Τα Νέα μας ……

7 Απριλίου 2017

Την τελευταία Παρασκευή πριν τις Πασχαλινές διακοπές τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους αλληλόδρασαν και ετοίμασαν κατασκευές. Η πρώτη κατασκευή ήταν εμπνευσμένη από τη δημιουργία του Πέτρου Βρέλλη και η δεύτερη ήταν μια «κεντημένη» ζωγραφιά.

4 Απριλίου 2017

Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας η συγγραφέας κυρία Φρατζέσκα Αλεξοπούλου-Πετράκη. Η κυρία Αλεξοπούλου-Πετράκη μας παρουσίασε το βιβλίο της «Μπελάδες με μουστάκια». Στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν πρωτότυπους σελιδοδείκτες και συμμετείχαν σε παιχνίδια ιχνηλασίας ακολουθώντας τις οδηγίες της κυρίας Αλεξοπούλου-Πετράκη.

23 Δεκεμβρίου 2016

Σήμερα Παρασκευή οι γονείς του Α” τμήματος επισκέφτηκαν το σχολείο μας και αλληλεπίδρασαν με τα παιδιά τους. Στο χριστουγεννιάτικο αυτό εργαστήρι «δίπλωσαν» χριστουγεννιάτικα δέντρα και «ζύμωσαν» τον Άι-Βασίλη.

22 Νοεμβρίου 2016

Σήμερα Τρίτη επισκεφτήκαμε το Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας. Τα δύο τμήματα παρακολούθησαν τα προγράμματα του Μουσείου α.»Γεια σου κύριε Φόβε! Αναγνωρίζω, αποδέχομαι, αντιμετωπίζω το Φόβο» και β. «Γεια σου κύριε Φόβε! Ανακαλύπτω τα διαφορετικά πρόσωπα του Φόβου»

DSCN1836simp

1 Σεπτεμβρίου 2016

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε κι όλοι εμείς είμαστε χαρούμενοι για δύο λόγους α. το σχολείο μεταφέρθηκε στο νέο βιοκλιματικό κτίριο όπως φαίνεται στην αρχική σελίδα και β. το 9ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια λειτουργίας από την ίδρυση του.

 

19 Απριλίου 2016

Σήμερα Τρίτη γονείς αλλά και παιδιά βάψαμε τα πασχαλινά μας αυγά και διακοσμήσαμε τα καπέλα μας. Τα πασχαλινά μας καπέλα θα αποτελούν το καίριο αξεσουάρ της πασχαλινής μας παρέλασης, μια παρόδοση που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.

 

11 Ιανουαρίου 2016

Σήμερα Δευτέρα κόψαμε την πίτα μας στο νηπιαγωγείο. Φέτος στο Β” Τμήμα η τυχερή ήταν η Κυρία Νεκταρία Τσουκνίδα. Ευχόμαστε στην κυρία Νεκταρία αλλά και σε όλους Χρονιά με Υγεία και Ευτυχία!

1

18 Δεκεμβρίου 2015

Σήμερα Παρασκευή οι γονείς των παιδιών μας ήρθαν στο νηπιαγωγείο και αλληλεπίδρασαν με τα παιδιά τους. Ετοίμασαν κουλουράκια για την αναβίωση του εθίμου της Santa Lucia (Σουηδία ), κατασκεύασαν χάρτινες αράχνες για την αναβίωση του στολισμού του δέντρου με αυτές στην Ουκρανία, και δημιούργησαν μικρά δωράκια – έκπληξη.

9 Νοεμβρίου 2015

Σήμερα Δευτέρα επισκεφτήκαμε το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και παρακολουθήσαμε την παράσταση «Απαγορεύεται η μουσική». Η παράσταση ανεβαίνει στον «οικογενειακό» χώρο της Μεγάλης Βιβλιοθήκης του Μεγάρου και σε αυτήν παίζουν ηθοποιοί της ομάδας «Κοπέρνικος». Αξίζει να αναφερθεί ότι τα παιδιά μας είχαν την τύχη να συμμετέχουν σε μια παράσταση γεμάτη ζωντάνια, φρεσκάδα και πλαισιωμένη από ήχους μοναδικούς.

 

28η Οκτωβρίου 2015

Φέτος αποφασίσαμε να γιορτάσουμε την εθνική μας επέτειο με τρόπο διαφορετικό …..

