Μεταγνωστικές δραστηριότητες

Μαρ 20175

Σχολικό Έτος 2016-17

Η πορεία προς τον πίνακά μου    

Θεματική ενότητα: Χώρος και Γεωμετρία – Μέτρηση

Αφόρμηση

Γίνομαι ο Αι-Βασίλης 

Το ταξίδι της Μαίρης πινέζας 

στόχοι:

επίτευξη της γενίκευσης και μεταφοράς της μάθησης (μεταγνώση)

μεταφορά της γνώσης από το μικρόκοσμο (τάξη) στο μακρόκοσμο (οικείο περιβάλλον παιδιού πχ. το σπίτι του)

Υλοποίηση δραστηριότητας

Μετά το πέρας των προαναφερθέντων δραστηριοτήτων στο mail της νηπιαγωγού εμφανίστηκε ένα μήνυμα. Συγκεκριμένα ένας γονέας είχε στείλει μια φωτογραφία από μία δραστηριότητα που το παιδί του είχε υλοποιήσει στο σπίτι. Η νηπιαγωγός την άλλη μέρα έδειξε την εν λόγω φωτογραφία στην ολομέλεια και το παιδί επιχειρηματολόγησε στις ερωτήσεις των συμμαθητριών/τών της ως εξής: «έφτιαξα τα βέλη για να δείχνω την πορεία στον πίνακά μου, μπροστά πλάγια, όπως κάναμε και στο σχολείο στον Αι-Βασίλη και στη Μαίρη πινέζα».

DSCN2261simp

Σχολιάστε

Όλα τα δημοσιευμένα άρθρα

Η ώρα είναι

Βιβλία

Θέλω να διαβάσω ...

Τα χμ των βιβλίων - Κρις/Κέδρος

Πριν Μετά - Margot – Aregui /Κόκκινο

Παραμύθια για να σπάτε κέφι - Ροντάρι /Κέδρος

Πώς να κρύψεις ένα λιοντάρι - Stephens / Ίκαρος

Θέλω κι εγώ – Κνίστερ /Πατάκης

Η σιωπή του νερού – Σαραμάγκου/ Καστανιώτη

ΟΥΠΣ – Jeffers/ Ίκαρος

Flag Counter

Flag Counter

Translate

Χρηστες online

Γη

Επισκεψιμότητα



Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων