Παρατηρώντας τις καρτέλες με τα ονόματα των εποχών Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο και Χειμώνας τα παιδιά επέλεξαν και να “ζωντανέψουν” κάποια γράμματα. Έτσι δημιούργησαν μία σκάλα τσουλήθρας από το ξ, χόρτα από το ν, ένα πρόσωπο από το ς κ.τ.λ.
Παρατηρώντας τις καρτέλες με τα ονόματα των εποχών Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο και Χειμώνας τα παιδιά επέλεξαν και να “ζωντανέψουν” κάποια γράμματα. Έτσι δημιούργησαν μία σκάλα τσουλήθρας από το ξ, χόρτα από το ν, ένα πρόσωπο από το ς κ.τ.λ.
Έχω μείνει έκθαμβη με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τα υλικά καθώς πώς μετατρέπετε τα πάντα σε μάθηση. Στα νήπια αυτό λειτουργεί πολύ αποτελεσματικά και έχω παρατηρήσει πόσο έχει αυξηθεί η παρατηρητικότητα του παιδιού μου, αλλά και αρκετών συμμαθητών του, από τις συζητήσεις μου με άλλους γονείς του σχολείου. Εύγε και πάλι!