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 

 

Σχολικό Έτος 2015 – 16

Με χαρά ανακοινώνουμε ότι η νηπιαγωγός κα Χρυσούλα Ζωγράφου θα συμμετέχει με αναρτήσεις από τις δραστηριότητες των παιδιών του Α” τμήματος στον ιστότοπο του νηπιαγωγείου μας.

Σχολικό Έτος 2014-15

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014- 15 συμμετείχα στο εξ” αποστάσεως Επιμορφωτικό  Πρόγραμμα «Ψηφιακός Συλλογισμός» που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας-Τμήμα Νηπιαγωγών με επιμορφώτρια την υποψήφια διδάκτορα κα Κυριακή Μέλλιου. 

Στη συνέχεια θα περιγράψω μια δραστηριότητα ( από τις πολλές ) όπου τα παιδιά πραγματοποίησαν για να επιτύχουν τους στόχους του προγράμματος.

Παρατηρώντας τους αστερισμούς …

Αφόρμηση

Η παρακάτω εικόνα :

1

 

Σκοπός της δραστηριότητας ήταν τα παιδιά να προβληματιστούν και να διερευνήσουν τις << μορφές >> που σχηματίζουν τα αστέρια ( αστερισμοί )

Οι στόχοι της παρέμβασης ήταν :

 

  • Να λειτουργήσει η Τέχνη (εικόνα) ως αφόρμηση για τη νέα θεματική μας ενότητα
  • Να αποκτήσουν τα παιδιά μια αισθητική εμπειρία
  • Να παρατηρήσουν τα παιδιά την εικόνα αλλά και να δώσουν μια κριτική ερμηνεία για αυτήν διευρύνοντας το πλαίσιο των γνώσεων αλλά και των δυνατοτήτων τους
  • Να δημιουργήσουν τα παιδιά συνδέσεις ανάμεσα τα αντικείμενα της εικόνας με τα γνωστικά αντικείμενα πχ. η σαΐτα έχει τρίγωνα
  • Να αποτελέσει η Τέχνη (εικόνα) το εφαλτήριο για τα παιδιά να αναπτύξουν διαθέσεις της σκέψης δηλαδή να παρατηρήσουν, να περιγράψουν, να προβληματιστούν, να διερευνήσουν, να αιτιολογήσουν, να συγκρίνουν, να συνδέσουν, να αναλύσουν τις διάφορες οπτικές τους, να εντοπίσουν αντικείμενα με πολλαπλές ερμηνείες.
  • Να κατανοήσουν την προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ στην κατανόηση της εικόνας, στην ανάπτυξη διαθέσεων της σκέψης αλλά και στην αποτύπωση αυτών σε σχέση με τα συμβατικά μέσα
  • Να κατανοήσουν τα παιδιά τη χρήση της Επιλογής << εικόνες >>

Ακολουθώντας τη διάθεση της σκέψης Προβληματισμός και Διερεύνηση οι μαθητές είναι ικανοί :

  • να εντοπίζουν τα προβλήματα που τους απασχολούν ( με τη διατύπωση ερωτήματος )
  • να τα αναλύουν ( με έρευνα ) και
  • να τα επιλύουν

Η διάθεση του Προβληματισμού και Διερεύνησης χρησιμοποιεί την παρακάτω ρουτίνα σκέψης με την οποία εξυπηρετήθηκαν οι παραπάνω στόχοι της παρέμβασης :

     Βλέπω ( ότι με εντυπωσιάζει ή είναι ενδιαφέρον ),

     σκέφτομαι ( τι μπορεί  να είναι αυτό που με εντυπωσίασε )

