρώσει τις περιγραφές που λάβαμε σε σχέση με το χρώμα των ματιών, το μέγεθος, το σχήμα του σώματος και τη συμπεριφορά των ζώων και αυτά δεν συνάδουν με τα γνωστά χαρακτηριστικά άλλων ζώων που ζουν στην Αυστραλία, όπως τα άγρια σκυλιά ή οι αγριόχοιροι».

Πληροφορίες: huffingtonpost, independant

 

0

Συγγραφέας: ΝΤΟΥΒΑΡΤΖΗ ΣΜΑΡΩ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-03-2017

Σεισμός στην Κρήτη



Σεισμική δόνηση μεγέθους 4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε στις 08:12 το πρωί της Πέμπτης, στον θαλάσσιο χώρο νότια της Κρήτης.

Η δόνηση είχε επίκεντρο 20 χιλιόμετρα νότια από το Τυμπάκι και 57 χιλιόμετρα από το Ηράκλειο.

 

Φοιτητής ανακάλυψε ότι αγνοείται για 13 ολόκληρα χρόνια

0

Συγγραφέας: ΜΠΑΜΠΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ | Κατηγορία ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 30-03-2017

Φοιτητής ανακάλυψε ότι αγνοείτο για 13 ολόκληρα χρόνια. Το ανακάλυψε όταν έκανε τις αιτήσεις του για το Πανεπιστήμιο και έμεινε έκπληκτος στο άκουσμα της είδησης.

Όταν ήταν μόλις 5 χρονών, ο Julian Hernandez εξαφανίστηκε. Η μητέρα του είχε δηλώσει στην Ασυνομία την εξαφάνισή του από την Αλαμπάμα. Πολλοί είχαν υποψιαστεί ότι τον είχε απαγάγει ο πατέρας του, Bobby που διεκδικούσε εκείνη την περίοδο την επιμέλεια του παιδιού μετά το διαζύγιο του με την σύζυγό του.

Ύστερα από έρευνες εβδομάδων, τελικά η υπόθεση έμεινε στα συρτάρια της Αστυνομίας, αφού κανένα στοιχείο δεν κολλούσε στο παζλ για να διαλευκάνουν το τι πραγματικά συνέβη.

Δεκατρία χρόνια μετά, μια αναπάντεχη και ευχάριστη είδηση από το Οχάιο έφτασε στα αυτιά της Αστυνομίας και της μητέρας του παιδιού που μέχρι τότε θεωρείτο αγνοούμενο.

Ο 18χρονος Julian έκανε αίτηση για να γραφτεί στο Πανεπιστήμιο και του είπαν ότι το αριθμός μητρώου του δεν ταιριάζει με τα στοιχεία και το όνομά του. Ο Julian έμεινε άφωνος στο άκουσμα της είδησης ότι ήταν αγνοούμενος για 13 ολόκληρα χρόνια!

Τελικά η υπόθεση έκλεισε και τώρα ο πατέρας του κατηγορείται για απαγωγή ανηλίκου. Η μητέρα του δηλώνει ανακουφισμένη και πανευτυχής ενώ ο Julian είναι ενθουσιασμένος που επιτέλους θα γνωρίσει από κοντά την μητέρα που τον έφερε στον κόσμο.