     αναρωτιέμαι  ( αν η γνώμη που διατύπωσα είναι η ορθή

Οι  απαντήσεις των παιδιών ( Διαθέσεις της σκέψης τους ) κατέληξαν σε …

  • α. αιτιολογήσεις πχ.  ερ. Νηπ. :  Γιατί δεν έχει κεφάλι;  ν. Το πρόβατο δεν έχει κεφάλι επειδή δεν το βλέπω
  • β. αναζήτηση πολυπλοκότητας πχ. η σφουγγαρίστρα είναι η ουρά ενός σκύλου, ή ο σκύλος που κοιτά ψηλά ή να έχει φόρεμα και κεφάλι κούκλας.  Αναφορά διελκυστίνδας στην ολομέλεια  Ν- Τι νομίζετε ότι είναι η σφουγγαρίστρα;  απάντ. ν.- Είναι η ουρά. Ν – Γιατί;  απάντ.  ν. – Ο σκύλος κοιτάζει ψηλά βλέπουμε το σώμα, το πρόσωπο είναι στην άλλη πλευρά.
  • γ. προβληματισμών και διερευνήσεων π.χ Ν – Είπατε πως οι άνθρωποι κάθονται σε τραπεζομάντηλο χωρίς μπουφάν άρα δεν είναι χειμώνας αναρωτιέμαι τι εποχή είναι;    απάντ. ν. – Είναι καλοκαίρι.  Ν – Πώς το κατάλαβες;  Ν.  – Βλέπω το κορίτσι φορά κοντομάνικο
  • δ. διερευνήσεων οπτικών π.χ. υπήρξε σιωπηρή συμφωνία από τα παιδιά για την επιλογή, μετά από έντονη ανταλλαγή απόψεων, του θέματος ( προς συζήτηση ) της φύση της ομάδας των ανθρώπων που παρατηρούν τα αστέρια ( 1ν. – είναι οικογένεια 2ν – είναι παιδιά μεγάλα και μικρά 3ν -– ο μπαμπάς αφηγείται μια ιστορία κ.α. )
  • ε. συγκρίσεων και συνδέσεων π.χ. 1ν – Τα ψάρια κολυμπούν στον ουρανό   2ν – Τα ψάρια δεν αναπνέουν στον ουρανό 3ν – Θα πάρουμε δύο τετράγωνα από το τούλι και θα γίνουν θάλασσα για να αναπνέουν.

Αξιολογικά η δραστηριότητα «Παρατηρώντας τους αστερισμούς» οδήγησε τα παιδιά να καταθέσουν νέους  προβληματισμούς προς περαιτέρω διερεύνηση. Είναι σημαντικό να αναφερθεί η επινοητικότητα στην εξεύρεση λύσεων όπως :

1ν – Αναρωτιέμαι πώς τα παιδιά βρέθηκαν στον  ουρανό αφού δεν  έχουν φτερά ;  2ν  – Αν πετάνε με μαγεία; ( σύνδεση με προϋπάρχουσες γνώσεις )

3ν – Αν είναι ψάρι και γοργόνα πως μπορούν και αναπνέουν στον ουρανό;  4ν  Θα μπορούσαν να είχαν δύο τετραγωνάκια με θάλασσα όπως φαίνεται … μάλλον δεν είναι τούλι αλλά θάλασσα

 

13 Μαΐου 2015

Σήμερα Τετάρτη οι υπεύθυνες Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών προγραμμάτων κυρίες Κουράκη και Βορύλλα επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας. Με την καθοδήγησή τους αποπειραθήκαμε  να «αγγίξουμε» την έννοια του «φιλοσοφείν» παιδιά και γονείς. Η αφόρμηση προήλθε από το βιβλίο «το παραπονεμένο μακό» των  Γύρα – Μαραντίδου/Καλειδοσκόπιο. Μετά ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας μακό αποτυπώνοντας το συναίσθημα που επιλέξαμε.

25 Φεβρουαρίου 2015

Σήμερα Τετάρτη επισκέφτηκε το σχολείο μας η συγγραφέας κα Έρα Μουλάκη και μας παρουσίασε το βιβλίο της << Η παλέτα των συναισθημάτων >>. Η κυρία Μουλάκη αφηγήθηκε την ιστορία, ζωγράφισε μια καρδιά στην οποία χρωμάτισε με το δικό του χρώμα όλα τα συναισθήματα που τα παιδιά της ζήτησαν . Έπειτα τα παιδιά σε μια χάρτινη παλέτα χρωμάτισαν το κάθε συναίσθημα με το χρώμα που εκείνα επέλεξαν.

????????????????????

??????????

 

17η Φεβρουαρίου 2015 

Σήμερα Τρίτη στο τμήμα μας πραγματοποιήθηκε ένα εργαστήρι . Γονείς και παιδιά αλληλεπίδρασαν για να κατασκευάσουν μάσκες συναισθημάτων και μαράκες για το Αποκριάτικο μας πάρτυ . Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι εκτός από την πληθώρα γονέων που προσήλθε ( σε μερικές περιπτώσεις συμμετείχαν και οι δύο γονείς του παιδιού ) προσήλθαν και οι γιαγιάδες. Τα παιδιά απόλαυσαν όλη τη διαδικασία ενώ οι γονείς μας κατέπληξαν με την απαράμιλλη τεχνική τους . Η θεματολογία των μασκών προτάθηκε από ένα νήπιο καθώς ο ήρωας του παραμυθιού ( Που να κρυφτεί ένα λιοντάρι ) στάθηκε η αφορμή για την κατασκευή τους . Επίσης πρέπει να αναφερθεί  ότι συνετέλεσε και η γνώση των παιδιών γύρω από τα συναισθήματα καθώς εκπονείται το πρόγραμμα Βήματα για τη ζωή .

17η Νοέμβρη 2014 

Σήμερα και εμείς διαμαρτυρηθήκαμε γράφοντας με έναν διαφορετικό τρόπο τα συνθήματά μας . Χτυπήσαμε τις λέξεις των συνθημάτων σε κομμάτια – συλλαβές , η κυρία Υπατία τις έκοψε και τις μετέτρεψε σε ένα << ωραίο παιχνίδι >> όπως παραδέχτηκε ένας φίλος . Στο τέλος κάθε συλλαβή που βρίσκαμε την τοποθετήσαμε στην καρτέλα της σωστής λέξης εκεί που ταίριαζε δηλ την αντιστοιχίσαμε . 


po poi

Η δική μας ιστορία – βιβλίο για το Πολυτεχνείο 

( και με αφορμή το βιβλίο << Ντενεκεδούπολη >> Φακίνου / Κέδρος )

28η Οκτωβρίου 2014 

Η νηπιαγωγός αφηγήθηκε το έπος του 1940 χρησιμοποιώντας γελοιογραφίες εποχής και τα παιδιά την συμπλήρωσαν με τα δικά τους σχόλια 

( τα σχόλια των παιδιών = μπλε )

40

Ο Μπενίτο Μουσολίνι ήταν αρχηγός στην Ιταλία . Είναι περήφανος επειδή είναι μεγάλος και επειδή είχε πολύ στρατό .


401

Είναι θυμωμένος επειδή ο κύριος Ιωάννης Μεταξάς του είπε << ΟΧΙ >> όταν ζήτησε να πάρει την Ελλάδα .

402

408

 

Είναι τρομαγμένος επειδή οι Έλληνες θύμωσαν τόσο πολύ στον πόλεμο που του φάνηκαν γίγαντες  και επειδή φώναζαν << Αέρα >> 

403

Είναι πληγωμένος επειδή τον χτύπησαν με το τσαρούχι 

404

Κλαίει , είναι λυπημένος επειδή οι Έλληνες αρχίζουν να τον νικούν .

405

Το βάζει στα πόδια επειδή οι Έλληνες τον κυνηγούν και φοβάται

Τα παιδιά παρατηρώντας τις γελοιογραφίες της εποχής 

1

ετοίμασαν τις δικές τους αφού  οι Έλληνες πολεμούσαν ρίχνοντας τσαρούχια ,  μπότες ,  πέτρες , ρούχα , κάλτσες , τραπέζια   .  Ακόμα  οι Ελληνίδες πολεμούσαν ρίχνοντας τις μπότες τους  και ο Μουσολίνι είναι τόσο χοντρός που έχει μια τεράστια κοιλιά  . 

2 3

4

Οι γελοιογραφίες βρίσκονται στο βιβλίο << ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940 >> ( Γκώνιας , Ραφτόπουλος / Πατάκης )

27η Οκτωβρίου 2014

Για να τιμήσουμε τον εορτασμό της σημαίας μας ετοιμάσαμε μια σημαία όλοι μαζί …

η σημαία μας

η σημαία μας

 

Για τα τετράγωνα της σημαίας βοήθησαν οι κυρίες Σύλβια και Υπατία .

Για τα τετράγωνα της σημαίας βοήθησαν οι κυρίες Σύλβια και Υπατία .

  15 Μάη 2014

Σήμερα  φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας την κυρία Ερασμία Λάππα . Η κυρία Λάππα διαιτολόγος στο ΙΚΑ Σπατών μας εξήγησε το λόγο που χρειαζόμαστε όλες τις τροφές και σε τι βοηθούν η κάθε μια από αυτές τον οργανισμό μας για να είναι υγιής . 

2 & 5 Μάη 2014 

<< Κάνουμε πράγματα μαζί >>

Τις παραπάνω μέρες πραγματοποιήθηκαν στην τάξη μας τα δύο τελευταία εργαστήρια για τη φετινή σχολική χρονιά με τη συμμετοχή των γονέων . Τα εργαστήρια υπηρέτησαν και αυτά  τους εξής στόχους : α . σύμφωνα με τον Οδηγό Νηπιαγωγού ( σελ. 49 ) να αναπτύξουν κλίμα αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς  επιτυγχάνοντας να καταστήσουν τους γονείς συμμέτοχους στην εκπαιδευτική διαδικασία  και β . σύμφωνα με το πρόγραμμα <<Βήματα για τη ζωή >> ( που η τάξη υλοποιεί ) να αναπτύξουν όσο το δυνατό περισσότερο τη συνεργασία οικογένειας – εκπαιδευτικών για να βοηθήσουν τα παιδιά στη γενίκευση και στη μεταφορά της μάθησης των κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων πέρα από το σχολικό περιβάλλον ( τα εργαστήρια αποτελούν εξάλλου μία από τις στρατηγικές που προτείνει το παραπάνω πρόγραμμα για να επιτευχθεί  ο παραπάνω στόχος ) .  Αφού λοιπόν η νηπιαγωγός ενημέρωσε τους γονείς , εκείνοι συμμετείχαν στα εργαστήρια προετοιμάζοντας και υλοποιώντας δραστηριότητες μαζί με τα παιδιά τους όπως : δημιουργία φυτολογίου , κατασκευή διακοσμητικών κάδρων , ανάγνωση παραμυθιών στην ολομέλεια και στο τέλος έπαιξαν στην αυλή παραδοσιακά παιχνίδια ( π.χ. Δεν περνάς κυρά – Μαρία ) . Αξίζει να σημειωθει ότι ανάμεσα στους συμμετέχοντες γονείς ήταν και μία γιαγιά . Οφείλω να παραδεκτώ ότι τα παιδιά ακολούθησαν τις οδηγίες των γονέων τους απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή . 

2 Απριλίου 2014 

Σήμερα επισκεφθήκαμε το θέατρο Κιβωτός όπου και παρακολουθήσαμε την παραστάση << Το μαγικό κλειδί >> που φέρει την υπογραφή της Κάρμεν Ρουγγέρη . Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι  τα παιδιά μας παρακολούθησαν την παράσταση με έκσταση . Καθόλη τη διάρκεια  της παράστασης ήταν όρθια παρακολουθώντας τους ηθοποιούς να παίζουν στη σκηνή ή ανάμεσα τους  μέχρι το τελευταίο λεπτό  χωρίς να μειωθούν  το ενδιαφέρον και η προσοχή τους . Συγχαρητήρια σε όλους τους ηθοποιούς που έπαιξαν – τραγούδησαν  και πιστεύουμε ότι η κυρία Ρουγγέρη θα συνεχίσει το << κυνήγι >> της ποιότητας στο οποίο μας έχει μέχρι τώρα << κακομάθει >> . 

1 Απριλίου 2014 

Σήμερα Τρίτη  τίμησε το σχολειό μας η συγγραφέας – εικονογράφος κυρία Βάσω Ψαράκη . Βοήθησε τα παιδιά μας να δραματοποιήσουν το πολύ γνωστό σε όλους μας << περπατώ – περπατώ εις στο δάσος όταν .. >>  και έπειτα ακολουθώντας τις υποδείξεις του τμήματος σχεδίασε το λύκο όπως τον φαντάζονταν .  Αργότερα τα παιδιά συνέχισαν την εικόνα του στο δάσος λαμβάνοντας υπόψη τα εξής στοιχεία  : << ο λύκος χρειάζεται μια τσάντα για να βάλει τα ρούχα του μέσα >> ,  << ο λύκος είναι μπροστά από τα δέντρα άρα σταματώ τον κορμό στην κάτω πλευρά και συνεχίζω το σχέδιο από την πάνω >> , << εγώ περπατώ και είμαι ένα κορίτσι ψηλότερο από  το λύκο  και χαμηλότερο από τα σύννεφα >> .  Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Ψαράκη και ελπίζουμε να την έχουμε κοντά μας και την επόμενη χρονιά .

25η Μαρτίου 2014

Ετοιμάσαμε ένα μνημείο και καταθέσαμε ένα στεφάνι << επειδή οι ήρωες μας έσωσαν >> , << μας έδωσαν πίσω την πατρίδα μας >> , << δεν τους ένοιαζε αν θα πέθαιναν στον πόλεμο >> 

80

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Σήμερα φυτέψαμε το μικρό κήπο και όλες τις ζαρντινιέρες μας . Όλα τα παιδιά του σχολείου συμμετείχαν αφού τοποθετούσαν τα φυτά και τους βολβούς στις σωστές θέσεις που είχαν δημιουργήσει οι νηπιαγωγοί . Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την ευγενική και απλόχερη γενναιοδωρία τους  . Ελπίζουμε το άρωμα των λουλουδιών να καλωσορίζει και να γεμίζει με ευφορία τις καρδιές όλων μας !!!!!!!!!!!!

18 19 20

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Παιδιά αλλά και γονείς διασκέδασαν παίζοντας και στο τέλος  προσπάθησαν να σπάσουν την πινιάτα  που έμοιαζε με πραγματικά μεγάλο κομμάτι τυρί .

 

 

 

 

 

 

26 και 27 Φεβρουαρίου 2014 

Καθώς πλησίαζε η αποκριάτική μας γιορτή οι γονείς μας αποφάσισαν να έρθουν στο σχολείο και να ετοιμάσουν εδέσματα για αυτήν . Όπως μας ανέφεραν τα εδέσματα θα ήταν όλα με γαλακτοκομικά προϊόντα αφού πλησίαζε η Τυρινή Κυριακή . Τα παιδιά βοήθησαν στην παρασκευή αλλά και στη συγγραφή των συνταγών . 

6 Φεβρουαρίου 2014 

Σήμερα επισκεφτήκαμε το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο στην Πλάκα . Τα δυο μας τμήματα παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στα διαφορετικά προγράμματα << Ένα γεύμα από τα παλιά >> και << Μια βόλτα στην αγορά του κόσμου >> . Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν αφού πήραν μέρος στην όλη διαδικασία . Ακόμα  οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι το θεωρητικό υπόβαθρο για την όλη διαδικασία είχε τη σωστή χρονική διάρκεια . Επίσης τα εκθέματα ήταν η καλύτερη επιλογή για να αλληλεπιδράσουν τα παιδιά και να μάθουν παίζοντας . 

21 Ιανουαρίου 2014 

Ημέρα Όπερας 

Σήμερα επισκεφτήκαμε το θέατρο Ολύμπια και παρακολουθήσαμε από την Εθνική Λυρική Σκηνή την  όπερα << Προσοχή ! Ο πρίγκιπας λερώνει >> . Την όπερα υπογράφουν ο Νίκος Κυπουργός και ο Θωμάς Μοσχόπουλος . Μας άρεσαν η διάρκεια της παράστασης  ( μία ώρα και κάτι ) , οι φωτεινοί πίνακες με το λιμπρέτο , η ταξινόμηση της σκηνής στους χώρους δράσεις με τα φωτεινά σύμβολά τους , η μίνι αναδρομή σε μουσικούς σταθμούς ( με τη ροκάνα ) και τα γλωσσικά παιχνίδια με τη λέξη << χοίρος  >> .  Οι φωνές των καλλιτεχνών ήταν πολύ καλές ενώ όπως παρατήρησε μια φίλη μας : << καλά να πάθει η πριγκίπισσα ,  την έδιωξε ο πατέρας της και νόμιζε ότι θα την περίμενε ο πρίγκιπας >> .

8 Ιανουαρίoυ 2014 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ 

Ημέρα επιστροφής στο σχολείο αλλά και μέρα κοπής της πρωτοχρωνιάτικης πίτας . Δύο γονείς προσφέρθηκαν ευγενικά και μας ετοίμασαν δύο πίτες για τα δυο μας τμήματα . Οι τυχεροί του νομίσματος εισέπραξαν μεγαλειώδες χειροκρότημα μαζί με τις ευχές μας .

DSCN0390

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου  2013 

Οι γονείς του σχολείου παρακολούθησαν τη σχολική μας παράσταση με τίτλο << Οι σκανταλιές των καλικατζάρων >> . Το σενάριο , η σκηνοθεσία , το σκηνικό και την επιμέλεια των κουστουμιών ανέλαβαν με επιτυχία οι συνάδελφοι του σχολείου μας . 

4

17 Νοεμβρίου 1973 

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013 γίναμε εμείς οι φωνές των συνθημάτων και φωνάξαμε : 

DSCN0033

DSCN0027DSCN0028

DSCN0030DSCN0029

DSCN0032

31 Οκτωβρίου 2013

HAPPY HALLOWEEN

Επισκεφθήκαμε την Ιρλανδία άλλωστε Έλληνες και Ιρλανδοί είμαστε Ευρωπαίοι . Μέσω διαδικτύου μάθαμε για το HALLOWEEN και όπως μας είπε μια φίλη η << φάρσα ή κέρασμα >> είναι διασκεδαστική . Έτσι κάναμε φάρσες στους γονείς επειδή αρνήθηκαν να να μας κεράσουν ( στην αρχή ) . Στη συνέχεια ετοιμάσαμε ένα γλυκό που θα έπρεπε να μείνει έξω από το σχολείο για να το βρουν τα φαντάσματα και τα πνεύματα το βράδυ για να μη μπουν μέσα . Μαζί με το γλυκό αφήσαμε και την τρομαχτική μας κολοκύθα επειδή οι Ιρλανδοί όταν μετανάστευσαν στις ΗΠΑ βρήκαν αντί για τα γνωστά τους γογγύλια πολλές κολοκύθες .

image (1)image (4)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

28η Οκτωβρίου 1940

Παρασκευή 25/10/2013 και όλα τα παιδιά δημιούργησαν με το δικό τους τρόπο . << Η σημαία μας είναι ξεθωριασμένη , με χρώματα ξασπρισμένα >> ανέφερε η νηπιαγωγός . << Να τη βάψουμε από πάνω και θα είναι έτοιμη για την παρέλαση >> συμπλήρωσε η φίλη μας , όπως και πραγματοποιήσαμε . Και όταν σηκώσαμε τη σημαία είχε μείνει το αποτύπωμά της  . << Λείπει μία γραμμή από το αποτύπωμα  >> παρατήρησε μια φίλη . SΝα θυμόμαστε …

S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SS

 

 

ΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

 Την Παρασκευή 24/5/2013 οι γονείς της τάξης μας προσκλήθηκαν από τα παιδιά  τους να έρθουν στο σχολείο για μια << μέρα ομορφιάς >>. Τα παιδιά έγιναν αισθητικοί και έφτιαξαν μάσκες ομορφιάς με φυσικά υλικά . Οι γονείς αφού δέχθηκαν την προσωπική φροντίδα του παιδιού – αισθητικού καθάρισαν τη μάσκα μετά από 20 λεπτά . Τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά : << το πρόσωπό μου είναι μαλακό >> , << αισθάνομαι το δέρμα απαλό >> .

 

 

 

 

Στις 16 Απριλίου 2013 ημέρα Τρίτη πραγματοποιήθηκε στην τάξη μας ένα εργαστήρι με τη συμμετοχή και των γονέων με τίτλο << Παρουσιάζω τα συναισθήματά μου >> .  Αυτό το εργαστήρι υλοποιήθηκε στα πλάισια του προγράμματος << Βήματα για τη ζωή >> . Τα παιδιά αφού χωρίστηκαν σε ομάδες ανάλογα με τον τρόπο που ήθελαν να παρουιάσουν τα συναισθήματά τους δημιούργησαν μέσα από τις δραστηριότητες της Γλώσσας ( αινίγματα ) , Μαθηματικών ( τόσα – όσα , σύμβολο – ποσότητα ) , Μελέτης Περιβάλλοντος ( αλληλεπίδραση γονέων – παιδιών ) , Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά – δραματική τέχνη – κουκλοθέατρο ) . Οι γονείς των παιδιών μέσα από την ομάδα του παιδιού τους συμμετείχαν με τα δικά τους έργα, τα οποία παρουσιάστηκαν στο σύνολο της ομάδας  στο τέλος του εργαστηρίου . Έπειτα όλοι μαζί συμμετείχαν στο θεατρικό παιχνίδι << μια χώρα χωρίς συναισθήματα >> ενώ τα παιδιά δημιούργησαν και την <<  ορχήστρα των συναισθημάτων >> .

Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013 τα παιδιά και οι γονείς τους αλληλοεπίδρασαν και κατασκεύασαν κουστούμια και μάσκες . Τα υλικά που χρησιμοπποιήθηκαν ήταν παλιά υφάσματα , κουρτίνες , ρούχα που υπήρχαν στο σπίτι , μαντήλια , φουλάρια και φυσικά χάρτινα πιάτα για την κατασκευή μασκών . Αξιοσημείωτο  ήταν ότι χρησιμοποιήθηκαν λουλούδια και κορδέλες από μπομπονιέρες . Το εργαστήρι αυτό πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος << Γίνομαι αυτό που η μάσκα μου δείχνει >> . Οι ενδυματολογικές αυτές παραγωγές είχαν ως σκοπό να χρησιμοποιηθούν στην αποκριάτικη μας γιορτή την Παρασκευή 15/3/2013 που ήταν αφιερωμένη στο << Αγροτικό Καρναβάλι >> . Τα παιδιά εκδήλωσαν αυτή την επιθυμία ( να αναπαραστήσουν τα σχετικά έθιμα ) αφού πρώτα είχαν παρακολουθήσει στο youtube σχετικά  βίντεο των αποκριάτικων εθίμων << Μπούλες – Γιαννίτσαροι >> (  Νάουσα ) και << Κορέλες – Φράγκοι – Γέροι >> ( Σκύρος )   . Ένας από τους γονείς μας εκείνη την Παρασκευή βιντεοσκόπησε γονείς και παιδιά να χορεύουν παραδοσιακά αφού πρώτα οι Γιαννίτσαροι πήραν την άδεια από τον Δήμαρχο ( μπαμπάς ) και  οι Γέροι  αφού ζώστηκαν με τα κουδούνια τους …

Στις 16 Νοεμβρίου 2012 αισθανθήκαμε θυμωμένοι γιατί ¨ ο Παπαδόπουλος ήταν κακός αρχηγός¨ γίναμε φοιτητές και γράψαμε και εμείς τα συνθήματα των τότε φοιτητών .

Την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012 φωνάξαμε και εμείς ένε ηχηρό ΟΧΙ και τιμήσαμε τους ¨ήρωες που πολέμησαν σαν Έλληνες ¨.

Την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012 κόψαμε τη βασιλόπιτά μας. Το φλουρί βρισκόταν μέσα στο κομμάτι της Παναγίας. Έτσι όπως μας ανακοίνωσε μια μικρούλα φίλη μας :» Όλοι είμαστε τυχεροί «.

Ο καθημερινός μας  επισκέπτης είναι ο Τζουτζούκος. Ο Τζουτζούκος μας υιοθέτησε μια μέρα του Σεπτέμβρη. Μας καλημερίζει και μας ξεπροβοδίζει κάθε μέρα. Συνήθως κοιμάται στο χαλάκι της πόρτας όλο το πρωινό.  Φυσικά του δίνουμε τις αγαπημένες του κροκέτες. Είναι πάντα ευγενικός και αποζητά συνέχεια τα χάδια των παιδιών. Γι΄αυτό ήρθε στο σχολείο μας η κα Βιολέτα (κτηνίατρος) –  που με την ευγενική χορηγία των γονέων –  εμβολίασε, αποπαρασίτωσε και απάλλαξε τον επισκέπτη μας από τυχόν ψύλλους. Επίσης μας εξήγησε πώς να του συμπεριφερόμαστε. Από τότε ακολουθούμε τους κανόνες που γράψαμε :

Σχολιάστε

Όλα τα δημοσιευμένα άρθρα

Η ώρα είναι

Βιβλία

Θέλω να διαβάσω ...

Τα χμ των βιβλίων - Κρις/Κέδρος

Πριν Μετά - Margot – Aregui /Κόκκινο

Παραμύθια για να σπάτε κέφι - Ροντάρι /Κέδρος

Πώς να κρύψεις ένα λιοντάρι - Stephens / Ίκαρος

Θέλω κι εγώ – Κνίστερ /Πατάκης

Η σιωπή του νερού – Σαραμάγκου/ Καστανιώτη

ΟΥΠΣ – Jeffers/ Ίκαρος

Flag Counter

Flag Counter

Translate

Χρηστες online

Γη

Επισκεψιμότητα



Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων